przemas1989

515 c problem z układem paliwa

Polecane posty

przemas1989    3

Wiitam. Zakupiłem fendt 515 c na wiosne minie rok.do tej pory było ok lecz rozszczelniło mi się sprzęgło i ciągnik był rozpoławiany.od tamtej pory pojawił się problem a mianowicie ciągle mi się zapowietrza.wymieniłem filtr paliwa przewody pompkę zasilającą bo była uszkodzona wtryski po regeneracji.jak odpalę ciągnik to jest ok ale jak go zgaszę to po kilku sekundach odpali bez problemu a po kilku lub kilkunastu minutach juz nie da rady bez odpowietrzania czyli poluzowania przewodu na wtrysku.zastosowałem dodatkowa pompkę paliwową(gumowa gruszka) na przewodzie zasilającym ktory idzie od zbiornika i jak pdopompuję tą pompką to odpala co to moze być proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Skoro zapowietrza się po rozebraniu to widać że jeszcze masz gdzieś nieszczelność i paliwo się cofa.

Niestety układ musi być idealnie szczelny bo nie utrzyma podciśnienia i paliwo się cofnie.

Musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić, przewody, połączenia, zaciski.

Zajrzyj do smoka w baku.

A na starej pompce tez się tak działo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

na starej było ok ale jak odebrałem ciągnik z naprawy to zaczęły się te problemy a smoka nie ruszałem ale co smok miałby do tego?? brałęm paliwo bezposrednio z wiadra i to samo ale jak postawiłem paliwo wysoko w kabinie to było ok i odpalał bez problemu a cały układ sprawdzony mechanik był i niczego nie moglismy sie doszukac.pompy wrtyskowej nie chce ruszac bo jest ok ciagnik ma 8 tys mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

Nic dziwnego że jak masz zbiornik (Wiaderko) wysoko to układ jest zalany i paliwo się nie ma gdzie cofnąć a dziurka za mała żeby wykapać.

Jeżeli na starej było dobrze, a wszystko posprawdzałeś to nowa pompka zasilająca nie trzyma jak dla mnie.

Nie sadzę żeby wtryskowa miała coś do tego.

A smok jak by miał dziurek pęknięcie nad lustrem paliwa to także paliwo zleci bo nie utrzyma ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

moze i pompka do kitu kupilem zamiennik ale to wykonanie nie dorownuje oryginalnej a ta kosztuje 600 zł a za ta dałem 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Może zaworek w niej nie trzyma, pęknięty albo nie dolega.

Rozkręć stara, nauczysz się jak działa i jak złożyć z powrotem a potem nową może zobaczysz w niej coś niepokojącego.

No ale to już twoja decyzja . Jak innego nic nie znajdziesz to raczej ona bo w końcu po jej wymianie jest inaczej.

A stara dlaczego była popsuta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

stara nie jest całkiem popsuta ale ma wyłupane mocowanie tego języka co wchodzi do bloku i wałek rozrządu go napędza ale po załozeniu zbiornika jeszcze nie zakładałem nowej pompki wiec zobacze.ale hyba trzeba będzie kupic oryginalną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Kolego czy o ta pompkę CI chodzi?? mhttp://www.sklep-rolniczy.pl/Pompka-zasilajaca-paliwa-MWM-FENDT-Renault%284,15799,13556%29.aspx Bo u teścia w starym fendzie 308lsa wymieniliśmy tą pompkę na taką od chyba 60siatki lub 30stki i działa bez problemów.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

kolego nie moge otworzyc linku wyslij jeszcze raz

 

ok juz otworzyłem tak dokładnietak i tak wygląda moja oryginalna a ja kupiłem jakis zamiennij niby podaje paliwo ale widzac ze jej wykonanie jest o wiele gorsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Jeśli problem pojawił się po rozpołowieniu, to przyczyny trzeba szukać w miejscu ostatniego rozbierania układu.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Ja bym te pompki rozebrał i bebechy ze starej włożył w obudowę nowej.

W ostateczności załóż zaworek zwrotny na przewodzie ssącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    15

Witam podłącze się by nie zakładać nowego tematu. Jak najlepiej zabrać się za wymianę pompy wody w fendt 515C. Co trzeba rozebrać by tam dojść??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    125

Odkręcić maske, wyciągnąc chłodnice, pasek klinowy, wiskowentylator i to chyba tyle bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

a ja koledzy nadalmam problem:( i jak sie wkręca do 1600 obrotów tak dalej niezbyt chce i niebieskawy dym jakby paliwa brakowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras    1

a ja koledzy nadalmam problem:( i jak sie wkręca do 1600 obrotów tak dalej niezbyt chce i niebieskawy dym jakby paliwa brakowało

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

Koledzy przerabiałem ten sam Problem w NH TD ...

