Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
fazi16

MF 3050 temperatura

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Temperatura
fazi16    0

Witam posiadam Mf 3050 z silnikiem perkinsa jak jezdzi sie narmalnie albo przy lekiej pracy to wskazówka nie dochodzi do pionu a ostatnio podczas balowania jak (bylo goraco) jak mu dobrze depnałem to wskazówka doszla przeszla pion ale nie weszla na kolor czerwony i pozniej jak jechalem z gory to spadla po gore znowu podskoczyla .takie cos jest normalne?? jak nie to co moze byc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

poziom plynu git? czysciles chlodnice?

 

u mnie jest ze jak sie wlaczy swiatla to wskazowka daje z pol cm w prawo :D i jak zostawie na wlaczonych swiatlach to wskazowka nie spada w lewo tylko w prawo ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Identycznie mialem w 3095 przy lekkich pracach wszystko ok a przy gruberze to prawie mi na czerwone podchodzilo, wystarczylo poswiecic okolo pol godziny i kazda chlodnice dobrze przedmuchac:) a na wiosne mu zmienilem termostat jeszcze bo sie nie dogrzewal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fazi16    0

poziom plynu jest dobry , termostat byl wymieniony niedawno .Przedmucham chlodnice i zobacze jak bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Witam mam takie małe pytanie czemu jak mam nawiew w kabinie to cały czas leci mi ciepłe powietrze nawet jak ustawie na zimne czy to można jakoś zrobić żeby też cały czas leciało zimne powietrze ? oczywiście chodzi mi w mf 3050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

wejdzna kabone o tam otworz ten dekiel i tam spadlo ci ciegienko od regulacji temp. ja tak mialem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

gdzie mam wejść :D napisz jeszcze raz a normalnie to jest taka zaślepka czarna koło włócznika nawiewu ? czy gdzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

sorry komp mi muli, wejdz na kabine i tam otworz ten dekiel i tam spadlo ci ciegienko od regulacji temp. ja tak mialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

@kravter napisz koledze trochę jasniej :P bo gdybym nie wychodził już na kabine to bym się nie pokapował o co biega :ph34r:


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

no na dachu jest tylko jeden dekiel/klapa ktora znajduje sie przed szyberdachem ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

no w sumie to tak :D a takie pytanie od siebie to długo u siebie musisz czekać jak ciągnik odpalisz zanim poleci cieple powietrze z nawiewu??


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Mam takie pytanko jak mam filtr od hydrauliki koło prawego koła taki krótki to jak chce go wykręcić to muszę olej spuścić czy co bo muszę go wymienić bo mi wspomaganie ciężko czasami chodzi a czasami dobrze to tego wina i na panelu mi się taka czerwona dioda zapala i ciągnik tak szarpie

 

u mnie ???? to z 2 albo 3 minutki coś koło tego może 5 nie więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120
Napisano (edytowany)

no kolego musisz spuścić olej. Jeszcze mi powiedz, czy zapala Ci się na panelu taki tryb na czerwonym polu?

 

ok, dzięki :)

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

tak zapala i wtedy tak mi ciągnik szarpie to jest tego wina co nie filtra a taki chyba z 200 zł kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Widzę ze trzeba Cie kolego uswiadomić. Jazda gdy zapala sie ta kontrolka jest niedozwolona bo mozesz zajeździć skrzynie. Musisz wymienić olej na nowy + nowy filtr bo inaczej awaria skrzyni murowana.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

powiem ci tak olej był wymieniany przed orką a filtrem to jakoś tak z tydzień się stało i teraz spuszczę olej i wykręcę ten filtr i kupie nowy i powinno już działać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fazi16    0

jak ktos wymienia olej a nie wymieni filtra to jest tak jakby sie nie myl i ubrał bialą koszule:P takie rzeczy zawsze wymienia sie razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    287

A kontrolka zapchania filra zapala się przy tym? Być może to nieszczelność na magistrali 17bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A wgl kolego jakim olejem go zalales? A ta kontrolka Ci swieci caly czas czy tylko na wolnych obrotach jak sie rozgrzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fazi16    0
1233883562_big.jpg patrz rys. 1 kontrolka cisnienia 2 kontrolka zapchania filtra olejowego i kontrola zapchania sie sitka te MF na agrolu chodzą bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tom446
      Witam mam problem a mianowicie po wciśnięciu sprzęgła nie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni zaświeci się tylko przedni napęd i wszystkie kontrolki od dynashifta  po chwili gaśnie i zaświeci się zająć i polbieg D i strzałki od kierunku jazdy .Co może być przyczyną tego ?Wydaje mi się że jest sprzęgło zapowietrzone czy to morze być przyczyną? 
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.


    • Przez celeron59
      witam mam problem w wyciekiem oleju co moze byc przyczyna i jak zabrac sie do ewentualnej naprawy

    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Mam problem z MF 3125.
      Caly czas kopci.
      Oleju niebierze, turbina sucha, wtryski po regeneracji, odpala bardzo ladnie, ma moc, delkiatnie leci powietrze z odmy.
      Niewiem czy ma cos wspolnego ale niemam tej puszki co mierzy spalanie.
    • Przez Michał6180
      Witam mam problem z półbiegami w mf 6180 problem polega na tym gdy jadę i przerzucam półbieg z A na B nic nie czuje jak by traktor przyspieszał i znów przerzucam z B na C i w tedy odczuwam jak by wchodził pół bieg A B C D wszystkie po kolei i gdy wrzucam pół bieg D też nic nie czuję. za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuje 
×