Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakuiłem wlasnie deutza agrotrona 106 z 99r z 4 połbiegami , jednam przy zmianie pol biegów wyskakuje na ekranie bocznym kluczyk i literki ' eb ' robi sie tak samo przy zmianie kierunku jazdy ale nie za kazdym razem . Po wylaczeniu zaplonu i ponownym stracie ejst juz ok , czym moze byc to spowodowane ? Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam. Sprawdź cewki w skrzynce gdzie jest powershift.

Opublikowano

Dzieki kolego za serwisówke być może bedzie przydatna , a co do usterki to doszłem co jest , wina jest sprzegła przy szybkim energicznym wciskaniu i wyciskaniu wlasnie tak sie dzieje , przy umiejetnym uzywaniu da sie robic bez zarzutów , powinno tak byc w agrotronie czy martwic sie o tą ' usterke ' ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli to samo co u mnie było. Masz do wymiany czujnik pozycji położenia pedału sprzęgła.

Opublikowano

Czyli to samo co u mnie było. Masz do wymiany czujnik pozycji położenia pedału sprzęgła.

 

O widzisz kolego , przerabiałeś widze temat , wiesz gdzie on sie znajduje czy może serwis Ci to robił ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sam to robiłem :D

Na początku musisz rozebrać kokpit, górę i dół. Z lewej strony zauważysz ten czujnik (według serwisówki powinien być przy pompce sprzęgła zaraz przy pedale). Będzie on połączony z pedałem sprzęgła przez jakiś cienki pręcik. Taki sam czujnik jest z prawej strony przy podnośniku. Jak go znajdziesz to żeby sprawdzić czy to jest na pewno to, to zamień je. Tu masz schemacik sprzęgła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ea6aa0075fdbe02.html Jakby co to pytaj ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Trzeba wcisnąć sprzęgło i wtedy można zmienić kierunek jazdy.

Opublikowano

Bo w niektórych jest rewers który ma dwa położenia (przód, tył), a w niektórych ma trzy (przód, neutralne, tył) jest jakas róznica oprocz tego neutralnego położenia?

W agrotronie jest tak jak np. w john deere że po zmianie biegu półbiegi ustawiają się automatycznie na najniższym zakresie?

I jak to jest z jego mocą bo w niektórych ofertach pisze że ma on 110 km, moze tyle mieć czy raczej ma 106km?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Te co mają dwa przełożenia to trzeba w nich sprzęgło wcisnąć a te co mają trzy to nie trzeba, ale pewien nie jestem niech mnie ktoś poprawi.

Co do drugiego pytania to pewien nie jestem, ale półbiegi nie zmieniają się same przy zmianie biegu. Jeszcze to sprawdzę.

 

Edit:

Agrotron 106 ma 105km przy 2100 obr./min. według konedaty.

Edytowane przez Profil usunięty
Gość Profil usunięty
Opublikowano

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

U mnie ten sam problem sie pojawia wiec jak coś to dołaczam sie do pytania .. A może pochwalisz sie ile pali Ci on w pracy ? Bo wydaje się że u mnie ejst coś nie tak bo przy agregacie 3.2 aktywnym łyka okolo 12 litrów i dymi czarno przy wchodzeniu na obroty a jednak mocy mu nie brakuje czym moze byc to spowodowane ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

U mnie w pracy z zestawem siewnym 3m lub z pługiem pali średnio 15l na godzinę pracy :blink:

 

Edit:

@robert1901

Jak tam sprawa z błędem EB?

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

Kurde to mi tyle Zetor 12145 palił myslałem ze deutz bedzie oszczedniejszy .. A co do błedu EB to nauczylem sie obslugi ciagnika troche spokojniej nie tak raptownie i nie blokuje sie no chyba że strzeli mu sie ze sprzegla wtedy wyskakuje EB lecz staram sie tego nie robic i jest git ..

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten czujnik można oszukać wkręcając dłuższą śrubę pod pedał sprzęgła, ale z umiarem, wtedy może być trudniej bieg wbić.

Co do spalania. Ojciec mówi, że nie jest źle. W porównaniu z MTZ82, co wcześniej był głównym koniem pociągowym, to przy tym co deutz zrobi to jest niewiele.

Opublikowano

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

 

 

Jaki masz przebieg?

To szarpanie to raczej wina wyeksploatowania. U mnie jest podobnie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Celuję w 4x38 lub 4x40. A jakie gleby (klasa, trudność w uprawie), i obracany czy zagonowy?

Edytowane przez Profil usunięty
Gość Profil usunięty
Opublikowano

To szukaj jakiegoś kvernelanda, overuma lub vogel noota. Patrz w jakim stanie są elementy robocze, czy wieża nie ma luzów, jeżeli na hydrauliku to sprawdź czy nie ma żadnych wycieków na siłownikach lub na wężach. Również patrz czy rama nie była spawana i popękana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v