I tego przyczyną były pozapychane oczka które dochodzą do filtrów ... wszystko było próbowane pompki paliwa nowe filtry codziennie i nic ... aż zabrałem się za wymianę przewodów zasilających (stare były ok) i co się okazało zapchane oczko ! Posprawdzaj wszystkie oczka bo moim zdaniem musiało zapchać gdzieś ... a w 312 jest kranik od dołu z w zbiorniku wyjmij i go przeczyść bo ja tam znalazłem duuużo złota :D i sprawdź przewody dochodzące do filtra wstępnego bo za filtrem nic nie powinno być :)

 

Myślę że pomogłem :)


Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras    1

Dzięki za podpowiedzi,sitko w pompce zasilającej wyczyszczone dzisiaj rano (bylo brudno),na razie jest ok zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas1989    3

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

regeneracja pompy wtryskowej pomogła i jest juz ok pali na dotyk i nie dymi a i moc powróciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    15

Panowie  rozrusznik kręci silnikiem ale nie chce zagadać. Paliwo jest. świece grzeją, bezpieczniki wszystkie ok. Ciągnik gada tak jakby nie dostawał paliwa. Wiec poluzowałem śrubę odpowietrząjącą wyleciał pęcherz powietrza wiec przepompowałem, wymieniłem też filtr paliwa na nowy bo stary nie był za czysty i przepompowałem układ jeszcze raz. Zrobiłem tak samo jak zaleca książka i nadal nic. Podczas kręcenia wyskoczył mi też błąd.  5,1,40. i za bardzo nie wiem co to oznacza. bo z książki za dużo się nie dowiedziałem. Proszę o pomoc.

Edytowano przez 90daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    15

użyłem plaka i odpalił. To było wczoraj dziś próbowałem ponownie i już nie udało się, paliwo się cofa tak mi się wydaje. Jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sqizzy
      Mam problem z FENDT FAVORIT 509 z 1998r.
      W ciągniku miałem problem z kopceniem na czarno. Zostały wymienione końcówki wtrysków na nowe ori BOSCH. Od momentu wymiany ciągnik kopci na biało/szaro. Maszyna nie ma problemu z poborem oleju ani ubytkiem płynu chłodzącego. Co waszym zdaniem może mieć wpływ na kopcenie ciągnika na biało/szaro? 
    • Przez Komber
      Witam,
      Mam problem z Fendt Favorit 515. Po odpaleniu zimnego intensywnie dymi na jasnobiało, z delikatną poswiadką niebieskiego. Po około 15 sekundach jest spokój. Ma moc.
    • Przez skazzza
      Panowie mam pytanie - jak rozwiązać montaż 3 sekcji hydrauliki w ładowaczy fendt ?, czy można podłączyć elektrozawór do kostki wskazanej na zdjęciach ? - pytanie w szczególności do użytkowników takiego sprzętu, może ktoś się podzieli zdjęciem jak to rozwiązał u siebie. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów 


    • Przez kingway
      Witam , właśnie wymieniam tarczę w sprzęgle głównym i mam pytanie jakiej firmy polecacie takie tarcze ?? w internecie widzę masę firm w różnych cenach ? może ktoś coś by doradził to byłbym wdzięczny . 
    • Przez GrzegorzMiketa
      Powitać wszystkich. Pytanie, czy komuś udało się dopasować siedzenie pasażera/pomocnika do ciągnika serii Fendt 500. W tych ciągnikach nie ma oryginalnych, ewentualny pasażer siedzi "na błotniku" z lewej strony. Niemniej wchodzenie tam nie jest tak proste jak przy rozwiązaniu siedzenia dodatkowego obok kierowcy. Posiadam Fendt 510c. Niby miejsce z lewej strony jest, ale  kąt nadkola i konstrukcja kabiny wymagają odpowiedniego dopasowania takiego fotela pomocnika. Poza tym było by wskazane, aby taki fotel był łatwy do składania, nie utrudniając zbytnie wchodzenia kierowcy. Może komuś z was już udało się takie  kombinowanie i mógł by się podzielić radami :)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj