Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiitam. Zakupiłem fendt 515 c na wiosne minie rok.do tej pory było ok lecz rozszczelniło mi się sprzęgło i ciągnik był rozpoławiany.od tamtej pory pojawił się problem a mianowicie ciągle mi się zapowietrza.wymieniłem filtr paliwa przewody pompkę zasilającą bo była uszkodzona wtryski po regeneracji.jak odpalę ciągnik to jest ok ale jak go zgaszę to po kilku sekundach odpali bez problemu a po kilku lub kilkunastu minutach juz nie da rady bez odpowietrzania czyli poluzowania przewodu na wtrysku.zastosowałem dodatkowa pompkę paliwową(gumowa gruszka) na przewodzie zasilającym ktory idzie od zbiornika i jak pdopompuję tą pompką to odpala co to moze być proszę o pomoc

Opublikowano

Skoro zapowietrza się po rozebraniu to widać że jeszcze masz gdzieś nieszczelność i paliwo się cofa.

Niestety układ musi być idealnie szczelny bo nie utrzyma podciśnienia i paliwo się cofnie.

Musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić, przewody, połączenia, zaciski.

Zajrzyj do smoka w baku.

A na starej pompce tez się tak działo?

Opublikowano

na starej było ok ale jak odebrałem ciągnik z naprawy to zaczęły się te problemy a smoka nie ruszałem ale co smok miałby do tego?? brałęm paliwo bezposrednio z wiadra i to samo ale jak postawiłem paliwo wysoko w kabinie to było ok i odpalał bez problemu a cały układ sprawdzony mechanik był i niczego nie moglismy sie doszukac.pompy wrtyskowej nie chce ruszac bo jest ok ciagnik ma 8 tys mtg

Opublikowano

Nic dziwnego że jak masz zbiornik (Wiaderko) wysoko to układ jest zalany i paliwo się nie ma gdzie cofnąć a dziurka za mała żeby wykapać.

Jeżeli na starej było dobrze, a wszystko posprawdzałeś to nowa pompka zasilająca nie trzyma jak dla mnie.

Nie sadzę żeby wtryskowa miała coś do tego.

A smok jak by miał dziurek pęknięcie nad lustrem paliwa to także paliwo zleci bo nie utrzyma ciśnienia.

Opublikowano

Może zaworek w niej nie trzyma, pęknięty albo nie dolega.

Rozkręć stara, nauczysz się jak działa i jak złożyć z powrotem a potem nową może zobaczysz w niej coś niepokojącego.

No ale to już twoja decyzja . Jak innego nic nie znajdziesz to raczej ona bo w końcu po jej wymianie jest inaczej.

A stara dlaczego była popsuta?

Opublikowano

stara nie jest całkiem popsuta ale ma wyłupane mocowanie tego języka co wchodzi do bloku i wałek rozrządu go napędza ale po załozeniu zbiornika jeszcze nie zakładałem nowej pompki wiec zobacze.ale hyba trzeba będzie kupic oryginalną

Opublikowano

Kolego czy o ta pompkę CI chodzi?? mhttp://www.sklep-rolniczy.pl/Pompka-zasilajaca-paliwa-MWM-FENDT-Renault%284,15799,13556%29.aspx Bo u teścia w starym fendzie 308lsa wymieniliśmy tą pompkę na taką od chyba 60siatki lub 30stki i działa bez problemów.

Opublikowano

kolego nie moge otworzyc linku wyslij jeszcze raz

 

ok juz otworzyłem tak dokładnietak i tak wygląda moja oryginalna a ja kupiłem jakis zamiennij niby podaje paliwo ale widzac ze jej wykonanie jest o wiele gorsze

Opublikowano

a ja koledzy nadalmam problem:( i jak sie wkręca do 1600 obrotów tak dalej niezbyt chce i niebieskawy dym jakby paliwa brakowało

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

Opublikowano

Koledzy przerabiałem ten sam Problem w NH TD ...

I tego przyczyną były pozapychane oczka które dochodzą do filtrów ... wszystko było próbowane pompki paliwa nowe filtry codziennie i nic ... aż zabrałem się za wymianę przewodów zasilających (stare były ok) i co się okazało zapchane oczko ! Posprawdzaj wszystkie oczka bo moim zdaniem musiało zapchać gdzieś ... a w 312 jest kranik od dołu z w zbiorniku wyjmij i go przeczyść bo ja tam znalazłem duuużo złota :D i sprawdź przewody dochodzące do filtra wstępnego bo za filtrem nic nie powinno być :)

 

Myślę że pomogłem :)

Opublikowano

Interesuje mnie co z tym zapowietrzaniem ,mam taki sam problem z Fendtem 312,pomimo tego że zbiornik palwa mam na górze.

regeneracja pompy wtryskowej pomogła i jest juz ok pali na dotyk i nie dymi a i moc powróciła

Opublikowano (edytowane)

Panowie  rozrusznik kręci silnikiem ale nie chce zagadać. Paliwo jest. świece grzeją, bezpieczniki wszystkie ok. Ciągnik gada tak jakby nie dostawał paliwa. Wiec poluzowałem śrubę odpowietrząjącą wyleciał pęcherz powietrza wiec przepompowałem, wymieniłem też filtr paliwa na nowy bo stary nie był za czysty i przepompowałem układ jeszcze raz. Zrobiłem tak samo jak zaleca książka i nadal nic. Podczas kręcenia wyskoczył mi też błąd.  5,1,40. i za bardzo nie wiem co to oznacza. bo z książki za dużo się nie dowiedziałem. Proszę o pomoc.

Edytowane przez 90daniel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v