Zaloguj się, aby obserwować  
jacek472

Same roller 55w straszny muł!

Polecane posty

jacek472    36

Witam szanownych posiadaczy rollerów czy wasze ciągniki też są aż takie słabe jak mój? Nie mam pojęcia co może być przyczyną aczkolwiek podejrzewam dwie opcje wadliwy model lub euro (chyba II) czyli kąt wyprzedzenia wtrysku w silnikach wolnossących dla ekologi.

ferguson 3512 47km 18-letni zrywniejszy i silniejszy od sama 55km 6 letni

przykład gnojowica beczka 4000l funek radzi sobie po żniwach świetnie, nawet dwójką po ścierni śmiga a same strasznie puchnie nawet 4 terenowa bo nie idzie ( 4 ter. same porównywalna z 4 w fergusonie.)

Jazda Samym na pusto lekkie wzniesienie i redukcja z 5 w dół bo się muli

Orka też kiepsko gdyby nie lepsza przyczepność i komfort to lepiej funek wypada.

Co wy na to szanowni agrofotowicze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek472    36

nikt nie posiada sama ani innego z rodziny deutzów z silnikiem 55 km chłodzonego wodą wolnossącego?

Może ktoś się podzieli swoimi spostrzeżeniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Więc napisz coś kolego o tym ciągniku. Masz go od nowości? Zawsze tak było? Jak zapalanie i dymienie? Wymiany filtrów i kontrola układu paliwowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacek472    36

tak mam go od nowości, 2006 rok, nie chce mi się lecieć do gagażu ale z tego co pamiętam to ma coś ok 1200h.

Zawsze tak było od nowości, dlatego piszę z zapytaniem czy ktoś kto posiada podobny sprzęt z tym silnikiem ma podobne odczucia.

Pali dobrze bez świecy bo z tego co się niedawno zorientowałem to nie działa od nowości, tylko że łapie i gaśnie, tak nierówno na wszystkie cylindry,

raczej nie dymi, tylko odmą jak się rozgrzeje to non stop smugę puszcza, tak ma od nowości, ale słyszałem że to normalne, w zetor też odmą dymi od nowości nawet mocniej i siłe ma.

układ paliwowy zadbany,

Edytowano przez jacek472

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    40

chyba te typy tak maja moj lambo grangd prix 95 km wedlug mnie niema ducha np z przyczepa 8 ton zaladowane pod lekkie wzniesienie musze redukowac o 3 biegi w dol a dyma nie posci ,ja sie rozgladam za zwiekszeniem mu dawki paliwa poniewaz jak ma ciezko to nie zakopci tylko spada z obrotow niema ducha ten traktor a mam go od nowosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek472    36

mówie o jego słabości gdy jest rozgrzany, a gdy zimny, oleje gęste to już całkiem masakra ciężko na pusto ruszyć :D

rozglądałem się za zwiększeniem mocy, lub tylko regulacją pompy aby zmienić charakterystyke silnika, nie patrząc na emisje spalin, ponoć że kąt wyprzedzenia wtrysku jest bardzo przesunięty aby spełnić normy spalin, a że to jest wolnossący to bardzo słabo przez to wkręca się w obroty :( ( tak mi się wydaje) teraz nawet 50 kilku konne ciągniki z rodziny deutzów mają turbo, bo chyba doszli do wniosku że to co ja mam to lipa!

Można zwiekszyć moc w ciągniku 5KM nawet do 10KM efekt uboczny może

> > nadmiernie dymić podczas pełnego obciązenia Podstawowoą rzeczą jest

> > wyznaczenie charakterystyki silnika. W tedy można powiedzieć czy coś

> > jest nie tak.

taką odp dostałem od firmy zajmującej się zwiększaniem mocy koszt ok 600 zł myslicie że warto?

 

Teraz żałuje że nie wziąłem rollera 70, rużnica w cenie nie była duża 11 tys a na prow - vat to 1/3 z 11 tys

ten roller miał zastąpić 3512, ale tak się złożyło że został i ten jest stanowczo przysłaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Lamborghini R2.56 Target z 2008 roku, 55KM mój nie ma takiego muła że na pusto trzeba go redukować, z 2 przyczepami to już do 4 na półbiegu trzeba, no ale co chcieć od 55KM. No i mam SAME Roller 70 z 2002 roku, to inna bajka niby te 15KM różnicy po między nimi ale SAME chodzi ja by miał z 85 ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek472    36

a ten twój lamborghini 55km to też wolnossacy czy turbo? bo jak to taki sam silnik jak u mnie to coś jest nie tak 2 przyczepy moim to nawet z ruszeniem byłyby problemy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek82    0

witam. podpytaj się jakiegoś kumatego serwisanta w twojej okolicy o ten problem,a powinien ci pomóc kilka minut roboty i ciągnik będzie się zachowywać jak powinien. pozdrawiam. a jak nikt ci nie będzie chciał pomóc to się odezwij to coś pradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    10

