Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam fergusona 3060 i gdy chce go zapalić napier pompuje go pompką reczną a potem zrobie nim dwa obroty i podgrzewam świece żarowe ale one chyba nie działają bo po 1 min po podgrzaniu pali tak samo jak bez podgrzania.Jaka może być przyczyna?

Opublikowano

Może słaba świeca, albo już masz pierścienie do wymiany, sprężanie ucieka. Ja mam to samo oleju nie bierze ale pali bardzo słabo. psikam mu troche samostartu i zakręci parę razy i pali ładnie.

Opublikowano (edytowane)

masseyf30 jakby byly pierscienie do wymiany TO MUSI BARAC OLEJ jak nie bierze to sa dobre moze masz cos z glowica, albo nie dzialaja wam swiece wogole tez tak mialem i wlasnie swiece nie dzialaly ;)

Edytowane przez kravter
Opublikowano

Swieca nie taki duzy koszt. Zmienialem i praktycznie zadnej roznicy nie zauwazylem bo moj MF 6120 stojac w garazu gdy na dworze minus 15 to za lekko nie ma, Najlepiej to troszke samostartu wtedy ma lzej zapalic:)

Opublikowano (edytowane)

kravter Nie koniecznie musi brać olej. Jak wiesz na każdym tłoku są po 3 pierścienie. Dwa pierwsze jakby uszczelniające, a trzeci to pierścień zgarniający, odpowiedzialny zza to aby nie przepuszczać oleju. Pomagałem niedawno robić MF 3095 i ten trzeci pierścień miał zdarty i brał olej, a te dwa pozostałe jeszcze nie najgorsze i palił dość dobrze, przy niewielkich przymrozkach bez problemu zapalił bez grzania.

Edytowane przez masseyf30
Opublikowano

Może być dużo przyczyn, ciężko określić jednoznacznie. Musisz opisać jak wygląda zapalanie, jaki dym, jak kręci rozrusznik, jak ogólnie z mocą silnika.

Ciepły silnik z reguły dobrze zapala od razu nawet stary.

U ciebie może być zużyty silnikczyli pierścienie-tłok-cylinder-głowica(zawory), niedomaganie układu paliwowego pompa-wtryski.

Opublikowano

Jak dla mnie słaba kompresja.

Wtryski także mogą kuleć.

Więc przydało by się wykręcić wtryski i oddać do sprawdzenia, chyba że sam jest sprawdzisz na własnej pompie.

A jak wykręcisz wtryski zrobić pomiar ciśnienia sprężania na każdym cylindrze.

Opublikowano

Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego . Jak wam odpalają MF6190 w mrozy może macie jakieś sposoby na szybkie odpalanie gdzie psikacie samostarterem pytam bo kazdy mówi co innego ...mam ten ciągnik pierwszą zimę więc laik ze mnie

Opublikowano

nie mam takiego modelu ale mogę Ci podpowiedzieć, że zamiast samostartu to używaj plaka. Jak za dużo psikniesz samostartu to czasem nawet silnik potrafi przytrzymać, a plakiem jak psikasz to nie ma takiego problemu ;) A co do tego gdzie go zaaplikować to standardowo w wąż powietrza który dochodzi do kolektora ssącego.

Opublikowano

Mój poprzedni MF też miał problem z odpalaniem w zimie ... Musiałem się nieźle nakombinować żeby go uruchomić ;) Teraz mam zamontowaną grzałkę bloku i pali pięknie :) Warto w coś takiego zainwestować bo to naprawdę przydatna rzecz.

Opublikowano

dymek333 jak byś mógł to wrzuć zdjęcie tej grzałki albo podaj link gdzie takie coś można kupić.Ostatnio też miałem problemy jak przy -18 nie chciał mi odpalić mój MF 3085.

Opublikowano

Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego . Jak wam odpalają MF6190 w mrozy może macie jakieś sposoby na szybkie odpalanie gdzie psikacie samostarterem pytam bo kazdy mówi co innego ...mam ten ciągnik pierwszą zimę więc laik ze mnie

Też mam problem z odpaleniem 6170 słabo kręci zimą.

Mój poprzedni MF też miał problem z odpalaniem w zimie ... Musiałem się nieźle nakombinować żeby go uruchomić ;) Teraz mam zamontowaną grzałkę bloku i pali pięknie :) Warto w coś takiego zainwestować bo to naprawdę przydatna rzecz.

Gdzie zamontowałeś tą grzałkę?Jaką kupiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Grzałkę mam zamontowaną z lewej strony bloku http://pokazywarka.pl/381aax/ ona była już zamontowana gdy kupiłem traktor także nie musiałem się martwić jej zakładaniem :) Na allegro znalazłem coś podobnego http://allegro.pl/grzalka-podgrzewacz-silnika-bloku-massey-ferguson-i3911502610.html i trochę tańsza alternatywa http://allegro.pl/podgrzewacz-silnika-grzalka-wody-cieczy-plynu-i3962908616.html :)

Edytowane przez dymek333

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v