Zaloguj się, aby obserwować  
Vril

JD 6820 problem z orbitrolem

Polecane posty

Vril    1

Witam

 

Dziś na koniec zasiewów orbitrol dziwnie zaczął się zachowywać .

Na wolnych obrotach przy skręcaniu w lewo lub w prawo następuje szarpanie i ciężko się kręci tak jak by brakowało oleju lub był zapowietrzony .

Powyżej 1500 obrotów kręci się normalnie.

Jaka może być przyczyna takiego zachowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Proszę o pomoc jeśli jest na forum fachowiec .

Ja rozkładam ręce a jeszcze tyle do siania .Trochę jestem podłamany tym bardziej że ciągnik ma tylko 1500 godzin i bardzo dbałem o niego :(

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

kiedy wymieniałeś filtr bo morze być zatkany bo te objawy pokazują brak ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtek93    6

Jeździłem 6620 który na wolnych orotach ciężko kręcił, dopiero po dodaniu gazu szło lekko, niestety padła pompa. Tylko to przez głupotę pracownika który wykiprował Johnym przyczepe z olejem od Ursusów itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Dzięki za odzew :)

A więc tak.

Przęgląd miał robiony tydzień temu więc filtry i olej także.

Co do pomieszania oleju to wykluczone ponieważ pilnuje tego.

 

Co do uszkodzenia pompy to sam nie wiem ponieważ zawory

działają prawidłowo a podnośnik bez problemu dzwiga 3 tonowy

agregat upr-siewny.

Jedyne co mnie dziwi to straszne hałasy w okolicy plecaka i

zaworów - syczenie, buczenie itp.

Przy zimnym oleju jeszcze na wolnych obrotach idzie kręcić

ale na rozgrzanyn bardzo ciężko.

 

Może to ta kostka co dzieli olej na zawory,podnośnik i orbitrol?

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

a mam pytanie czy to się czasem nie stało po wymianie filtrów ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Może problem narastał przez tydzień ale można powiedzieć że po wymianie filtrów i oleju .

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

w taki razie morze być jakiś paproch w układzie ja tak miałem przy podnośniku że sam powoli się podnosił dopiero odblokowało się jak poszedł w ciężką robotę to tobie proponuje odkręcić przewód od siłownika wspomagania włożyć do czystego baniaka i zakręcić kierownicą i tak z oby dwoma a olej wlać do ciągnika z powrotem no może pomoże a jak nie to musisz sprawdzić jakie ciśnienie idzie na orbitrol pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Ok dzięki będziemy próbować .

W między czasie mechanik rzucił podejrzenie na tak zwany "zawór pierwszeństwa " który dzieli strumień oleju na plecak,orbitrol i hydraulike zewnętrzną .

Problem tylko jest taki że jeśli ma jakieś uszkodzenia wewnętrzne to raczej tego nie za uwarzymy i bez podmianki na sprawny nie stwierdzimy jego uszkodzenia :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Sprawa dziwnego zachowania orbitrolu została rozwiązana .

Podobna mam pecha ponieważ część bardzo rzadko ulegająca awarii -a jednak :(

 

Sprawcą jest pompa hydrauliczna tłoczkowa -koszt jeszcze się nie dogadałem z serwisem ale mało nie będzie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi
    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez Wojteg
      Witam szukam opinii na temat John deere 5100m tej pierwszej generacji ok 2009roku. Jak to się sprawuje bo mało tego w internetach. Na co zwracać uwagę itp? Pozdrawiam
    • Przez Lukaszzablotni
      Cześć mam pytanie odnośnie john deere 6320 zakupiłem do niego ładowacz john deere 583, i zaczęły się schody zakupiona została przystawka power beyond do bloku zaworowego lecz po przykreceniu jej cisnienie w układzie wzrosło z 30 do 180 atmosfer. Serwis ze to nie będzie ta przystawka inny model trzeba taka szeroka końcowa do dam ze blok mam starszego typu ten szeroki i pompe tłoczkowa, no ale idac do sedna zamówiłem ta inna przystawkę serwis przyjechał zmierzył cisnienie bez niej wszystko oki zamontowali cisnienie 200 sprubowali bez pestki cisnienie spadlondo 130 co oczywiście i tak za dużo jak na spoczynek zaczeli podkladac jakies grosze żeby zZobaczyć czy cos to zmieni co dało ze bylo tylko gorzej a to kierownica nie dalo się skręcić to hamulec nie odbijal tylko po paru sekundach.serwisanci john deera stwierdzili ze oni nie wiedzą co to moze byc i ze oni montowali tych przystawek sporo ale nie wiedzą co sie dzieje. A ja mam juz 4 miesiąca tura ktory nie jest podpięty i dalej nie wiem co to moze byc. Dodam ze blok szeroki i po prawej stronie jest 1 rozdzielacz 100 i za nim miala byc ta plyta a po lewej mam 2 rozdzielacze 200. Prosił bym o jaka kolwiek podpowiedź co moze byc przyczyna wysokiego ciśnienia jak dołoży się ta płytę z gory dziękuję bo mi już do tego ręce opadaja
    • Przez oxfrd
      Cześć, musimy rozjechać sprzęgło od skrzyni biegów, odkręcone wszystkie śruby z korpusu co się ciągnie to odkręcone i dalej duży opór. Czy to możliwe że nie da się go rozjechać w tym miejscu? Czy ktoś może coś takiego robił?
      Z góry dzięki za odpowiedzi 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj