Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
cember16

JD 975 woda w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
cember16    0

Witam mam, problem z silnikiem w moim Jasku 975 a mianowicie po zalaniu układu woda po 3 dniach pojawił sie na bagniecie kolor oleju kawa z mlekiem ;( i nie mam pojecia czy to moze byc wina uszczelki pod głowica, czy pękniecia głowicy, tuleji czy tez bloku silnika;/ dodam ze silnik odpala od strzała nie dymi na biało ładnie sie zbiera na obroty. Czy to moze byc tez wina tego ze moze sie skraplac woda na silniku ?? poprzez krótkie czasy pracy silnika ?? no bo szykowany jest do żniw i jest tylko odpalany na chwile i nie był on przegrzany ani nic.. i zawsze po żniwach była szpuszczana woda z silnika z chłodnicy... prosze o pomoc bo nie wiem czy ściągac glowice i zmieniac uszczelke pod głowica czy tez nie i dodam ze w chłodnicy nie ma zapachu spalin i nie ma cisnienia zwrotnego

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzeju207    2

Witam. Może C330 i John Deere to co innego, ale podobne objawy my mieliśmy kilka razy u nas w C330. Raz jak się robił olej tego koloru to pękła uszczelka pod głowicą. Drugim razem na cylindrach porobiły się tzw, wżery (tak to mechanik nazywał) i tamtędy dostawała się woda do oleju. Tak samo jak u ciebie silnik palił na dotyk, nie brakowało mu mocy. Co do skraplania się wody w silniku to jeżeli na krótkie okresy jest odpalany to nie powinna woda się skraplać raczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie przerabiałem to w C360 najpierw wymieniłem uszczelki na tulejach a okazało się że to przerdzewiały korek w głowicy. Jeśli masz taką możliwość to spuść ten olej odkręć misę olejową i zalej układ gorącą wodą, obserwuj gdzie kapie. Takie moja rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    592

na poczatek radze sprawdzic wymiennik ciepla, z niego nie tak latwo woda splywa, a w tym roku jednak troche przymrozilo, u nas na szczescie wysadzilo waz z tej rurki przy wymienniku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelzaza    5

Ciężka sprawa. Silnik w jelonku ma raczej suche tuleje więc uszczelki na tulejach nie wchodzą w grę. Co do odkręcania misy to też raczej ciężkie do wykonania bo kombajn to nie ciągnik. Skraplanie wody to problem najczęściej spotykany w zimę ale jeśli nie ubywa ci wody w chłodnicy a z oleju robi się masło to może i to. Co do wymiennika ciepła to powiem tak - olej w układzie ma ciśnienie ponad 4at więc jeśli wymiennik byłby nieszczelny to olej pchało by do wody a nie wodę (która ma mniejsze ciśnienie) do oleju. A czy ubywa ci wody w chłodnicy i czy przybywa oleju?? Jaka jest woda (czysta czy raczej taka tłusta)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zdzichu124
      Witam, planuje na tegoroczne zniwa zakup kombajnu John Deere 1188, planowalem zakup 1177 ale ze wzgledu ze mam do objechania duzo usług a jesli zmienie sprzet to pewnie klientów przybedzie , dlatego zdecydowalem sie na model z 6 wytrzasaczami i wieksza powierzchnia separacji ziarna oraz mocniejszym silnikiem. Budżet jaki planuje wydac to 80tys zł , na aukcjach są modele za okolo 50-60tys ale sa tez takie w okolicach 100tys zł i nie wiem dlaczego ceny sa tak zroznicowane, co ma ten za ponad 100tys czego nie ma ten za 60tys i jest warte tą roznice w cenie. Mam pytanie do osob mających pojecie o tym modelu , szczegolnie użytkownikow oraz serwisatnow tych maszyn , na co zwrócic uwage przy kupnie, co sprawdzic , co jest ich slabym punktem itp. dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam.
    • Przez Seba505
      Kombajn ciągle się przegrzewa . Jeden wąż od pompy jest ciągle zimny ,góra chłodnicy jest ciepła a dół zimny.O co chodzi.
    • Przez micgal39533
      Witam 
      Ostatnio w JD 1075 wymieniane były rurki od pompy do wtrysków i filtr paliwa i pompa była w regeneracji, uszczelnienie, łopatki i ustawienie  i teraz jest problem z odpaleniem, kombajn kręci ale nic nie chce łapać, w filtrze paliwa jest u góry z prawej strony trochę powietrza ale jak odkręci się rurkę od zasilania pompy wtryskowej to ON leci , co to może być, na wtryski paliwo też wychodzi ;/ 
       
    • Przez sebarr
      Witam, stoję przed wyborem kombajnu. Proszę o zdanie osoby mające doświadczenie z W550 lub zbliżonym modem.
      Chodzi o to, że bliżej mi do JD ponieważ mam dostęp do mechanika z serwisu. W razie awarii po gwarancji będę mógł skorzystać z jego wiedzy a to cenne w czasach komputerów i tej całej elektroniki. Od classa nie znam nikogo.
      Wybór więc raczej na JD gdyby nie to, że sam mechanik mówi mi, że jeśli ciągnik to tylko JD ale jeśli chodzi o kombajn to lepiej dla mnie żebym szukał classa lub new hollanda...
      Główne zarzuty które słyszy od klientów jako serwisant , to że JD gubią więcej niż classy i new hollandy. Ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tym informacjom?
       
    • Przez cember16
      Witam od dłuższego czasu przy żniwach kombajn john deere 975 zapowietrza się wymieniany jest filtr paliwa czyszczony był cały układ zasilania paliwem i zapowietrzanie czasami nastąpi dodam że kombajn ma elektroniczną pompke zasilającą .Może być wina tej pompki?,bo pomyslałem że przed żniwami wypadało by te usterke usunąć.Czego to może być wina? czy tej pompki
×