Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam john deera 6910 w którym nie zostaje mi dzwignia hydrauliki zewnetrznej cały czas musze ja reka trzymac.Ta opcja jest mi potrzebna do osi skretnej w beczce. Prosze o pomoc. Czy ktos wie co tam moze byc zepsute w tej dzwigni jakaś zapatka albo co???

Opublikowano

zmien ustawienie na zaworach z tyłu ciągnika, takie czarne pokrętła

 

 

a tyczy sie to tez pozycji pływającej bo głownie oto mi chodzi aby ta dzwignia zostawała w pozycji pływającej

Opublikowano

Roland napisz jaki rodzaj zaworów jest w twoim JD ,od tego należało by zacząć ,bo jak ktoś ma ci pomódz skoro, niewie z czym ma do czynienia ,czy są to zawory typu 100 czy 200 a może 300 ,różnica jest zasadnicza .

Na pulpicie przy każdej dżwigni SCV masz taki czarny suwak przesuń dżwignię do przodu i przesuń suwak blokując tą dżwignie i nie musisz jej trzymać ręką , pozdrawiam.

Opublikowano

Roland napisz jaki rodzaj zaworów jest w twoim JD ,od tego należało by zacząć ,bo jak ktoś ma ci pomódz skoro, niewie z czym ma do czynienia ,czy są to zawory typu 100 czy 200 a może 300 ,różnica jest zasadnicza .

Na pulpicie przy każdej dżwigni SCV masz taki czarny suwak przesuń dżwignię do przodu i przesuń suwak blokując tą dżwignie i nie musisz jej trzymać ręką , pozdrawiam.

niewiem dokładnie jaki to jest rodzaj zaworów ale na tych czarnych pokrętłach są tylko dwie pozycje: jedna z zębatkami a druga z dzwignią i ze strzałką. A o tej metodzie z suwakiem co napisałeś to też wiem ale mi chodzi oto aby dzwignia pozostała w pozycji pływającej a nie na ciśnieniu a tak jak wspomniałes o tym suwaku to gdy suwak zablokuje to bedzie cisnienie a ja potrzebuje miec pozycje plywajaca żeby mi się os w beczce skręcała

Opublikowano

Z opisu wynika że ,w twoim JD masz założone zawort serii 200 Delux , te zawory posiadają obie funkcje ,które potrzebujesz , a niesprawnośc zazwyczaj wynika ze złej regulacji linki bądż mechanizm blokujący się zacioł , ten mechanizm jest w samym zaworze i musiał byś go przejżeć najprawdopodobniej kulki się przestawiły i blokada nie działa ot cały problem ,w tym mechaniżmie jest taka tulejka z czterema otworkami w których są małe kulki ,jak przesówasz dżwignię w pozycję zablokowania linka pociąga suwak,który powoduje rozepchnięcie tych kulek i mechanizm się blokuje.Tak to w małym skrucie działa w razie potrzeby możesz kupić uszkodzone elemęty i wymienić,pozdrawiam

Opublikowano

Z opisu wynika że ,w twoim JD masz założone zawort serii 200 Delux , te zawory posiadają obie funkcje ,które potrzebujesz , a niesprawnośc zazwyczaj wynika ze złej regulacji linki bądż mechanizm blokujący się zacioł , ten mechanizm jest w samym zaworze i musiał byś go przejżeć najprawdopodobniej kulki się przestawiły i blokada nie działa ot cały problem ,w tym mechaniżmie jest taka tulejka z czterema otworkami w których są małe kulki ,jak przesówasz dżwignię w pozycję zablokowania linka pociąga suwak,który powoduje rozepchnięcie tych kulek i mechanizm się blokuje.Tak to w małym skrucie działa w razie potrzeby możesz kupić uszkodzone elemęty i wymienić,pozdrawiam

czyli musiałbym rozebrac te czarne pokrętło?

Widze że znasz sie na john deerach a mógłbys mi jeszcze powiedzieć cos na temat skrzyni auto qad 2. Gdy temperatura spadnie ponizej 10 stopni nie chcą mi sie przełanczac pólbiegi dopiero gdy olej sie nagrzeje wtedy sie przełanczaja i dodatkowo gdy biegi nie przeskakuja miga mi niebieska kontrolka z litera I i żółta kontrolka od skrzyni jest to normalne w tych traktorach?