ciekawi mnie czy podniosłeś moc kolego i jak? jeśli to nie tajemnica to pochwal sie :) Ja co prawda mam Rollera 60 to inny silnik ale też wiosną zeszłego sezonu miałem problem z tym że słabł problem tkwił w za ciasno ustawionych zaworach dymienia nie było po prosy brakowało mocy. Nie wiem jak te chłodzone wodą rollerki ale moj dopuki sie nie rozgrzeje to słaby jest i to na tyle że z 2 ciężko samym ruszyc. Jeżeli ktos ma jakiś sprawdzoną metode na dodanie z 5 koni temu silnikowi metodą nieinwazyjną to niech sie podzieli.:)


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek472    36

Problem rozwiązany :) dzwoniłem do truckserwis pliszka czy jakoś tak na wiosne i klient wzią adres i nr powiedział że gdzieś za tydzień będzie, dzwoniłem za tydzień to powiedział że za 3 dni przyjedzie ale do dziś brak odzewu z jego strony (może i dobrze bo 600 zł w kieszeni zostało).

Doszłemk do wniosku że sam coś pokombinuje i się udało :D teraz to nie ta sama maszyna co była, skoro wcześniej miał 55 km to na moje oko teraz ma ok 65 km. jak byłby ktoś zainteresowany to udziele wskazówek co zrobić. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sacrable    25

Uniosłeś się? Niepotrzebnie, bo "kamil 41" nie jest jedynym użytkownikiem tego forum, a sądzę, że inni chętnie by się czegoś dowiedzieli na przedmiotowy temat. Zresztą twoja decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek472    36

no więc tak wielu pisze ,że to żadna filozofia, bo w teori to łatwo powiedzieć, ale jak przyjdzie co do czego żeby włożyć łapy w pompe wtryskową to już trudniejsza sprawa bo to nie sztuka pokręcić śrubkami w pompie, sztuka to pokręcić a nie spier..., tylko coś zdziałać. dobra koniec rozwodzenia się.

Zerwać plombe na pompie wtryskowej która łączy taki kołpaczek na 13 klucz i regulator od max obrotów. Odkręcić 13 kołpaczek i jest tam śrubka na klucz ampulowy. poluzować kontre i wkręcić śrubkę. ja wkręciłem jeszcze obroty na 2400 zawsze troszke szybciej jedzie a takie obroty mu nie zaszkodzą.

2 biegi wyżej teraz mogę pracować przy tym samym obciążeniu, więc różnica jest znaczna, a i zużycie paliwa duuużo w dół. to po prostu jest teraz inny traktor.

ps. podziękowania dla tematu o zwiększeniu mocy w case 60 km stąd moje inspiracje i logika myślenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
metiu20    16

Przy okazji podam swój przypadek. Mam co prawda lampo 70 z 2000, ale może komuś się przyda. Jakiś czas temu mój sprzęt też był bardzo mułowaty, na ekodieslu nie mogłem go odpalić poniżej 15 stopni. zrobiliśmy wymianę wszystkich filtrów i olei no i zadowolony odpalam go............ i nic się nie zmieniło. Pewnego dnia zauważyłem, że linka od dźwigni odcięcia zapłonu zatarła się w kołnierzu i dźwigienka, którą ona steruje odchylała się może o 2 milimetry, co pozwalało na nie wielki przepływ paliwa. Po przesmarowaniu linki dźwigienka odbija do końca o pół centymetra, a traktor jak nie ten sam. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.
      Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.
      Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.
       
    • Przez agroplus
      Witam, posiadam ciągnik Deutz Fahr Agroplus 87 z 2007 roku. Na tablicy ciągle wyświetla się błąd M5. Dodatkowo, czasami WOM (załączany elektrohydraulicznie) działa normalnie, ale często po ponownym uruchomieniu ciągnika lampka na przycisku jedynie mrugnie, a potem już nie reaguje na ponowne naciśnięcia. Nie wyświetla się również kontrolka załączenia wałka ani licznik obrotów WOM (nawet w sytuacji, gdy wałek się uruchomi). Z góry dziękuję za pomoc :) 
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez inspire1
      Witam,
      W przyczepach jest obecnie pneumatyka, w ciągniku nic, z tego co wyszukałem to w tym modelu nie było nigdy fabrycznie pneumatyki (za to była klima :D), więc żeby coś dopasować zapewne będzie spora rzeźba i koszt, znajomy wspomniał mi coś że można rozwiązać to hydraulicznie i że koszty są nie duże. Probowałem szukać ale znalazłem gotowe zestawy do przerobienia przyczep, pytanie brzmi co muszę kupić/przerobić w ciągniku żeby to zadziałało? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj