Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zecio

jak podłączyć klakson

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Klakson
wojt    24

ja kupiłem sobie do samoróbka podobny klakson, nie chciało mi się ciągnąc na nowo kabli więc go podpiołęm pod stary klakson(stary odłączyłem), ja w SAMie nie mam sprężarki więc musiałem kupić klakson z kompresorem :P Nie wiem jak jest w 5245 ale wg.mnie to jest w nim sprężarka więc wystarczy kupić tylko same fanfary(te trąbki) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

to tego malego kompresora jak rozumiem to nietrzeba a na innych forach pisali ze musi byc... to ja niewiem.. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    24

no jak masz w ciągniku kompresor to nie trzeba :P

np. taka http://www.allegro.pl/item269088083_fanfar...niej_f_vat.html , w niej jest elektrozawór(kompresor cały czas ciśnie powietrze na tą fanfarę, ale przepuszcza je elektrozawór tzn.jak nacisniesz na guzik to dopiero wtedy ten elektrozawór się otworzy i będzie trąbić).

Zeby trąbiło to traktor musi być na chodzie, gdybyś kupił ten klakson z kompresorem to traktor może być zgaszony a klakson będzie trąbił(jak naciskasz na guzik to wtedy kompresor się zwyrta i ciśnie powietrze na tą fanfare).

 

ale namieszałem :) ale tak wg. mnie to ma być :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

lepiej kupic klakson z kompresorem. Chyba sprezarka w 5245 jest rozlaczana,a tak bedzie musiala caly czas bic powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

jest tak jak włoncze kompresor to on nabije powietrze ale po jakims czasie powietrze samo wyleci a wskaznik pokazuje zero i to mnie tez zadziwilo ze jak kupie bez kompresora to ten w traktorze caly czas bedzie musial chodzic a jak kupie z kompresorem to chyba nie musze miec wlaczonego bo sam nabija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

jak kupisz z kompresorem to nie potrzebna jest instalacja w ciągniku (pneumatyczna). Podłączasz kompresor pod kabelki od starego klaksonu i gotowe. Pisałem o tym kiedyś.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

no właśnie i kupie tego co przedtem pokazywalem z kompresorem i nie musze nic kombinowac :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11
no właśnie i kupie tego co przedtem pokazywalem z kompresorem i nie musze nic kombinowac :lol:

Dokladnie...kup takiego i ciesz sie dobrym brzmieniem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
117 dB :P bede dziadka straszył :) :lol: hehe

zeby tylko nie ogłuchł xD:)


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    24

to jest własnie najlepsze w tym, można nieźle ludzi straszyc :P kupiłem to na jesień wiec w tym roku się aż tak nie natrąbiłem, ale czekam na przyszły rok jak komu trąbne na drodze :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
no jak masz w ciągniku kompresor to nie trzeba :lol:

np. taka http://www.allegro.pl/item269088083_fanfar...niej_f_vat.html , w niej jest elektrozawór(kompresor cały czas ciśnie powietrze na tą fanfarę, ale przepuszcza je elektrozawór tzn.jak nacisniesz na guzik to dopiero wtedy ten elektrozawór się otworzy i będzie trąbić).

Zeby trąbiło to traktor musi być na chodzie, gdybyś kupił ten klakson z kompresorem to traktor może być zgaszony a klakson będzie trąbił(jak naciskasz na guzik to wtedy kompresor się zwyrta i ciśnie powietrze na tą fanfare).

 

ale namieszałem :) ale tak wg. mnie to ma być :P

ta do której podałeś link to można odrazu podlączyc i ma wlasny kompresor?? -cos nie skumałem


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    24

właśnie ta z linku co podałem niema kompresora, czyli do niej ciągniesz przewód(powietrzny) z kompresora od ciągnika, kabelki z przycisku podłączasz pod ten elektrozawór. Jest to mniej wiecej tak że kompresor w ciągniku musi cały czas iśc żeby można było zatrąbić, czyli jest podawane powietrze na tą trąbkę a ten elektrozawór przepuszcza je bądz nie(jak nacisniesz na guzik to wtedy puszcza i nam trąbi) :lol:

 

skapowałes??

 

ędward ącki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja naszczęście wszystko rozumiem co jak i do czego.... tylko musze jeszcze zamowić fanfary :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

no ja też niemam ale zamierzam kupic... a licza sie checi :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Panowie ponawiam temat

lepiej kupić z kompresorem cos mniejszego czy bez a wieksze i smigac z wlaczoną sprezarką?