Opublikowano

wjanusz23 widze ze sie dobrze znasz na john deere-ch mam taki problem z hydraulika w 6620 słabo działa .ma tam pompe tłoczkowa 41m3. na wyjsciaj hydraulicznych na wolnych obrotach cisnienie ma 50 barow pompa jest po regeneracji gdzie moze byc problem

Opublikowano

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

Opublikowano

Jelonek musiał byś napisać jaki był powód że dawałeś pompę do regeneracji , czy po naprawie pompy hydraulika działała normalnie i przestała bo niebardzo wiem jak ci poradzić .Biorąc pod uwagę , że pompa jest po regeneracji zakładam że jest sprawna i problem tkwi nie w pompie, a w zaworze priorytetowym ,musiał byś zdemontować cały blok zaworów i dokładnie go przeglądnąć pod kontem przecieków ,po kolei zwrócić uwagę na oringi ,przekładki czy istnieją , a przedewszystkim zwrócić uwagę czy nie ma jakiś pęknięć,czasami lubi pęknąć ścianka w zaworze podnośnika oddzielająca kanał ciśnieniowy od zlotowego, stąd tak niskie ciśnienie .Napisz od kiedy masz ten problem i czy on był powodem oddania pompy do regeneracji.?

Opublikowano

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

Dzięki wielkie za pomoc. Te błędy to chyba serwis musi mi na komputerze wykasować sam chyba do tego nie dojde?

Orientujesz się może co może być przyczyną grzania sie oleju w jd 4350 po trzech godzinach pracy grzeje mi się olej w skrzyni mimo tego ze olej nowy filter czysty hłodnica czysta a nie używam podnosnika ani hydrauliki, podnosnik przez to bardzo wolno dżwiga biegi zgzrytają i kierownica ciężko chodzi. Na zimnym oleju te problemy nie występują. Nawet gdy traktor chodzi w transporcie to tez po kilku godzinach olej zagrzany nie umiem dojść do przyczyny. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam że ci tak głowe zawracam.

Opublikowano (edytowane)

Wjanusz23 bardzo dziękuje . Idealnie zdiagnozowałeś usterkę [kanał na zaworze podnosnika jest pęknięty] .Powiedz mi jeszcze gdzie mają być te przekładki o których pisałeś i ewentualnie jesli byś mógł, podaj wartości ciśnienia na gniazdach diagnostycznych hydrauliki i skrzyni biegów.

A ten zawór, który pękł muszę kupić kompletny czy samą obudowę ? :)

Edytowane przez jelonek77
Opublikowano

Tak musisz zdemontować to pokrętło , pokrętło zablokowane jest kołkiem wyciśnij go zdejmij pokrętło i rozkręć górną część zaworu ,odłącz najpierw linkę ,będziesz mógł swobodnie przesuwać suwak zaworu , operacja jest prosta tak że sobie spokojnie poradzisz . A jeśli chodzi o przekładnie to objawy nie są normalne i najprawdopodobniej należało by już wymienić filtry ,fakt przy bardzo niskiej temperaturze otwiera się obejście filtra, ale dziesięć stopni to nie jest taka niska temperatura , wartało by sprawdzić jakość oleju czy nie należało by dokonać wymiany,myśle że wiesz jakim olejem jest zalany twój JD wartało by odczytać kody błędów ,wtedy można by konkretniej coś powiedzieć,a tak to tylko domysły to tyle pozdrawiam.

udało mi się naprawic ten zawór i zostaje mi wajcha w pływającym wielkie dzięki za porade.A mógłbyś coś poradzic w sprawie tego grzania oleju w drugim john deerze 4350 bo nie umiem dojść do przyczyny.

Opublikowano

Witam! Mam problem z hydraulika w 6910 a mianowicie jak zagrzeje mi sie olej wyskakuje mi komunikat ,,zbyt niskie cisnienie w skrzyni sprawdz olej i filtry" olej jest filtry nowe czy to moze byc wina pompy, dodam ze przy obrocie pluga nie moze go obrocic tzn obroci do polowy pozniej z trudem dobija to na wolnych obrotach, podnosi normalnie, rewers dziala bez problemu a jak ustawie na obroty 950-1000 to caly dzien moge robic i ten komuniakat mi sie juz nie pojawi ale plug obraca tak samo jak na wolnych obrotach a przy zimnym oleju obraca normalnie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Pomoze ktos? Sprawa pilna boje sie tak jezdzic zeby czegos nie rozwalic a wiosna niedlugo i sporo pracy go czeka

 

Według mnie to pompa. Miałem podobnie u siebie w 6800 na wolnych świecił się kontrolki od ciśnienia oleju w skrzyni i okazało się że to pompa. Sprawdzałeś jakie ma ciśnienie ?

