Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na twoim miejscu sprawdziłbym masę, prąd i czy żarówki świecą mocniej, przy podłączeniu do samego akumulatora, jeśli świecą mocniej to żarówki są ok. Aby sprawdzić masę wziąłbym ją z z tych lamp na których żarówki świecą dobrze, a prąd z tej słabo świecącej lampy, jeśli świeciło by lepiej to chodzi o masę. Sprawdzając prąd najlepiej by było wziąć go z akumulatora, a masę ze słabo świecącej lampy. Napisz, gdy sprawdzisz, co jest przyczyną, to może jeszcze Ci coś podpowiemy. Pozdro.

Opublikowano

Mase podłącz do czegoś lepiej masującego np,wspornik osi ,blok silnika,wspornik maski, załóż grubsze kable(cienki gubią dużo prądu)

Na twoim miejscu skąbinował bym 2 przekaźniki i zamątował koło filtra powierza, potem wystarczy jeden gróbszy kabel np od rozrusznika i musi być ok!

Jak coś to pisz na gg wieczorem

Opublikowano

ale słabo święcą żarówki czy w nocy słabo oświetlają? jak w nocy to przy starszym ciągniku wina kloszy słabe odblaski w lampie już są trzeba nowe kupić

Opublikowano

Witam

Mam problem ze wskażnikiem od c385,otóż zakupiłem go żeby założyć do c360,są na nim z tyłu trzy wyjścia i podświetlanie te wyjścia są oznaczone literkami od góry B,T pomiędzy nimi żarówka do podświetlania i jeden nie oznaczony na dole po środku.Proszę o opis lub jakiś schemat jak podłączyć przewody.

Dziękuję

Opublikowano

Witam mam taki problem w 360-3p gdzieś jest zwarcie w instalacji wymieniłem wyłącznik na rozruszniku nowe tulejki w rozruszniku wyczyszczony komutator żadnego bezpiecznika ie pali ale po około 4-5 godzinach jazdy padły akumy wcześniej jak stał 1 dzien też je rozładowało przy zakrecaniu minusa do korpusu iskrzy tak samo gdy się zakręca plus na wyłacznik gdzie dalej szukać?

(myślałem że to wyłacznik ale nowy z expomu chyba jest dobry bo to jedyna rzecz bez bezpiecznika)

Opublikowano

Alternator tez jest bez bezpiecznika i może mieć zwarcie jednej diody albo jak masz jeszcze prądnicę to może regulator tez dawać zwarcie Odłącz te dwa elementy i wtedy zobacz Przy podłączaniu akumulatorów nie ma prawa nic iskrzyć JAK ISKRZY MOŻESZ ZAPALIĆ INSTALACJĘ I PRZY ODROBINIE PECHA SPALIC CIĄGNIK

Opublikowano

Witam.Dziś gdy wróciłem z pola świeciła się kontrolka od ładowania więc zacząłem sprawdzać przewody które idą od prądnicy kable się potopiły powiedzcie mi dlaczego się potopiły nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji.

Opublikowano

Kolego jedź na jakiś szrot i kup sobie jakis alternator od passata omegi kadeta toledo sierry czy czegokolwiek co miało alternatory bosha zainstaluj go sobie w tym ciągniku potopione kable oczywiście wymień. Ten prądowy daj jakis gruby i nie zawracaj sobie głowy tymi prądnicami i regulatorami których działanie jest wielce niepewne o czym sam się właśnie przekonałeś.

Opublikowano

Witam.Zabrałem się za instalację w 3p no i światła już zrobiłem, przy okazji podłącze zegar temperatury no i kontrolkę ładowania.

181c94ad662759a4m.jpg

Tylko że jest problem bo nie mam kabli do tego zegara i kontrolki ładowania.Zegar mam oryginalny Więc moje pytanie jak to podłączyć żeby było dobrze.A i jeszcze do kontrolki ładowania to kabel idzie od regulatora? bo tez nie mam.Od góry kable brązowy,żółty,zielony który idzie na kontrolkę?Zdaje mi się że żółty ale jak podłączyłem to lampka się cały czas paliła.

ba848f0d916882a6m.jpg

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

to jest napewno schemat 360 3P z alternatorem, zauważ że masz czujnik temp elektryczny a nie spirytusowy, i tak ogólnie to radzę ci założyć do swojego ciągnika alternator zamiast prądnicy, mniej jest problemów z podłączeniem i zwykle maja wbudowany regulator

Edytowane przez Karol445

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v