Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr6428

MF 3425S usterka wom

Polecane posty


piotr6428    0

Witam,

 

To mój pierwszy post na tym forum,

 

Niedawno kupiłem ciągnik sadowniczy MF 3425, problem w tym, że od jakiegoś czasu obserwuję głośną pracę wałka i nagrzewanie się obudowy z tyłu tam gdzie jest wom.

Czy ktoś miał podobną usterkę ? Jeśli tak to możecie mi coś doradzić ? Co mogło się zepsuć ?

 

Jeśli umieściłem temat w nieodpowiednim dziale to proszę o przeniesienie,

 

Pozdrawiam

 

Chciałbym również zdobyć lub kupić katalog części do tego modelu.

Edytowano przez piotr6428

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


micro16    21

a co Tu wiecej pisac, skoro Ci sie obudowa grzeje to tak moze byc ze łozysko, stan rozbierz i zobacz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Zgadza się. Nie wiem jaka tam jest skrzynia ale skoro obudowa się grzeje to napewno poszło to pierwsze łozysko. Ono powinno się dać wyjąc bez rozbierania skrzyni od strony womu. Najpierw oczywiście spuść olej. Więcej nikt ci tu nic nie powie. Jeśli łozysko okazało by sie dobre trzeba rozbierać dalej. Rozumiem, że wom się nie ślizga pracuje normalnie oprócz tego hałasu i grzania. Przy okazji czy tam jest hamulec womu czy masz go może włączonego lub jakoś do końca nie włączonego sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotr6428    0

Panowie, dopiero teraz miałem chwilę żeby rozebrać ciągniczek, po zdjęciu pokrywy z tyłu wszystko wygląda jak nowe. Wom ma 3 prędkości i włączanie elektryczne więc sądzę ze ślizga się elektrohydrauliczne sprzęgło włączające. Niestety znajduję się ono w skrzyni biegów więc dostanie się do niego nie będzie proste. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×