Polecane posty

Witam. Mam dużo pytań odnośnie Case 885 XL. Problem z biegami - jadąc po nierówności maszyna przestaje jechać po naciśnieciu sprzęgła i ponownym puszczeniu ciągnik jedzie co jest grane, czy to nie pompka wysprzeglajaca

Gdzie są elektrozawoty od półbiegów żółw zając jak to naprawić od czego zacząc gdzie sa czy gdzies przy skrzyni bo nie dziala szybciej wolniej

 

Znawcow posiadaczy, uzytkownikow prosze panowie o pomoc na forum lub email kamillooss19@wp.pl z góry dzieki

 

Caps Lock!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

który to rek ? on napewno jest na elektrozaworach> bo ie chce mi się do katalogu zerkać a to że staje to typowy problem z półbiegami


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno 1990rok 82 albo 85km ma po lewej taki przełącznik żółw i zając po jego włączaniu nic sie nie dzieje znajomy mówi ze to elektromagnes ale gdzie go szukac jak wymienic itp

 

rozpędzam go załóżmy na największym biegu normalnie biegi wchodzą gładko i jedzie ale gdy mu ujmuje gazu to zaczyna stawac tak jakby wrzucił na luz,,, ale biegu nie wybiło,,, po wcisnieciu sprzegła normalnie sie zbiera i dalej jedzie,,,, najgorzej na nierównościach jak sie w dziure jakąs wiedzie itp to bardziej przestaje ciągnąc i odnowa nacisne sprzegło puszcze to jedzie , wiem ze jest pompka wysprzeglajaca ale czy przez taka pompke by mu sie tak mogło dziać??/ kur,,, nowa 650zl kosztuje.

 

jedzie nierównośc sam przestaje, a jesli chodzi o tego żółwia i zająca to napewno musiał to miec, czytałem na forum ale nic takiego nie pisza o elektromagnesie, tam dużej elektroniki niema tylko to: ))))albo az to.

 

elektrozawór niby prosta sprawa ale gdzie on jest w tym casie! nie znam tego ciągnika dotychczas miałem reno 95-14 i tam tego nie było...

 

Nie cytuj poprzedniego posta to raz, a dwa ortografia!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    308

siedzi w środku w skrzyni na deklu pod skrzynią z przodu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w kabinie zdiąłem ta obudowe w podłodze pod kierownica,

 

co ogólnie mam rozebrac zeby sie dostac rozumie ze od spodu ale mozna jaśniej))) dzieki

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

no więcej jak jeden to pod skrzynią dekli nie ma czytaj ze zrozumieniem


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumie dzieki, tylko jest problem ze tam dekla nie ma zadnego jest ale taki mały na 2 śruby chyba (15), odkreciłem jest kostka do niej 2 kable czy to wogóle w tym miejscu szukam?. od spodu ciągnika mniej więcej na środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

No jak nie ma dekla?? owszem wchodzą tam kable do cewwki jak jest elektryczny ale jeśli o ten model chodzi to nie moze być z 90tego roku bo jego produkcja zakonczyła się w 87 niech zgadnę z holandii jest??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosiłbym o jakieś zdjęcie w którym miejscu to jest jesli to możliwe... no napewno z 90r jest tak jest w papierach na ramie itp no i wersja bogata z klimą pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego znalazłem przyczynę to pompa wysprzeglająca pozdrawiam

 

Wyłącz Caps Lock następnym razem

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ziomekk098
      Witam 
      Mam problem  z moim  case 585, a mianowicie  podczas  jazdy  lub  I nawet  postoju odpalonej  maszyny co jakiś  czas  znika  ciśnienie  hydrauliczne. Gdy tak już się tak stanie  ciągnik jeat całkowicie  unieruchomiony, nie na jazdy, wspomagania,  podnośnika ani hydrauliki  zewnętrznej. Po pewnym  czasie  I paru  lub  parenastu  razach  jak się odpali  I zgasi ciągnik wszystko znów wraca do normy. W danej  chwili  gdy ciagnik  prawidłowo  pracuję (hydraulika  jest) nie ma żadnych  problemów  z nią, pompa nie "śwista" I daje odpowiednie  ciśnienie. Działa  również  hydraulika zewnętrzna. Co to może  być? 
      Ps
      Olej  oraz filtr  wymieniony 
    • Przez karol2306
      Witam
      Wymontowałem tłumik drgań i muszę go wymienić. Czy jest ktoś z forumowiczów kto to już wymieniał i podpowie na jaki wymienił?? Czy oryginał czy zamiennik? Znalazłem zamiennik niby firmy LUK ale spawy na zdjęciu są takie jakieś "słabe". Boje się że nie wytrzymają obciążenia u puszczą podczas pracy..

    • Przez kaktus1996
      Witam, nie wiem który raz już dodaje ten temat ale mniejsza o to.
      Mój problem tyczy się ciągnika Case farmall, mianowicie ubywa mi płynu chłodniczego podczas gdy silnik pracuje.
      Jakiś miesiąc temu gdy jezdziłem ubywało płynu, kilka dni temu pojechałem skosiłem 1,5 ha wróciłem i płynu już nie ubyło- było tyle ile przed wyjazdem. Następnego dnia pojechałem skosiłem kolejną łąkę i następnego dnia po sprawdzeniu okazało się że płynu już ubyło ( na zbiorniczku wyrównawczym jakieś 1,5-2 cm) dziś rano dolałem płynu a wieczorem zobaczyłem że jest mały wyciek pod ciągnikiem. kiedyś również próbowałem przyciskać 2 grube węże od chłodnicy i były dość twarde natomiast dzisiaj odkręciłem główny korek od chłodnicy i przy odkręcaniu syczało powietrze. Po tym gdy przestało syczeć przycisnąłem te 2 grubę węże i były bardzą miękkie. Od razu mówię że płyn do oleju się nie dostaje bo nic na to nie wskazuje. Więc co to może być? Moża jakaś pierdoła np. nieszczelny zbiorniczek wyrównawczy? Przypominam że dziś pojawił się mały wyciek z pod ciągnika. Stan płynu zawsze sprawdzałem na zimnym silniku.
      Liczę na pomoc.
      Pozdrawiam.
    • Przez lukas1729
      witam poszukuję użytkownika który posiada ciągnik Case z serii CS , nie dawno go kupiłem a z racji iż nie mam instrukcji obsługi miał bym kilka pytań do osoby psiadający taki model .
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj