traktoreczek

Filtr odsrodkowy w T25

Polecane posty

Witam w moim ciągniku t25 nie działa filtr oleju ,olej jest czarny i za gęsty (ocena organoleptyczna) jak sadze.

jak odkręciłem pokrywę filtra i odpaliłem silnik to bączek ledwo się kręcił choć obracał się swobodnie

po wymontowaniu i rozkręceniu filtra okazało się ze jest czysty nie ma osadu na ściankach -jak usunąć tą usterkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wymianę kiedy ostatnio robiłeś i jaki olej wlałeś ?

na wiosnę 10w40ale sprawa dotyczy filtra Edytowano przez traktoreczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    70

wymontuj wirnik i przy jego podstawie są dwie dysze ,wykręć albo przedmuchaj sprężonym powietrzem ,bo mogą być zatkane i nie przepływa olej powodujący obrót wirnika .Swoją drogą nie za mocny olej wlewasz ,w sensie jakości ? Mógł on się dobrać do starych osadów i stąd ta sadza .

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymontuj wirnik i przy jego podstawie są dwie dysze ,wykręć albo przedm uchaj sprężonym powietrzem ,bo mogą być zatkane i nie przepływa olej powodujący obrót wirnika .Swoją drogą nie za mocny olej wlewasz ,w sensie jakości ? Mógł on się dobrać do starych osadów i stąd ta sadza .

Sprawdzałem dysze są w porządku myślałem o przytkaniu górnych otworów we wnętrzu filtra którymi jakby nadmiar spływał do silnika(taka rurka w osi filtra)

 

Wiecie morze jakiej średnicy otwory mają mieć dysze? Morze moje mają za duże

 

Wydaje mi się że są oryginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

zakręć ręką filtrem. Musi się obracać swobodnie i bez zacięć :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    287

Przecież olej to powinien tak zap****ać przez dysze, że szok.

U mnie przez rok albo 2 nie działał, bo dysze były zatkane skrawkami różnych metali (ciekawe skąd się wzieły)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Witam mam pytanie. Czy w filtrze odsrodkowym we wladku wymienia sie tulejki? bo ostatnio go czyscilem i ma bardzo duze luzy z gory na dól więc ppodlozylem podkladke skrecilem odpalilem i wzroslo mi cisnienie prawie o 1 wiecej to popuscilem zawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Jeżeli filtr jest skręcony śrubą od góry to wtedy nie powinien mieć luzów,powinien ładnie się obracać ,ale gdy odkręcisz śrubę z góry to wtedy ma możliwość ruchu góra dół....

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

a u mnie jest skrecony i ma luzy gora dol chyba ze tm powinna byc jakas podkladka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

dobra to wiem juz gdzie spier... mi cisnienie, po remoncie a on jak sie zagrzal to mial 2 teraz juz podlozylem to bylo 5 mam nadzieje ze będzie dobrze dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Filtr odśrodkowy zawsze powoduje straty ciśnienia w układzie.

Po pierwsze przez dysze które go napędzają.

Po drugie przez zużycie się tulejek na których pracuje.

Jak na pierwsze nie mamy wpływu to drugie należny kontrolować, w instrukcji pisze jakie luzy ma mieć bąk i jak sprawdza się jego właściwą pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nowsze władki miały wkłady papierowe.Gdzie można by dostać obudowy do nich?Pytałem już w wielu sklepach i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Bo bąk ma już wiele wiosen za sobą,ma bicie i luzy.Zresztą to przestarzałe rozwiązanie,nie cierpię go czyścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Taki problem to nie problem. :)

Luzy, bicie, to kwestia małego remontu, przecież nic nie ma wiecznie.

To, że wymyślony dawno nie oznacza, że zły. Ma on bardzo dobre parametry filtrowania.

Wkłady filtrujące trzeba kupować i gdzieś utylizować.

A bąka jak się regularnie czyści(silnik czysty) to praktycznie czyszczenie polega na przetarciu go szmata.

Ja tam go lubię czyścić, nie muszę pieniędzy wydawać na wkład i robię to kiedy mi pasuje bez wcześniejszego jechania do sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

http://filtry.istore.pl/pl/filtron-om-659-1-filtr-oleju-w-adimiriec-ciagniki.html coś takiego chyba lepiej odfiltruje niż wirujące sitko?

