Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Da radę, tylko sam tego nie zrobisz, a zlecenie naprawy nieopłacalne. Poza tym skoro jest nowy to jedynie reklamacja. O ile faktycznie to przyczyna regulatora, bo szklanej kuli tu nikt nie ma.

Opublikowano

może i sobie nie poradzę ale już się pytałem w sklepie i reklamacji nie uznają bo jest to elektronika a jeśli byś mi powiedział jak go naprawić to zaniósłbym to do znajomego co naprawia komputery i on by mi to zrobił jeśli bym wiedział co trzeba wymienić lub jak naprawić

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie ma czegoś takiego, że nie przyjmie do reklamacji. Idź jeszcze raz i powiedz, że nie korzystasz z gwarancji tylko z niezgodności towaru z umową. Jeżeli reklamujesz w ten sposób towar zakupiony do pół roku to istnieje domniemanie, że towar był wadliwy w momencie wydania klientowi i że sprzedawca o tym wiedział. Wzór pisma znajdziesz w internecie. A jak nadal nie będzie chciał przyjąć reklamacji to niech Ci da to na piśmie. Wtedy rzecznik konsumenta załatwi sprawę. Co do naprawy to ktoś kto naprawia komputery średnio sobie z tym poradzi. A ja na odległość nie powiem co ma wymienić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak nie chcesz reklamować tego regulatora to odkręć obudowę i zrób zdjęcia.

Opublikowano

oki rozbiorę go i zrobię fotki jutro wstawię foto znajomy pożyczył mi drugi regulator 6d RNa i taki sam efekt i nie wiem co robić dalej efekt jest dalej taki sam może diody są uszkodzone w alternatorze 

Opublikowano (edytowane)

czy ktoś mi pomoże wreszcie bo mnie już to zaczyna wk****ać kupiłem drugi regulator taki i dalej takie same objawy co robić może źle podłączam ten regulator chociaż według schematu ale nie wiem  co już mam robić czy szukać innego regulatora czy coś bo ciągnik jest mi potrzebny na dniach ale nie chcę ugotować akumulatorów pomóżcie 

post-55548-0-21794800-1457372834.jpg

Edytowane przez lukaszdra
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jakie masz napięcie na zacisku 15?

Opublikowano

Już podaje napięcia na zaciskach 

silnik zgaszony:

zacisk nr 15 :2.0 V

zacisk nr 67 : 1.23 V

napięcie akumulatora :12.20 V

silnik odpalony obroty 500 obr/min

zacisk nr 15 :2.0 V

zacisk nr 67 : 2.0 V

napięcie na alternatorze : 12.57 V

silnik odpalony obroty 1200 obr/min

zacisk nr 15 : 8.0 V

zacisk nr 67 : 7.0 V

napięcie alternatora 16.0 V 

podałem napięcia jakie są na tych zaciskach jak byś potrzebował więcej informacji podałem wszystkie napięcia jakie pomierzyłem i są to napięcia na dwóch podobnych regulatorach i nie wiem co robić czekam na waszą pomoc 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego, na pewno nie masz podłączone wg schematu, bo na 15 przy zagaszonym silniku i wciśniętym kluczyku ma być napięcie akumulatora i to samo napięcie ma być na B+. Natomiast na odpalonym ma być 13,8-14,4V zarówno na 15 jak i na B+. Na próbę olej kontrolkę i podłącz przewód 15 regulatora bezpośrednio do B+ i zmierz ponownie wszystkie napięcia.

Opublikowano

już idę zrobić tak jak piszesz za jakieś 30 min będę z wynikami 


po wyjęciu z szczotki napięcie na zaciski nr 15 jest takie jak na aku Ale jeśli podepnę spowrotem zacisk 67 do szczotki to napięcie spada do 2 V
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to musisz szukać awarii w układzie zasilania zacisku 15. Zrób tak jak napisałem i podłącz na próbę 15 do B+ i zmierz napięcia.

Opublikowano

topi kabel jeśli dam bezpośrednio z aku napięcie na zacisk 15
jeśli dobrze rozumiem schemat to muszę połączyć w zaciski nr 15 kontrolke i Dać do stojanu kablem a zacisk nr 67 podłączyć do szczotki??

Opublikowano

wydaje mi się że prostrze będzie rozwiązanie o wstawienie mostka wzbudzenia posiadam taki od poloneza czy będzie dobry? wydaje mi się że mniej jest zabawy z zrobieniem mostka wzbudzenia niż kombinować z tym upierdliwym podłączeniem. i podłączyć tak jak w polonezie i mieć spokuj co o tym sądzisz elektrotechnik?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

topi kabel jeśli dam bezpośrednio z aku napięcie na zacisk 15

jeśli dobrze rozumiem schemat to muszę połączyć w zaciski nr 15 kontrolke i Dać do stojanu kablem a zacisk nr 67 podłączyć do szczotki??

Nie. Zacisk 15 ma być bezpośrednio połączony z zaciskiem 15 lub 54 stacyjki, czyli ma być na nim napięcie akumulatora. Tak podejrzewałem, że podłączałeś go przez kontrolkę, a upierałeś się, że podłączałeś wg schematu. Sprawdź rezystancję wirnika, bo regulator RNA-1 musi działać w takim podłączeniu. A jak topią się przewody to musisz mieć coś nie tak podłączone. Regulator masz taki jak na zdjęciu w poście 67, czyli RA2/DE firmy APE? Przecież on jest do alternatorów dziewięciodiodowych.

Opublikowano

Nie możesz znaleźć do 3p, musisz koniecznie od 4011 montować ?

W 3P jest alternator, czujnik wody elektryczny, czujnik spadku ciśnienia i chyba świeca płomieniowa.

 

 

No moge, ale tutaj mam lampy w zestawie, i wydaje mi się że z nimi to troche taniej

Opublikowano

To "taniej" to wyjdzie 3-dni po zamontowaniu jak zaczną się problemy.

Chcesz dobrą instalację to nie kupuj chińskiej tylko polską wersje "Premium z Lublina" na grubych przewodach, cena bez lamp około 120zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v