power1

Massey ferguson 3060 ciężko pali w duże mrozy

Polecane posty

power1    31

Mam fergusona 3060 i gdy chce go zapalić napier pompuje go pompką reczną a potem zrobie nim dwa obroty i podgrzewam świece żarowe ale one chyba nie działają bo po 1 min po podgrzaniu pali tak samo jak bez podgrzania.Jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    78

Może słaba świeca, albo już masz pierścienie do wymiany, sprężanie ucieka. Ja mam to samo oleju nie bierze ale pali bardzo słabo. psikam mu troche samostartu i zakręci parę razy i pali ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

masseyf30 jakby byly pierscienie do wymiany TO MUSI BARAC OLEJ jak nie bierze to sa dobre moze masz cos z glowica, albo nie dzialaja wam swiece wogole tez tak mialem i wlasnie swiece nie dzialaly ;)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

A te ciągniki nie miały świecy płomieniowej?

Ile ich macie?

Najlepiej wykręcić i sprawdzić czy działają.

Jeśli jest świeca płomieniowa to może paliwa nie dostaje w momencie rozruchu, albo się po prostu skończyła.

 

Edit:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/14079-czy-mf-3060-ma-swiece-zarowe/

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    398

Najlepiej wykręć świecę w kolektorze nad alternatorem podgrzej i pokręć silnikiem zobaczysz czy napewno działa bo jak tego nie będziesz wiedział to nie wiadomo czego dalej szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Swieca nie taki duzy koszt. Zmienialem i praktycznie zadnej roznicy nie zauwazylem bo moj MF 6120 stojac w garazu gdy na dworze minus 15 to za lekko nie ma, Najlepiej to troszke samostartu wtedy ma lzej zapalic:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    78
Napisano (edytowany)

kravter Nie koniecznie musi brać olej. Jak wiesz na każdym tłoku są po 3 pierścienie. Dwa pierwsze jakby uszczelniające, a trzeci to pierścień zgarniający, odpowiedzialny zza to aby nie przepuszczać oleju. Pomagałem niedawno robić MF 3095 i ten trzeci pierścień miał zdarty i brał olej, a te dwa pozostałe jeszcze nie najgorsze i palił dość dobrze, przy niewielkich przymrozkach bez problemu zapalił bez grzania.

Edytowano przez masseyf30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

ale nie zawsze to pierscienie jezeli ciezko kreci to ma dobre i wogole slychac jak chodzi czy ma do d*py pierscienie czy git ja predzej bym glowice obstawial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

witam ja też mam problem z odpaleniem tylko mój mf niechce palić jak jest temperatura dodatnia a jak ciepły silnik to pali na dotyk możę ktos wie co to mozę byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Może być dużo przyczyn, ciężko określić jednoznacznie. Musisz opisać jak wygląda zapalanie, jaki dym, jak kręci rozrusznik, jak ogólnie z mocą silnika.

Ciepły silnik z reguły dobrze zapala od razu nawet stary.

U ciebie może być zużyty silnikczyli pierścienie-tłok-cylinder-głowica(zawory), niedomaganie układu paliwowego pompa-wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Jak dla mnie słaba kompresja.

Wtryski także mogą kuleć.

Więc przydało by się wykręcić wtryski i oddać do sprawdzenia, chyba że sam jest sprawdzisz na własnej pompie.

A jak wykręcisz wtryski zrobić pomiar ciśnienia sprężania na każdym cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Holuzniak    1

Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego . Jak wam odpalają MF6190 w mrozy może macie jakieś sposoby na szybkie odpalanie gdzie psikacie samostarterem pytam bo kazdy mówi co innego ...mam ten ciągnik pierwszą zimę więc laik ze mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

nie mam takiego modelu ale mogę Ci podpowiedzieć, że zamiast samostartu to używaj plaka. Jak za dużo psikniesz samostartu to czasem nawet silnik potrafi przytrzymać, a plakiem jak psikasz to nie ma takiego problemu ;) A co do tego gdzie go zaaplikować to standardowo w wąż powietrza który dochodzi do kolektora ssącego.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dymek333    9

Mój poprzedni MF też miał problem z odpalaniem w zimie ... Musiałem się nieźle nakombinować żeby go uruchomić ;) Teraz mam zamontowaną grzałkę bloku i pali pięknie :) Warto w coś takiego zainwestować bo to naprawdę przydatna rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
longer89    0

dymek333 jak byś mógł to wrzuć zdjęcie tej grzałki albo podaj link gdzie takie coś można kupić.Ostatnio też miałem problemy jak przy -18 nie chciał mi odpalić mój MF 3085.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego . Jak wam odpalają MF6190 w mrozy może macie jakieś sposoby na szybkie odpalanie gdzie psikacie samostarterem pytam bo kazdy mówi co innego ...mam ten ciągnik pierwszą zimę więc laik ze mnie

Też mam problem z odpaleniem 6170 słabo kręci zimą.

Mój poprzedni MF też miał problem z odpalaniem w zimie ... Musiałem się nieźle nakombinować żeby go uruchomić ;) Teraz mam zamontowaną grzałkę bloku i pali pięknie :) Warto w coś takiego zainwestować bo to naprawdę przydatna rzecz.

Gdzie zamontowałeś tą grzałkę?Jaką kupiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dymek333    9

Grzałkę mam zamontowaną z lewej strony bloku http://pokazywarka.pl/381aax/ ona była już zamontowana gdy kupiłem traktor także nie musiałem się martwić jej zakładaniem :) Na allegro znalazłem coś podobnego http://allegro.pl/grzalka-podgrzewacz-silnika-bloku-massey-ferguson-i3911502610.html i trochę tańsza alternatywa http://allegro.pl/podgrzewacz-silnika-grzalka-wody-cieczy-plynu-i3962908616.html :)

Edytowano przez dymek333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj