Skocz do zawartości
przemas1989

515 c problem z układem paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
przemas1989    0

Wiitam. Zakupiłem fendt 515 c na wiosne minie rok.do tej pory było ok lecz rozszczelniło mi się sprzęgło i ciągnik był rozpoławiany.od tamtej pory pojawił się problem a mianowicie ciągle mi się zapowietrza.wymieniłem filtr paliwa przewody pompkę zasilającą bo była uszkodzona wtryski po regeneracji.jak odpalę ciągnik to jest ok ale jak go zgaszę to po kilku sekundach odpali bez problemu a po kilku lub kilkunastu minutach juz nie da rady bez odpowietrzania czyli poluzowania przewodu na wtrysku.zastosowałem dodatkowa pompkę paliwową(gumowa gruszka) na przewodzie zasilającym ktory idzie od zbiornika i jak pdopompuję tą pompką to odpala co to moze być proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Skoro zapowietrza się po rozebraniu to widać że jeszcze masz gdzieś nieszczelność i paliwo się cofa.

Niestety układ musi być idealnie szczelny bo nie utrzyma podciśnienia i paliwo się cofnie.

Musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić, przewody, połączenia, zaciski.

Zajrzyj do smoka w baku.

A na starej pompce tez się tak działo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

na starej było ok ale jak odebrałem ciągnik z naprawy to zaczęły się te problemy a smoka nie ruszałem ale co smok miałby do tego?? brałęm paliwo bezposrednio z wiadra i to samo ale jak postawiłem paliwo wysoko w kabinie to było ok i odpalał bez problemu a cały układ sprawdzony mechanik był i niczego nie moglismy sie doszukac.pompy wrtyskowej nie chce ruszac bo jest ok ciagnik ma 8 tys mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Nic dziwnego że jak masz zbiornik (Wiaderko) wysoko to układ jest zalany i paliwo się nie ma gdzie cofnąć a dziurka za mała żeby wykapać.

Jeżeli na starej było dobrze, a wszystko posprawdzałeś to nowa pompka zasilająca nie trzyma jak dla mnie.

Nie sadzę żeby wtryskowa miała coś do tego.

A smok jak by miał dziurek pęknięcie nad lustrem paliwa to także paliwo zleci bo nie utrzyma ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

moze i pompka do kitu kupilem zamiennik ale to wykonanie nie dorownuje oryginalnej a ta kosztuje 600 zł a za ta dałem 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Może zaworek w niej nie trzyma, pęknięty albo nie dolega.

Rozkręć stara, nauczysz się jak działa i jak złożyć z powrotem a potem nową może zobaczysz w niej coś niepokojącego.

No ale to już twoja decyzja . Jak innego nic nie znajdziesz to raczej ona bo w końcu po jej wymianie jest inaczej.

A stara dlaczego była popsuta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

stara nie jest całkiem popsuta ale ma wyłupane mocowanie tego języka co wchodzi do bloku i wałek rozrządu go napędza ale po załozeniu zbiornika jeszcze nie zakładałem nowej pompki wiec zobacze.ale hyba trzeba będzie kupic oryginalną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Kolego czy o ta pompkę CI chodzi?? mhttp://www.sklep-rolniczy.pl/Pompka-zasilajaca-paliwa-MWM-FENDT-Renault%284,15799,13556%29.aspx Bo u teścia w starym fendzie 308lsa wymieniliśmy tą pompkę na taką od chyba 60siatki lub 30stki i działa bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

kolego nie moge otworzyc linku wyslij jeszcze raz

 

ok juz otworzyłem tak dokładnietak i tak wygląda moja oryginalna a ja kupiłem jakis zamiennij niby podaje paliwo ale widzac ze jej wykonanie jest o wiele gorsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Jeśli problem pojawił się po rozpołowieniu, to przyczyny trzeba szukać w miejscu ostatniego rozbierania układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ja bym te pompki rozebrał i bebechy ze starej włożył w obudowę nowej.

