Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
cember16

JD 975 woda w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
cember16    0

Witam mam, problem z silnikiem w moim Jasku 975 a mianowicie po zalaniu układu woda po 3 dniach pojawił sie na bagniecie kolor oleju kawa z mlekiem ;( i nie mam pojecia czy to moze byc wina uszczelki pod głowica, czy pękniecia głowicy, tuleji czy tez bloku silnika;/ dodam ze silnik odpala od strzała nie dymi na biało ładnie sie zbiera na obroty. Czy to moze byc tez wina tego ze moze sie skraplac woda na silniku ?? poprzez krótkie czasy pracy silnika ?? no bo szykowany jest do żniw i jest tylko odpalany na chwile i nie był on przegrzany ani nic.. i zawsze po żniwach była szpuszczana woda z silnika z chłodnicy... prosze o pomoc bo nie wiem czy ściągac glowice i zmieniac uszczelke pod głowica czy tez nie i dodam ze w chłodnicy nie ma zapachu spalin i nie ma cisnienia zwrotnego

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzeju207    2

Witam. Może C330 i John Deere to co innego, ale podobne objawy my mieliśmy kilka razy u nas w C330. Raz jak się robił olej tego koloru to pękła uszczelka pod głowicą. Drugim razem na cylindrach porobiły się tzw, wżery (tak to mechanik nazywał) i tamtędy dostawała się woda do oleju. Tak samo jak u ciebie silnik palił na dotyk, nie brakowało mu mocy. Co do skraplania się wody w silniku to jeżeli na krótkie okresy jest odpalany to nie powinna woda się skraplać raczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie przerabiałem to w C360 najpierw wymieniłem uszczelki na tulejach a okazało się że to przerdzewiały korek w głowicy. Jeśli masz taką możliwość to spuść ten olej odkręć misę olejową i zalej układ gorącą wodą, obserwuj gdzie kapie. Takie moja rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    464

na poczatek radze sprawdzic wymiennik ciepla, z niego nie tak latwo woda splywa, a w tym roku jednak troche przymrozilo, u nas na szczescie wysadzilo waz z tej rurki przy wymienniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelzaza    5

Ciężka sprawa. Silnik w jelonku ma raczej suche tuleje więc uszczelki na tulejach nie wchodzą w grę. Co do odkręcania misy to też raczej ciężkie do wykonania bo kombajn to nie ciągnik. Skraplanie wody to problem najczęściej spotykany w zimę ale jeśli nie ubywa ci wody w chłodnicy a z oleju robi się masło to może i to. Co do wymiennika ciepła to powiem tak - olej w układzie ma ciśnienie ponad 4at więc jeśli wymiennik byłby nieszczelny to olej pchało by do wody a nie wodę (która ma mniejsze ciśnienie) do oleju. A czy ubywa ci wody w chłodnicy i czy przybywa oleju?? Jaka jest woda (czysta czy raczej taka tłusta)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×