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Panowie ponawiam temat

lepiej kupić z kompresorem cos mniejszego czy bez a wieksze i smigac z wlaczoną sprezarką?

Klaksony bez kompresora nadawały by się do c 360 3p i mf 255 bo w nich i tak cały czas pompują a do innych z sprężarką elektroniczną. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek18    0

Dawno nikt tutaj nie pisal heh

a tak wiec ktos posiada takie fanfary na powietrze ze sprezarki ciagnika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Klaksony bez kompresora nadawały by się do c 360 3p i mf 255 bo w nich i tak cały czas pompują a do innych z sprężarką elektroniczną. B)

Ciekawi mnie jak wygląda taka sprężarka. To musi być jakiś najnowszy cud techniki. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1203

Co powiecie na te?

http://allegro.pl/klakson-fanfara-sygnal-dzwiekowy-mocna-i1201446274.html

http://allegro.pl/fanfara-metalowa-sprezarka-12v-klakson-i1192217590.html

http://allegro.pl/fanfara-ii-tony-klakson-bardzo-glosna-hit-filmik-i1205600059.html

Planuję założyć do Forterry. Jak nie te to bez kompresora bo i tak w ciągniku chodzi cały czas (chyba bo żeby zaczęło pompować to trzeba trochę powietrza upuścić ze zbiornika pod spodem...)

Jeżeli ktoś z was kupował na allegro taki klakson to napiszcie jaki efekt bo nie chcę kupić jakiegoś badziewia. Nie tylko o wykonanie mi chodzi ale i o głos bo na youtube to niektóre nawet w ciężarówkach wstyd włączać B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek18    0

Wydaje mi sie ze z takiej fanfary podlaczonej pod sprezarke ciagnika to jak sie włączy to jest dobre pier.dolnięcie

a taka co ma wlasny kompresor to nie nabije tak moocno jak ciagnikowa i pewnie bedzie sporo cichsza

widze ze tutaj nikt nie posiada takowych zeby cos powiedziec o tym a lipy nie ma co kupowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie posiadam takich fanfar, ale jedno mogę stwierdzić: jeżeli na alledrogo kosztują one 50-100 zł to rewelacji nie należy oczekiwać. Kolega kupował kiedyś w sklepie, do ciężarówki i zapłacił 280 zł za taką podłączaną do sprężarki. Ale słychać go było z odległości 2 km. Wszyscy wiedzieli jak zjeżdżał z trasy zanim pojawił się we wsi. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez celeron59
      witam podczas wlaczenia swiatel mijania albo dlugich bezpieczmiki sie grzeja co moze byc
    • Przez Gospopawrol123
      Witam. Czy ktoś wie czy są światła robocze do ciągnika do wtyczki 3 pinowej bądź do tej do świateł od przyczepy itd?  Gdzie bym mógł je kupić?
       
    • Przez adrianeo13
      Dzień dobry, od kilku dni poszukuję odpowiedzi na chyba bardzo skomplikowaną kwestię dotyczącą renault ergos 90. Otóź po załączeniu rewersu silnik charakterystycznie rzęży dodam że, przed zmianą oleju nic takiego nie miało miejsca  co dodaje sprawie zaciekawienia. Wielu już wypowiadało się na ten temat, elektrozawór może a może za gęsty olej a może coś z elektroniką a może komputer wariuje. Nie można dojść do jakiegokolwiek ładu. Powiem Wam więcej, dwa dni temu przyjechał do mnie mechanik i wkuwając się w odpowiedni kabelek sterujący układem który charakterystycznie "rzęzi i wyje" i zakłądając mi mały przycisk wyłącza ten dźwięk  wtedy kiedy załączam rewers już nie rzęzi i nie wyje... Panie i Panowie! o co chodzi?!
    • Przez Kusmierek11
      Witam . posiadam sieczkarnia john deere 6750. Od pewnego czasu podczas koszenia kukurydzy zaczynała się gotować woda. Chłodnica była wyczyszczona woda do pełna. Postanowiliśmy wyjąć termostat. Po kilku minutach zapaliła się kontrolka (nie mam instrukcji obsługi więc nie wiem do czego służy) i sieczkarnia samoczynnie zgasła. Teraz kręci kręci i nie chce odpalić jasnoby nie dochodziło paliwo. Dodam że pokazuje błąd 72E. Proszę o szybką pomoc  


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.