Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lepiej wykręć najpierw tą co masz i sprawdź czy jest taka sama, bo mogą nie pasować te frezy bo są różne modele.

A tylko Ci nie podnosi hederu czy wspomaganie tez jest słabe i tak jakby przerywało ?

Opublikowano (edytowane)

Witam

mam problem z podłączeniem się z wężami bo mam tylko trzy węże a przy hederze są cztery końcówki i nie wiem od czego jest ta czwarta po głębszych zastanowieniach przychodzi mi do głowy ze jest to końcówka od kosy do rzepaku ale nie jestem pewny pomożecie

z góry dziękuje

Edytowane przez kamilciacio
Opublikowano

Piszę z podobnym problemem - słabo podnosi u mnie na rozgrzanym oleju więc winna jest pompa. Ceny nowych (lub regenerowanych) są trochę zaporowe (~1000zł) więc zregeneruję swoją - pytanie do Was tylko jaki powinien być przybliżony koszt takiej regeneracji ?

Bo w Tucholi zaśpiewali mi już 640zł + VAT

A może się mylę i trzeba tyle wyłożyć za regenerację?

Opublikowano

jak wygląda ten ssak w zbiorniku oleju, czy to jest ten kupek metalowy podwieszony ku górze? przymocowany do dekla górnego? mam problem że nie działa mi podnoszenie rury, przyspieszacz i podnoszenie motowideł, podejrzewałem tą pompę odpowiedzialną za te czynności , ale teraz po przeczytaniu przypomniałem sobie że u mnie ten kubek puścił na spawie i nie jest szczelny napewno

Opublikowano

a heder normalnie podnosi?

tak, cheder i wspomaganie ładnie chodzi, dziś założyłem ten kubeł ssak pospawany, niestety nic to nie dało, wykręciłem pompę tą mniejszą bo ona odpowiada za rurę , motowidła i przyspieszacz, me może frezki pościły, bo niemożliwe by tak nagle brakło hydrauliki kompletnie 0, nic ciekawego nie znalazłem, więc wykręciłem rozdzielacz, dziś porozkręcałem i zauważyłem sporo dużych kawałków ( okruchów ) czarnej gumki jakby oringu pokruszonego, głównie znajdowały się one na sekcji motowideł i w zaworze ale nie tym przeciążeniowy, tylko w tym większym przelewowym, zobaczymy, szukam możliwości skąd się tam to znalazło syfstwo, i tak jeszcze bym miał pytanie do posiadaczy E514 - E512 , czy te kombajny mają filtr oleju hydraulicznego?????????

Opublikowano

jednak nie rozdzielacz był winą, w czasie żniw znowu przestało przerywało działanie hydrauliki, przy okazji urwało mi frez na kole pompy, pojechałem 300km bo jeden sklep w polsce posiadał to koło , przy okazji w sklepie dowiedziałem się że na smoku powinien być filtr oleju, pokazał mi w sklepie jak wygląda i eureka, kupiłem założyłem, odpalam i nic zero hydrauliki, pomyślałem i odkręciłem rurę od smoka zalałem ją olejem zakręciłem odpaliłem i chodzi , smok nie mógł zassać, od tamtej pory nie mam problemu z hydrauliką, szkoda ze nikt nie raczył mi odpowiedzieć w tym temacie, pytałem czy hydraulika ma swój filtr

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem  z 514 bo kola mi nie skrecaja i heder sie zacina  stało sie to nagle  reszta działa ok. miał ktos cos takiego?????


 

Edytowane przez Radek1990
Opublikowano

Panowie, a co moze być przyczyną, jak wspomaganie słabo chodzi na rozgrzanym tzn, chodzi ale powoli idzie. Podnoszenie hederu, dopalacz, wysów  wyje tak samo na rozgrzanym?  

Witam miałem ten sam problem po  skoszeniu  1-2ha wspomagania prawie nie było i nie podnosiło chederu.Miałem kupować już nowe pompy ale jak dowiedziałem się ile kosztują  to się wstrzymałem z tą decyzją  w sklepie podpowiedzieli mi żebym sprawdził filtr w zbiorniku  olejowym( od góry 4 śrubki ) tam  jest smok z filtrem  wymyłem ten filtr i wyczyściłem zbiornik olejowy i już 2 lata wszystko chodzi jak należy. 

Opublikowano

Witam.

Problem polega na tym że po godzinie przestaje działać cała hydraulika (brak wspomagania, nie podnosi ani nie opuszcza !!!). Nie mam pojęcia co to może być...

Dodam że w tamtym roku został wymieniony rozdzielacz i pompa z tego samego powodu ;/

Niestety bez zmian. Czy to może być wina oleju ?

Mam chyba podobny problem i jestem Ciekaw czy sobie z tym poradziłeś i co to było?

Opublikowano

Witam, mam również problem z rozdzielaczem jak i motowidłami w E514. Zacznę od rozdzielcza mianowicie u dołu rozdzielacza na jednej z sekcji, jest taka malutka dziurka, widać że oryginalnie tam jest, i z niej mi cały czas kąpie Olej. Co to może być za przyczyna? A sprawa z motowidłami to jeżeli che wysunąć motowidła to lewy słownik wysuwa normalnie, a prawy tak jak by stał w miejscu albo się cofał i w tedy skosuje motowidła, i żeby ich potem wsunąć to muszę z prawego siłownika odkręcić przewód spuścić ciśnienie oleju i dopiero się chowa słownik. nie sądzę by był problem z rozdzielaczem gdyż wszystko chodzi okay, ani żeby przewody były pozamieniane.

Opublikowano

Witam, mam również problem z rozdzielaczem jak i motowidłami w E514. Zacznę od rozdzielcza mianowicie u dołu rozdzielacza na jednej z sekcji, jest taka malutka dziurka, widać że oryginalnie tam jest, i z niej mi cały czas kąpie Olej. Co to może być za przyczyna? A sprawa z motowidłami to jeżeli che wysunąć motowidła to lewy słownik wysuwa normalnie, a prawy tak jak by stał w miejscu albo się cofał i w tedy skosuje motowidła, i żeby ich potem wsunąć to muszę z prawego siłownika odkręcić przewód spuścić ciśnienie oleju i dopiero się chowa słownik. nie sądzę by był problem z rozdzielaczem gdyż wszystko chodzi okay, ani żeby przewody były pozamieniane.

co do rozdzielacza to  kup zestaw uszczelnień odkręć pokrywkę wydłub stary wciśnij nowy i już nie będzie kapać, a co do siłowników to tak jak by gdzieś coś się przytkało, siłowniki są połączone trójnikami obydwa , albo może tłok jest nie szczelny lub przytarty 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v