Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

rozpołowiłem ferdka noi tarcza drugiego stopnia została zniszczona te nity co trzymają ją na wieloklinie zostały scięte noi pompa od podnośnika nie chodzi . DAJCIE MI JAKĄŚ POMOC :P

Opublikowano
też mieliśmy taką awarię kilka lat temu, myśleliśmy że pompa siadła, rozebraliśmy a tu wszystko ok, więc zabraliśmy się za sprzęgło i od razu obie tarcze

To standard w MF u mnie najpierw pierwszy stopień a niedawno drugi ścieło, nawet jeśli tarcza jest gróba nie warto nitować, tylko kupić nową, bo nowe są teraz podwójnie nitowane i stykną już chyba do końca bo poza tym słabym nitowaniem to nie ma ciągnika o wytrzymalszym sprzęgle :P

Opublikowano

A te śrubki co służą do ustawiania stopni we sprzęgle na jaką masz odległość? (dostęp do nich jest po przykrywką pod ciągnikiem)?

Powinno być 2mm +/- 0.2mm.

Jeżeli będzie za mało (lub wogule nie będzie) to ciągnik po wciśnięciu sprzęgła rozłączy napęd i 2-gi stopień (pompę i WOM)

Jeżeli będzie za duży odstęp to będą problemy z załączeniem 2-ego stopnia- będzie trudno (lub wogule) włączyć WOM, czy też wyłączyć pompę.

Opublikowano

Jeżeli na pedale luz jest za duży to przy tym wałku co jest od pedału wsadź do niego (jest tam otwór) jakiś gruby drut czy jakiś metalowy element żeby ci ten wałek nie uciekł (sprężyny od sprzęgła mogą go obrócić, a ręką go nie cofniesz); poluzowujesz śróbkę przy pedale i go przesuwasz "do góry" (jeżeli nie pójdzie bo będzie przeszkadzać rama to obróć wałek od sprzęgła) i wyreguluj ten luz na tyle żeby Ci odpowiadał.

Opublikowano

A te śrubki co służą do ustawiania stopni we sprzęgle na jaką masz odległość? (dostęp do nich jest po przykrywką pod ciągnikiem)?

Powinno być 2mm +/- 0.2mm.

Jeżeli będzie za mało (lub wogule nie będzie) to ciągnik po wciśnięciu sprzęgła rozłączy napęd i 2-gi stopień (pompę i WOM)

Jeżeli będzie za duży odstęp to będą problemy z załączeniem 2-ego stopnia- będzie trudno (lub wogule) włączyć WOM, czy też wyłączyć pompę.

 

Mógłbyś dokładnie napisać o tym odstępie związanym z załączaniem WOM-u - gdzie to sprawdzić??

Mam problem ze sprzęgłem wom-u tzn przy włączaniu wałka słychać zgrzyty.

Przy odpaleniu silnika z włączonym WOM-em i wciśniętym sprzęgłem do podłogi wałek zrobi jeden obrót po czym już się nie obraca.

Wygląda jakby sprzęgło trochę ciągnęło... jak to wyregulować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szogun114lm
      Witam wszystkich użytkowników. Właśnie zakupiłem Ursus-a C-380 z 2017r z silnikiem Perkins-a. Zrobione ma aktualnie 370MG. Chciałem zapytać jakie oleje mam do niego użyć, zwłaszcza do skrzyni biegów i wszystkie inne. Interesują mnie oleje polskiego producenta PLATINUM AGRO. We wszystkich osobówkach używam olei PLATINUM i uważam że są bardzo dobre. Nigdy wcześniej nie miałem tak nowego ciągnika i nie mam pojęcia jakie tam idą oleje. Do ciągnika będę w ciągu kilku tyg zakładał tura. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam. 
    • Przez Jacek171
      Witam mam pytanie jak wymienić linkę obrotomierza w ursusie4514
    • Przez KamilHitman1994
      Witam posiadam ZTS 11245 z dołożonym turbem na kołach 18.4 38R i ciągnik przy 2200obr/min  jedzie trochę lepiej jak 30km/h.
      Rozkład biegów mam 1  4
                                          2  3
      I moje pytanie brzmi czy to jest szybka skrzynia bo na internecie piszą że po 40km/h lecą ?   
      Dodam jeszcze zdjęcie  (trochę nie wyraźne) na którym jest wykres z prędkościami na każdym biegu.




    • Przez michał26
      Witam napisałby ktoś jak dzialają biegi A,B,C,D,E,F
      chodzi mi o to na przykład czy dam rade wyjechać pod górę na każdym czy tylko na A.
      Jadę na przykład na C i 4półbiegu i zmieniam na D to czy mam zmieniać na pierwszy półbieg czy mogę jechać na czwartym.
       

    • Przez Jamalek
      Witam
       
      Mam taki problem może ktoś spotkał się z podobnym i podpowie co może to być. Ursus 4514 na biegu jałowym słychać jakieś stukanie metaliczne z bloku w okolicach sprzegla lub skrzyni. Po wcisnieciu pedału sprzegla stuki ustają.  Puszczam sprzeglo i znów stuka. Sprzęgło jest od nowości nie ruszane skrzynia też, ciagnik ma przepracowane 3,5 tys mtg 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v