Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maverik22    1

Chciałem kupić cyklop, wybieram się obejrzeć ale jestem w tym zielony. Na co mam zwrócić uwagę?? Ktoś poradzi?

lukaczmarek    267

standardowo na pompę, przecieki na siłownikach, luzy na sworzniach, zobaczy czy ma na tyle siły żeby się podnieść na ramienu do góry. Mam na sprzedanie jak cos:)

kamil255    91

najlepiej go wypróbować w jakiejś pracy czy dobrze podnosi i czy olej nigdzie nie przecieka

Wiadomość z agroFakt.pl

sony5    46

dokładnie sprawdź czy niema żadnych przecieków i jak to jest możliwe jakoś go wypróbować czy siłowniki są sprawne

zenek_19    4

niespodziewaj sie cyklopa bez przeciekow nowe juz czasem ciekly a co dopiero 30letni silowniki zawsze mozna uszczelnic to jest bardzo maly koszt pacz zeby rama nie byla mocno zmeczona i ramiona nie spekane i spawane  gdzie co znalazl to przyspawal lemiesz itp

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Obikey
      Zastanawiam się nad zakupem takiego "cuda", ale obawiam się otrwałość tej konstrukcji. Poza tym, czy taka koparka sprawdzi się w realiach gospodarstwa rolnego? Proszę o opinie użytkowników podobnych urządzeń. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

Mikrus 12 T
    • Przez Gorbaczow
      w związku z tym ze nasz cyklop ma już 30 lat musimy go wymienić na cos nowszego - ale nie nowego bo za drogo - myślałem o ładowaczu produkcji czeskiej UNHZ-750 (ND-4) co o nim wiecie - czy warto się pąkować w ten sprzęt

Powód Edycji: ortografia, edytowane przezNikita_Bennet
    • Przez audi80b4