Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W samochodzie inaczej trochę jest z tym ciśnieniem,

Nie gotuje się ciągnik? Dymi na biało przy odpalaniu, gazowaniu? Olej jak nie robi się biały, to już nie jest źle.

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie w układzie w MTZ różni się ciśnieniem od dajmy na to Audi 80, nie?

Wydaje mi się, że w MTZ nie ma takiego ciśnienia.

Edytowane przez LTZ55a
Opublikowano
O ile w starszych z termostatem na 70 st mogło być niższe to już w nowszych gdzie temperatura pracy jest 90 st nie koniecznie musi być niższe. W TDI jest 1,4 bar a jak powinno być w MMZ tego nie wiem ale napewno nadciśnienie musi być bo korek nie jest zwykły z dziurką tylko z grzybkiem i sprężyną. Inna sprawa czy te wszystkie korki są robione zgodnie ze sztuką czy tylko aby były. W samochodzie korek potrafi tak namięszać, że nie jeden uszczelkę pod głowicą robił.
Opublikowano

okazało się że głowica jest lekko pęknięta przy zaworze wydechowym, mogę sie jej pozbyć jakby ktoś chciał się z nią pobawić bo kupiłem nową.

IMG_20180227_142434.jpg

IMG_20180227_142450.jpg

IMG_20180227_142520.jpg

Opublikowano (edytowane)

odświeżę temat.
MTZ952.3, jesienią chodził, grudzień przepalony razem z ciapkiem i Z10145, po mrozach także ale tylko przepalony bo do lasu nim się nie jeździ bo maska plastikowa.
Dziś przygotowanie do siewu nawozów (na północy trochę to później jest). Zetorek do załadunku jest a w MTZ płyn w oleju. Odpalać odpala normalnie bo wjechaliśmy pod dach. Zalany był płynem jak pozostałe ciągniki. Trochę inny zapach spalin. Oczywiście ubyło płynu w chłodnicy. Oczywiście będziemy rozkręcać bo albo miska w dół albo głowica do góry, jeszcze do sprawdzenia wymiennik ciepła pod filtrem oleju bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Jakieś sugestie?

W intercoolerze też jest trochę tej breji z oleju i petrygo.
Ogólnie wyszło z 13 litrów z miski olejowej tego płynu (a niedawno olej wymieniałem).
Głowica zero rysek, uszczelka jak nowa, praktycznie zero nagarów, tuleje z góry dobrze wyglądają itp

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

dolne uszczelnienie tulei na pierwszym cylindrze - gumy wymienione na wszystkich. Umyte, złożone i zalane nowym olejem i nowy filtr. Na razie śmiga wszystko jak ta lala. 2-3 godziny w nawozach i przy siewie jarej i jest OK. Następne rozgrzanie silnika i płukanka liquid&molly + nowy filtr oleju i olej+wymiana petrygo.
Przy okazji zauważone luzy na turbinie - wymieniona na nową bo jak pierdyknie w żniwa to będzie płacz.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v