Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim ciągniku t25 nie działa filtr oleju ,olej jest czarny i za gęsty (ocena organoleptyczna) jak sadze.

jak odkręciłem pokrywę filtra i odpaliłem silnik to bączek ledwo się kręcił choć obracał się swobodnie

po wymontowaniu i rozkręceniu filtra okazało się ze jest czysty nie ma osadu na ściankach -jak usunąć tą usterkę

Opublikowano (edytowane)

wymontuj wirnik i przy jego podstawie są dwie dysze ,wykręć albo przedmuchaj sprężonym powietrzem ,bo mogą być zatkane i nie przepływa olej powodujący obrót wirnika .Swoją drogą nie za mocny olej wlewasz ,w sensie jakości ? Mógł on się dobrać do starych osadów i stąd ta sadza .

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

wymontuj wirnik i przy jego podstawie są dwie dysze ,wykręć albo przedm uchaj sprężonym powietrzem ,bo mogą być zatkane i nie przepływa olej powodujący obrót wirnika .Swoją drogą nie za mocny olej wlewasz ,w sensie jakości ? Mógł on się dobrać do starych osadów i stąd ta sadza .

Sprawdzałem dysze są w porządku myślałem o przytkaniu górnych otworów we wnętrzu filtra którymi jakby nadmiar spływał do silnika(taka rurka w osi filtra)

 

Wiecie morze jakiej średnicy otwory mają mieć dysze? Morze moje mają za duże

 

Wydaje mi się że są oryginalne

Opublikowano

Witam mam pytanie. Czy w filtrze odsrodkowym we wladku wymienia sie tulejki? bo ostatnio go czyscilem i ma bardzo duze luzy z gory na dól więc ppodlozylem podkladke skrecilem odpalilem i wzroslo mi cisnienie prawie o 1 wiecej to popuscilem zawor.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli filtr jest skręcony śrubą od góry to wtedy nie powinien mieć luzów,powinien ładnie się obracać ,ale gdy odkręcisz śrubę z góry to wtedy ma możliwość ruchu góra dół....

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Filtr odśrodkowy zawsze powoduje straty ciśnienia w układzie.

Po pierwsze przez dysze które go napędzają.

Po drugie przez zużycie się tulejek na których pracuje.

Jak na pierwsze nie mamy wpływu to drugie należny kontrolować, w instrukcji pisze jakie luzy ma mieć bąk i jak sprawdza się jego właściwą pracę.

Opublikowano

Taki problem to nie problem. :)

Luzy, bicie, to kwestia małego remontu, przecież nic nie ma wiecznie.

To, że wymyślony dawno nie oznacza, że zły. Ma on bardzo dobre parametry filtrowania.

Wkłady filtrujące trzeba kupować i gdzieś utylizować.

A bąka jak się regularnie czyści(silnik czysty) to praktycznie czyszczenie polega na przetarciu go szmata.

Ja tam go lubię czyścić, nie muszę pieniędzy wydawać na wkład i robię to kiedy mi pasuje bez wcześniejszego jechania do sklepu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v