Opublikowano

Witam! Mam problem z hydraulika w 6910 a mianowicie jak zagrzeje mi sie olej wyskakuje mi komunikat ,,zbyt niskie cisnienie w skrzyni sprawdz olej i filtry" olej jest filtry nowe czy to moze byc wina pompy, dodam ze przy obrocie pluga nie moze go obrocic tzn obroci do polowy pozniej z trudem dobija to na wolnych obrotach, podnosi normalnie, rewers dziala bez problemu a jak ustawie na obroty 950-1000 to caly dzien moge robic i ten komuniakat mi sie juz nie pojawi ale plug obraca tak samo jak na wolnych obrotach a przy zimnym oleju obraca normalnie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

To ze zapala sie kontrolka cisnienia w skrzyni biegow nie ma bezposredniego zwiazku z podnoszeniem i obrotem pluga bo skrzynia to jedna pompa i csnienie systemowe 13.5 lub 16 bar a podnosnik i gniazda hydrauliki zew to pompy ( pompa doladowujaca i glowna) hydrauliki silowej i cisnienie 190-200 bar. Napisz czy jak zmieniales olej to dostawales sie do smoka oleju hydraulicznego.

Opublikowano

Johndeere6800 nie sprawdzalem cisnienia

deerepiotrek nie dostawalem sie do smoka chodzi ci o ten niby filtr z siatka ktory powinno sie wyczyscic? Ale nawet gdyby smok byl brudny to przy zimnym oleju jest wieksza gestosc i powinno siecic a nie swieci dopiero jak sie zagrzeje. Na starym oleju dlugo nie pracowalem wiec nie jestem w stanie ci powiedziec czy sie swiecilo a olej zmienielem zaraz jak go kupilem i zalany jest hy-gardem

Opublikowano

Panowie pomóżcie mi kupiłem John Deere 6910 rok 2001 i mam 2 problemy nie chce wchodzić na obroty na gazie nożnym , osiąga tylko 1800 a na ręcznym 2200 czy to wina śćiegełka to jest 1 problem 2 to że po zgaszeniu zginęły mi biegi i nie wiem co się stało proszę o pomoc

Opublikowano

Elo kupiłem JD6800 i mam taki z dźwigniami od hydrauliki zewnetrznej 1 działa ok  w całym zakresie Druga idzie w przód i sie blokuje jak pierwsza w maks pozycji  ale mam mniejszy skok a do tyłu idzie luźno i nie odbija sama do pozycji neutralnej trzecie do tyłu idzie i odbija ale do przodu wogóle. Z tyłu przekręcałem te kaputrki ale nic nie dało czyżby linki były żle wyregulowane zdjąłem ten plastik w kabinie i na drugiej jest mniej wkręcona jak na 1 i 3 czy do regulacji trzeba je odpiąć od dzwignii przy poruszaniu wszystkie niby pracujaą howają się i wyciągają  prosze o pomoc.Pytania może troche pokręconieale to pierwszy taki ciagnik wiec prosze o wyrozumiałość. A drugie apropo ile oleju wchodzi do skrzyni i silnika i co ile sie wymienia 

Opublikowano

Wjanusz23 może pomożesz w moim przypadku źle działającej jednej sekcji hydrauliki..otóż JD 6300 problem z dźwignia gniazd hydraulicznych z funkcjami na czarnym korku (jedna z zębatkami a druga z dzwignią i ze strzałką) coś blokuje przepływ w jedną stronę bo jest znacznie ograniczony np podbierak w prasie bardzo powoli opada a szybko podnosi i nie jest to wina maszyny bo na rożnych innych maszynach to samo. Sama dźwignia przesuwa się dziwnie ciężko i jest mały jej ruch w stronę gdzie własnie przepływ jest ograniczony. Co to może być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v