Skocz do zawartości

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mariusz x, wszystko jest na stronie dlg.org

Wystarczy dobrze poszukać.

Dla porównania są też testy ciągników innych marek i pod tym względem Zetor wypada na poziomie konkurencji z zachodu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Prosiłem o link, jeśli się na niego powołujesz to na pewno masz gdzieś pod ręką. Ja mimo długich poszukiwań nie znalazłem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki, myślałem, że ten test trochę inaczej wyglądał.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Znam stronę DLG, często przeglądam. Znajdź mi w tych archiwach Zetora 135 o którym mówimy. Podejrzewam, że nie widziałeś tego testu na oczy, ale siejesz propagandę.

 

@adikpl1

Myślałem, że w wynikach będą zestawione wyniki wszystkich testowanych ciągników(tych na podstawie których wyznaczono średnią). No a druga sprawa, jeśli 273g/kWh to jest bdb wynik w tych czasach, to ja dziękuję za taką ekologie. Stary MF 3645 ma lepsze wyniki(a dzieli je blisko 20 lat ).

Opublikowano

Pomocne może okazać się to zdanie: "Here the Zetor established itself as a leader, sipping 283g/kWh to make it 5.7% more fuel efficient than the average tractor we’ve tested so far" czyli chodzi o średnią dla ciągników przetestowanych w Powermix do tej pory.

Czy ten stary MF to był testowany w Powermix? Czy chodzi o dane producenta?

Też się zgadzam z tym, że ekologiczny kaganiec spowodował, że obecne ciągniki palą więcej, choć z drugiej strony chciałbym zobaczyć jak w takim teście Powermix wypadłyby stare ciągniki, które były synonimami oszczędności.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Stary MF przeszedł standardowy test z tamtych lat: http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/masseyferguson-3645.pdf

 

A co do zetora, to wypadł poniżej średniej, ale nie znaczy to, że jest najoszczędniejszy, na szybkiego to Fendt 415, Agrotron 150 wypadły trochę lepiej. Dlatego też mówienie, że Zetor jest najoszczędniejszy to nie do końca prawda.

Opublikowano

Dobra ale ty porównujesz sześcio cylindrowce do 4 cyl. a mowa jest o tym że to silnik naoszczzędniejszy w kategori 4 cyl i około 135km. Fendt ma taki silnik i wypada on nieco słabiej od zetora. Dlatego też Zetor 135 Jest najoszczędniejszym traktorem w kategori 4 cyl. 135 km.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Widzę, że masz Zetora, dlatego pewnie 5,7 to wg Ciebie więcej niż 7 :) . Ja nadal będę wierzył liczbom.

Opublikowano

tak, mam Zetora 7245 który pali 12 litrów na ha w orce na klasie 3a/3b, wiem że dla niektórych to niemożliwe ale jednak tak jest. Dlatego też nie zgadzam się z opiniami na temat paliwożerności Zetorów i będę promować ich oszczędność. Mit wysokiej konsumpcji paliwa przez ciągniki Zetora wziął się w głównej mierze z tego że faktycznie Zetory starej ciężkiej serii (100-160km) paliiły dużo oraz z tego że ludzie przesiadali się z c-360 i nie zmieniali przy tym sprzętu, a wiem że 7211 radzi sobie całkiem nieźle z agregatem 3,2m a ursus zdechłby przy nim.

Opublikowano

dziś dostałem maila od zetor polska odnośnie cigników HSX.

Dzień dobry

Ciągnik Zetor Forterra 140 będzie dostępny w sprzedaży pod koniec czerwca 2012r. Na chwilę obecną posiadamy już cenę tego ciągnika jest to 183 730,00 zł netto. Ciągnik ten jest już wyposażony w silnik spełniający normy emisji spalin Euro IIIB, 16 zaworową głowice, automatyczną preselekcję półbiegów, podnośnika EHR Boscha z funkcją Hitchtronik o udźwigu 7000kg, skrzynia biegów 30X30.

W celu zakupu prosimy o kontakt z dealerem z Pana rejonu. Adresy dealerów dostępne są na naszej stronie internetowej www.zetor.pl

W razie pytań proszę o kontakt.

Opublikowano

witam dla cekawych znam cene forterry hsx 100 cena ta wynosi 183brutto

wyposażenie to ehr nowa skrzynia 30x30,automatyczna preselekcja ,udżwig 7000kg itp

Opublikowano (edytowane)

No koledzy pomiędzy 1 a 15 lipca przywożą mi 140-stke HSX na gospodarstwo podobno pierwszy rzut na Polskę ;) Koledzy zobaczymy jak to cacko będzie chodzić... Największe obawy mam o ten filtr cząstek stałych;( Jeśli chodzi o cenę to 250 brutto w full opcji kabina LUX przedni TUZ itd...

Edytowane przez gigi1235
Opublikowano

Filtr cząstek stałych ma tylko pasywne oczyszczanie. Producent zaleca unikać pracy silnika na obrotach jałowych. Ale taki ciągnik nie jest po to żeby stał...

Z drugiej strony zapewnia, że filtr wystarczy na 1000 mth, czyli okres pomiędzy przeglądami tego elementu. A oczyszczanie ma przebiegać za pomocą sprężonego powietrza, bez żadnych dodatkowych narzędzi. Jak to będzie w praktyce - zobaczymy.

Opublikowano

Ja tam od początku byłem na zielonym w modrnizacji i miałem złożone na 135 ale kiedy weszła 140 od razu zadatkowaliśmy 140;) i mają przywieść;) ja wziołem 520 laczki gdyż iż 600 będą chodzić ,,po skibie'':)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v