W ostateczności załóż zaworek zwrotny na przewodzie ssącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Witam podłącze się by nie zakładać nowego tematu. Jak najlepiej zabrać się za wymianę pompy wody w fendt 515C. Co trzeba rozebrać by tam dojść??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

Odkręcić maske, wyciągnąc chłodnice, pasek klinowy, wiskowentylator i to chyba tyle bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

a ja koledzy nadalmam problem:( i jak sie wkręca do 1600 obrotów tak dalej niezbyt chce i niebieskawy dym jakby paliwa brakowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras    1

a ja koledzy nadalmam problem:( i jak sie wkręca do 1600 obrotów tak dalej niezbyt chce i niebieskawy dym jakby paliwa brakowało

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

Koledzy przerabiałem ten sam Problem w NH TD ...

I tego przyczyną były pozapychane oczka które dochodzą do filtrów ... wszystko było próbowane pompki paliwa nowe filtry codziennie i nic ... aż zabrałem się za wymianę przewodów zasilających (stare były ok) i co się okazało zapchane oczko ! Posprawdzaj wszystkie oczka bo moim zdaniem musiało zapchać gdzieś ... a w 312 jest kranik od dołu z w zbiorniku wyjmij i go przeczyść bo ja tam znalazłem duuużo złota :D i sprawdź przewody dochodzące do filtra wstępnego bo za filtrem nic nie powinno być :)

 

Myślę że pomogłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras    1

Dzięki za podpowiedzi,sitko w pompce zasilającej wyczyszczone dzisiaj rano (bylo brudno),na razie jest ok zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    0

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

regeneracja pompy wtryskowej pomogła i jest juz ok pali na dotyk i nie dymi a i moc powróciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14
Napisano (edytowany)

Panowie  rozrusznik kręci silnikiem ale nie chce zagadać. Paliwo jest. świece grzeją, bezpieczniki wszystkie ok. Ciągnik gada tak jakby nie dostawał paliwa. Wiec poluzowałem śrubę odpowietrząjącą wyleciał pęcherz powietrza wiec przepompowałem, wymieniłem też filtr paliwa na nowy bo stary nie był za czysty i przepompowałem układ jeszcze raz. Zrobiłem tak samo jak zaleca książka i nadal nic. Podczas kręcenia wyskoczył mi też błąd.  5,1,40. i za bardzo nie wiem co to oznacza. bo z książki za dużo się nie dowiedziałem. Proszę o pomoc.

Edytowano przez 90daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

użyłem plaka i odpalił. To było wczoraj dziś próbowałem ponownie i już nie udało się, paliwo się cofa tak mi się wydaje. Jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HugoTomek
      Witam.
      kupiłem Fendt 512 C i mam pytanie, potrzebuję instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej najlepiej bo papierowe są dostępne ale strasznie drogie, prosze o pomoc.
      Może ktoś by mi polecił jakieś pługi od razu do tego typu fendt?? Chodzi mi o jakieś obrotowe 4 skibowe do 49 tyś (nowe)
    • Przez MsDarsen
      Witam
       
      Mam problem z półbiegami w swojej 512 a mianowicie wyskakuje mi ikonka od półbiegów i dźwięk ostrzegawczy.
      Kod błędu 5.1.43 - ponoć zdefektowany zawór magnetyczny Y1
      Możecie mi powiedzieć jak wymienić ten zawór magnetyczny? czy to będzie trudne i ewentualnie prosiłbym o zdjęcia w którym miejscu znajduje się ten zawór.
      Dodatkowo mam problem ze sprzęgłem z tego co się dowiedziałem brakuje mu oleju ale za żadne skarby nie mogę znaleźć tego wlewu do sprzęgła mógłby ktoś podesłać jakieś fotki gdzie on się znajduje?
       
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez SLAWEK69
      .Na piatym tłoku slychac glosne stuki co moze byc
    • Przez makel9
      Witam jak w temacie ciągniki stoi w miejscu i wywala nastepujace błedy  
      Objaśni ktoś ??
       
      4.1.10
      5.1.33
      4.1.11
      5.1.62
      4.1.07 
       
      Pozdrawiam
×