Skocz do zawartości

Czy warto kupić ciągnik John Deere 6210SE


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

najlepszym ciągnikiem dla ciebie bendzie case 5120 on pali 10 litrów na hektar w pługu 1.8 m ja też go szukam bardzo oszczędne i nie psujące się ciągniki

Opublikowano

:blink: powiem tak w naszej okolicy ciągników John Deere przybywa jak grzybów po deszczu, praktycznie ci bauerzy co mają kilkaset ha to w tym roku zakupili tylko JD, ale i mniejsi gospodarze coś bardzo upatrzyli sobie tą markę, a powiedzmy sobie szczerze byłem jedynm z prekursorów tej super marki w okolicy, dodam że nie najnowszego, ale nie sposób nie pokochać tej maszyny, polecam potrafi się odwdzięczyć w skrajnie trudnych warunkach polowych :D

Opublikowano

Ja wam powiem, najlepszymi ciągnikami są URSUSY, wiadomo ursus power xD. Zapytaliśmy panów będacych przy sprzedaży ursusa 934, mówili że przywieźli do nich JD do naprawy i ten pan powiedział że  JD 130 km  to fajna zabawka która pali 30 l na ha... I która ciągle sie psuje -_-.


Ja wam powiem, najlepszymi ciągnikami są URSUSY, wiadomo ursus power xD. Zapytaliśmy panów będacych przy sprzedaży ursusa 934, mówili że przywieźli do nich JD do naprawy i ten pan powiedział że  JD 130 km  to fajna zabawka która pali 30 l na ha... I która ciągle sie psuje -_-.

Opublikowano

Weź nie opowiadaj głupot....   Ursus to na powietrze chodzi a jak dasz w pi***  to jeszcze paliwa przybędzie <_<  Typowy komentarz kogoś kto miał styczność z daną marką ciągnika ( w tym przypadku JD ) , że gdzieś coś słyszał że JD = największe spalanie.   Ja wcale nie mówię że też nic nie weźmie, ale jak następny rok będzie taki sam jak ubiegły to typowe 60-tki będą zdychać w polu spalając te 40 l na hektar robiąc dziennie 2 ha. 

Opublikowano (edytowane)

Tak dokladnie to nie bardzo miałem styczność z JD ale słyszałem to co napisałem i mój dziadek mechanik który przywrócił ursusa 934 do porządku poprosił mnie o sprawdzenie ceny częśći do JD za głowe sie chycił za głowe. Obecne mamy farmtraca 675 DT pali 6 litrów na ha z 5 zagonową. Od dwóch lat sie nie psuje ;)

 


Jescze mój drugi dziadek ma firme leśną od 8 lat i od 7 lat chodzą 2 mtzty. Jeden z 1980 r a drugi 2007. Pracują w polu na 9 ha i bardzo ciężko w lesie. Ten stary mtz pracuje w lesie głównie przy pługu leśnym który waży ponad tone i spokojnie pod górke sobie jedzie, lecz miał wypadek, wywrócił się na bok gdy wjechał na pniak ;). A nowy no to przy wyciągarce i przyczepie leśnej, żadnych awarii nie był. Polecam też mtz ;)


 

Edytowane przez ziomal3122
Opublikowano

brak eurohaków do zawieszania narzedzi, wszystkie biegi,połbiegi ze sprzegłem, zero półbiegów pod obciażeniem,skręcane felgi,brak klimy,brak pneumatyki,wąskie ogumienie to tyle z braków tego ciagnika :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v