Poza tym nie zabiera ciśnienia oleju a to wielki minus takiego rozwiązania.

Zmieniam olej co 100 mth -turdus- myję bąka,silnik w środku jest czyściutki.Ale trzeba iść do przodu,tak jak to było

z rozrusznikami z przekładnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CezZzaRPL
      Cześć . Mam t 25 chce kupić przyczepe do niego tylko że nie posiadam żadnego układu hamulcowego do przyczep . Moje pytanie jest takie jaki układ najlepiej wybrać? pneumatyczny? czy hydrauliczny ? 
    • Przez Atleast
      Witajcie. Chcę zmienić gniazda hydrauliki do przyczepy w rusku, z przykręcanych na szybkozłączki euro. Ze względu na to, że ciągnik jest 100 km ode mnie i akcję wymiany muszę zrobić "na strzał" (czyli przyjeżdzam, odkręcam, zakręcam nowe)  to proszę o informację, jaki gwint ma zakończenie rurki hydraulicznej do której mocuje się gniazdo? Widziałem na filmikach, że niektórzy stosowali jakieś adaptery, przejściówki, więc jak to wygląda?
    • Przez Adam03
      Witam wymieniłem w t25 głowice cylindry tłoki i pompę. Ciągnik ładnie odpala ale po około 20 minutach pracy temperatura oleju osiąga 90 stopni. Brak mu mocy i na wysokich obrotach silnik jakby dzwonił. I teraz pytanie zapłon jest za wczesny czy za późny. Na wolnych obrotach delikatny dym a na wysokich praktycznie go nie ma, zato zaczyna kopcić pod obciążeniem. 
    • Przez bombelogrodnik
      Jest tutaj może jakaś osoba która zajmuje się naprawami/renowacjami władymirca? Myślimy, zeby z bratem ojcu w prezencie odrestaurować ciagniczek, bo swoje już przeżył. Ze mnie mechanik żaden, a i czasu brak wiec może jest ktoś kto się zajmuje takim czymś, najlepiej z pomorza. Do naprawy sporo  np wymiana wału, wspomaganie lub włożenie kolumny od c-360,  nowa kabina,  może malowanie i inne różne drobne naprawy.
    • Przez jaro606
      Mam do was pytanie. Jak poprosiłem o pomoc w ustawieniu kąta wtrysku to pojawiało się wiele wypowiedzi zawierających informacje o znakach na kole pasowym. Niektóre posty były ze sobą sprzeczne.
       
      Więc tak:
      Na kole pasowym w T-25 są trzy, a w zasadzie cztery oznaczenia.
      Jest oznaczenie składające się z dwóch kresek obok siebie - T1 i T2
      Jak na kreski T1 i T2 patrzymy od przodu silnika i z lewej strony, to poniżej z 5cm jest kreska o oznaczeniu chyba BMT.
      Jakieś 1/2 obrotu na kole pasowym od kreski BMT jest kreska HMT.
       
      W instrukcji pisze (przy regulacji kąta wtrysku), że w momencie pokrycia się T1 ze znacznikiem następuje koniec suw sprężania, więc moment GMP. Ale nie pasuje mi jedno. Otóż kąt wyprzedzenia wynosi 24-26 stopni przed GMP, w instrukcji pisze, aby ustawiać wtrysk zgodnie z T1. Więc GMP wyznacza drugie ramie tego kąta- czyli wychodzi na to że kreska ok. 5cm niżej BMT. Moim zdaniem by się to zgadzało, ale jak waszym. Dlaczego sadzę ze by się zgadzało- bo w instrukcji w punkcie o ustawianiu luzów pisze, aby ustawić koło w punkcie końca suwu sprężania, czyli rozumiem że w GMP i ustawić luzy na 1 głowicy. a na drygiej glowicy po przekreceniu koła o 1/2 obrotu, wychodzi na to ze to punkt HMT.
       
      Pytania. Co poszczególne kreski tak na prawdę oznaczają oznaczają? Które to GMP 1 tłoka i DMP? przy których ustawiacie luzy na zaworach????????????????????????????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj