Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Hej.

Noszę się z zamiarem zakupienia czegoś w miejsce C360. Wymagania: max 60-65KM, wspomaganie, napęd tylko na tył i max długość nie więcej niż 370cm.

Większy ciągnik 4x4 mam i potrzebuję zbliżonego do C360.

 

Od dłuższego czasu śledzę 651S ale nigdy nie mogłem trafić żadnego w okolicy. Dziś znalazłem taką ofertę:

http://allegro.pl/sprzedam-ciagnik-renault-651s-i2162074111.html

 

Jak widać pracowała z kosiarką więc raczej za lekko nie miała aczkolwiek...

Ciągniki z drogówki są zazwyczaj w dobrym stanie czy raczej nikt o nie nie dba i byle jeździł i tak nowy będzie z budżetu miasta?

 

Mógłby ktoś kto ma taką lub podobną powiedzieć coś o niej?

Opublikowano

Sąsiad ma 651.4 to jest takie czerwone z napędem. Od tego z linku różni się inną kabiną, taką kwadratową, i kolorem. Reszta w 99% pewnie ta sama. Ciągnik ładnie chodzi, w nim widać tą ukrytą moc, w pługu 3x35cm nic sobie nie robił z 25cm oraz z tego że ta ziemia nigdy na taką głębokość orana nie była no i była susza. Właściciel myśli o dołożeniu 4 skiby, ale myślę że i przy tym ciągnik nie będzie się przemęczał, a z resztą jak będzie za ciężko to tam jest 12/12 więc bez problemu pójdzie na niższych biegach. No bez napędu to inna sprawa. Bo reno są dość lekkie i jeszcze mają lekki tył. No ale dorabiane obciążniki na koła poprawią uciąg. Zależy ile masz kasy, bo ja bardziej bym się kierował do wersji ciągników XX.12 bo tak już nie masz biegów pod kierownicą tylko z boku jak w nowych ciągnikach. No i tam jest lepszy komfort i wygoda pracy. Zależy czy przeszkadza ci tak ten 4x4, musi być niedaleko? Przecież co to są wycieczki po ciągnik z 300km z 4h i jesteś na miejscu. Ile masz na ten ciągnik przeznaczonych pieniędzy?

Opublikowano (edytowane)

Powiem tak: duży ciągnik z napędem mam i drugiego z napędem nie potrzebuję chyba, że będzie to ciągnik, który nie przekroczy 370cm długości - wtedy może być i 4x4. Ciągnik ma zastąpić gabarytowo obecnego C360 który na dniach ma się sprzedać. Będzie te jedynie ciągnik do lżejszych prac, mam jeszcze C328 do całkiem kosmetycznych zadań. W zupełności wystarczyłoby mi coś o mocy do 55KM i 3 cylindry.

Kwota max 20kzł nic więcej, a chętnie mniej. Nie potrzebuję jakiegoś komfortowego ciągnika czy zbędnych bajerów typu EHR czy półbiegi, ma być prosty i niezawodny.

Myślę jeszcze o starszych International serii XL.

 

Ten z linku konkretnie mnie interesuje ze względu na fakt że pochodzi z "drogówki", kwestia tego czy traktować to jako zaletę czy jednak wadę...

 

Wyjazdy w dalsze miejsca są trochę uciążliwe ze względu na koszt dowiezienia takiego ciągnika do miejsca docelowego, tym bardziej że kwota dowozu w stosunku do wartości ciągnika będzie znaczna...

Edytowane przez Levis
Opublikowano

no kpina z tym dowozem, u mnie 500km przywiózł za 1200zł. No zależy z kim się dogadasz, jakiś spedytor, kolega czy nawet właściciel maszyny może coś załatwić. Później napiszę jakie ciągniki znalazłem bo teraz nie mam czasu.

Opublikowano

Traktor wygląda bardzo dobrze. Na pewno będzie lepszy od C360. Ale kupno takiego traktora to jednak zawsze ryzyko. Żeby je zmniejszyć musisz go porządnie przetestować, a zimą to może być jednak nieco utrudnione. Po drugie opny i tylne i chyba przednie też prawie zupełnie łyse. Trzeba się liczyć z wydatkiem no i na przglądzie może być problem. Nie mówiąc już, że nie ma przednich błotników co też może być problemem na przeglądzie. Poza tym są już osłony przed kamieniami więc z koszeniem nie będzie strachu, że szyba wyleci :). Skąd jesteś, bo chyba blisko mnie skoro szukasz traktora w Łomży ;)? Ogólnie traktor mi się podoba, ale sprawdzić i rozgrzać musisz. Musisz zobaczyć jak chodzi wspomaganie i podnośnik na zimnym i na rozgrzanym oleju. A transport to miałeś coś bardzo drogi. Jak chcesz mogę kogoś polecić z Białegotoku z tańszym transportem. Napisz na PW.

Opublikowano

Znajomy oglądał ten ciągnik,ponoć silnik elegancki ,opony liche.Wstępnie bez nacisku za 19000 nie chciał oddać.Ponoć rok temu sprowadzony tylko z papierami coś nie halo(stary mówi co innego a młody co innego).

Opublikowano

Dzień dobry.

Zamierzam kupić ciągnik Renault 651 S. Chciałem zapytać czy ma on dwie prędkości wałka WOM? Drugie pytanie odnośnie użytkowania ciągnika, prosił bym o opis poszczególnych dźwigni , do czego są, co załączają? W załączniku dodaję zdjęcie. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v