Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

Byłem dziś ogłądać c-360. Wszystko glanc, odpala od sztycha, kabina, nowe gumy 4, tylko jedno mnie dziwi. Dowodu nie sprawdzalem bo to tak tylko po drodze do pracy sie obrucilem. A dziwi mnie to ze rocznik 1982 ciagnika, a silnik z 1970. Może mi powiedzieć ktoś czy to mozliwe fabrycznie takie cos? Czy to juz cos bylo kombinowane z tym cos? To ten ciągnik http://allegro.pl/ursus-c360-i2200354463.html

Opublikowano

nawet jak był wymieniony to lepiej moim zdaniem...:P

dobrze, że nie naprawiał starego bo może dupnie by złożył lub coś :(

ale też narzuca się pytanie co on nim robił, że musiał wymienić cały silnik niż naprawić stary ??

Opublikowano

Silnik z 355 jest słabszy od 7 KM (60 ma 52).Może gdześ uszkodzili silnik np. Tak jak u mnie korbowód się odkręcił i pukał w blok. Blok pękł ale na szczęście dało się pospawać.Lub może ten ciągnik jest składakiem-kiedyś składali ciągniki ale szły do prywatnych właścicieli jako nowe i nie trzeba było tyle czekać na niego.

Opublikowano

Skoro 1970 to ten z c-355? A tam jest slabszy przez inny rozrząd? Według wikipedii tak jest

Zgadza się, tylko niewiadomą jest czy z tego roku jest cały silnik czy tylko blok.Filtr oleju jest nowego typu (oczywiście może być zmieniony.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Silniki kiedyś się wymieniało, zdawałeś do remontu a brałeś po naprawie i jak ktoś nie miał pojęcia co ma to mu wciskali od 355 to jeszcze pół biedy ale wciskali i od 4011 i ten z linku trochę słabo widać ale najprawdopodobniej ma od 4011, miska jest od 40-tki a filtr olejowy PP zdaję mi się że jest zakręcona przystawka na laszy.

Jeżeli ma tabliczkę na bloku to S4001 - 4011, S4002 - 355, S4003 - 360. Na bloku też powinno być wybite ale na wszystkich nie było.

Od 355 jeżeli był filtr odśrodkowy zmieniony na ten od 60-tki PP to wizualnie niczym się nie różni, ale od 40-tki zamiana na filtr PP zawsze będzie widoczna bo ażeby go przykręcić - musi być zakręcona specjalna lasza.

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Przystawkę filtrów 4011 miał większą i otwory na śruby były w innym miejscu niż ta od 60-tki i bezpośrednio nie pasuje dlatego przykręca się taką jak by grubą blachę {lasze} nazywa się to fachowo - korpus filtra oleju http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_oleju_do_ursus_c_4011_produkt33.aspx pasującą na tamte otwory, a do niej dopiero przystawkę od 60-tki.

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Słabo trochę widać, ale widać że na czymś tam przystawka PP jest zakręcona, jak by był silnik od 355 i miał {bąka} to przystawka PP pasuje bez żadnych przeróbek a jeżeli jest coś zakręcone miedzy blokiem a przystawką to na 100% jest silnik S4001 z resztą z 1970 roku to co innego można się spodziewać.

Opublikowano

silnik-raczej blok silnika jest częścią wymienną-(kiedyś było gorzej w sprawach rejestracyjnych)-dużo się mogło dziać przez 30 lat-mógł być nawet rozmrożony.

 

bardziej bym zwracał uwagę na stan obecny-niż jaka część z którego roku-nawet jak jest ciągnik 82 roku -to i tak jest 30 letni.

 

z mocą to w bajki nie wierzcie-zwróćcie uwagę jak jest podane: 355-45km-przy 2000 -360-52km-przy 2200-obroty swoje zrobiły.

 

inny rozrząd?-przecież nr.katalogowe są te same-to gdzie inny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na pewno pamiętasz tamte czasy jak silniki po naprawie leżały na półkach w każdym POM-ie i mało kto się bawił samemu w naprawy, bo i z częściami też nie było wesoło, wziął od 40-tki na wymianę i tyle. Ciągnik 30 letni, ale blok 42 letni. :lol: Z silnikiem od 40-tki można zbić cenę. :P

Opublikowano

@MAT912-coś tam pamiętam-części były prawie niedostępne(jeżeli już to i tak w POMie i to przez znajomego-każdy mechanik coś tam w szafce miał-można było pozbierać)-z reguły na brak czasu silniki wymieniano,czekało się do tygodnia,można było zlecić naprawę,ale to już był większy koszt i czas oczekiwania co najmniej 3 tygodni-jeżeli nie dłużej.

wymiana na "jedynkę" była od ręki,"dwójki" już tak na półkach nie leżały.

 

to były bardzo fajne,ciekawe czasy-każdy coś tam miał,każdy brał,każdy żeby dać-miał.

a teraz-wszystko jest na półkach-zakup już tak nie cieszy. finansowo chyba bardziej niedostępne.

Opublikowano

Silniki rozrywali, zacierali, katowali, z kilku robili jeden nie wspominając o czasach gdy były przydziały. To była era składaków. Po kółkach leżały skrzynie biegów, mosty, kabiny. Trudno powiedzieć czemu silnik był wymieniony i nie przejmował bym się tym specjalnie. 60-ka to nie jest ciągnik przy którym liczy się rocznik czy pochodzenie części. Ogólnie im jest starszy a w oryginale to lepszy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jedynki były od ręki, dlatego co nie którzy je po brali do 355 i 360, za wymianą jeszcze przemawiała jaka tam by nie była, ale zawsze gwarancja.

 

Ogólnie im jest starszy a w oryginale to lepszy.

I WINO się nazywa. :P

Opublikowano

No właśnie coraz bardziej mi kurcze odchodzi ochota zeby kupic ladny. Bo kazdy cos kombinuje. A jakiegos zetorka? Tylko w cenie 12-14tys lub mniej, moc cos ponad 40 km, czesci zeby byly dostepne.

A co do tego z tej aukcji to bylo tak, gostek mowil ze go kupil rok temu ale nie bedzie gospodarzyl. Podejzewam ze sam sie wpakowal. Na silniku tabliczka zamalowana, widac jedynie 1970, typu nie widac bo jest niedobite.

Jakby ktos mial jakas ORYGINALNA c-360 obojetnie jaki stan tylko z rejestracja to ja jestem chetny, lub tak jak pisalem zetorka. W rozsadnej cenie.

Pozdro

Opublikowano

Z tej rodziny ciągników najlepszy wybór to chyba C 355,tak mi się wydaje.

Jakość o wiele lepsza niż w C 360 i ładniejsza wizualnie i z lepszym układem kierowniczym niż C 4011

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v