Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

My kiedyś dolewaliśmy denaturat do c-360 i było ok, ale jak masz jakieś nowe maszyny to ja nie wiem czy denaturat będzie dobrym rozwiązaniem. Teraz są jeszcze takie specjalne środki do oleju napędowego i jak się nie mylę noszą nazwę depresator, ale cena już nie jest mała, tylko że litr depresatora wystarcza na setki litów oleju napędowego, zależy jakiej firmy.

Edytowane przez e1leex
Opublikowano

pomogają do - 40oC są przynajmniej ja taki mam ale leje tylko do auta

Opublikowano (edytowane)

w zbiorniku było już nie dużo ok 20 może 30 litrów, zagrzałem wiaderko ropy i dodałem do zbiornika i pomogło, teraz dolalem jeszcze 70 ale nie wiem czy jutro rano znowu nie zamarznie. w 1000 litrowym zbiorniku jak spuściłem do wiaderka to było widać ze chyba pomału się parafina wytrąca a ropa kupowana gdzieś pod koniec grudnia wiiec chyba powinna byc zimowa. ale chyba trzeba kupić jakąś mixture na przyszłość zeby znowu nie zamarzła bo nadają jeszcze większe mrozy.niby to tylko zetor proxima ale chyba dam sobie spokuj z denaturatem

Edytowane przez robercikj100
Opublikowano

Nalej w ciągniki do samego korka - powinno pomóc..

Zapytaj w cpn'ie o zimową rope czy mają czy nie, i jak nie mają a powiedzą że mają to na zime kup tej droższej ON.

Niewiem co z denaturatem, ojciec do samochodu co zime wlewa na cały zbiornik troche denaturatu, ale do ciągników nigdy nie lejemy. Ciągnik trzymasz w garażu? Przed odpaleniem ogrzej jakimś piecykiem, suszarką przewody paliwowe, filtry, pompke.. powinien odpalić.

Opublikowano

jak dolejesz bęzyny w ilości 10% to też pomoże tylko musisz zrobić to przed zamarznięciem.

 

 

Nigdy nie dolewajcie benzyny do ON , to prawda że bardzo dobrze rozpuszcza parafinę i zapobiega jej wytrącaniu, lecz też znakomicie zapieka końcówki wtryskiwaczy, w starych ramolach końcówki to grosze, w systemach common rail czy wtryskiwaczach ołówkowych jak w jd, to sami pewnie wiecie jakie to koszty. Kupcie dobry depresator do ON i nie kombinujcie z benzyną czy denaturatem czy spirytusem.

Opublikowano (edytowane)

musisz miec jakieś ciulowe paliwo jak zamarza przy -10 moze oo? albo bio??chyba ze nieorginalny on?albo nie wymieniasz filtrów paliwa i nie czysciłes nigdy zbiornika???na dnie zbiornika i filtrach zawsze zbiera się wodą,i to jest czestym problemem.,jesli masz starszy ciagnik lej denaturat,benzyne,spirytus,jak masz jakiś nowy to kup dodatek do paliwa,kupisz go na kazdej stacji,można też zamontować podgrzewacz paliwa z jakiegoś auta,lub wykonać prostym sposobem podgrzewacz paliwa w zbiorniku tzn. żarówka h4 przymocowana do korka ale tylko wtedy gdy korek jest bezposrednio w zbiorniku a nie połączony rurą z zbiornikiem.zanim kupisz i wlejesz dodatek wyczysc zbiornik i zmień filtry,a o dobrym paliwie nie wspomne,wtedy powinienes miec spokój do -15,a póżniej dopiero dodati i podgrzewacze.

Edytowane przez grala13
Opublikowano

nareszcie ktoś napisał coś mądrego ;)

Ja jakoś nigdy nie miałem problemów z uruchomieniem.

Żadnych depresatorów i innych kombinacji tylko paliwo z shella. Autka zimą tankowane Vpowerem, ciągniki różnie ale nigdy nie było problemów.

Opublikowano

musisz miec jakieś ciulowe paliwo jak zamarza przy -10 moze oo? albo bio??chyba ze nieorginalny on?albo nie wymieniasz filtrów paliwa i nie czysciłes nigdy zbiornika???na dnie zbiornika i filtrach zawsze zbiera się wodą,i to jest czestym problemem.,jesli masz starszy ciagnik lej denaturat,benzyne,spirytus,jak masz jakiś nowy to kup dodatek do paliwa,kupisz go na kazdej stacji,można też zamontować podgrzewacz paliwa z jakiegoś auta,lub wykonać prostym sposobem podgrzewacz paliwa w zbiorniku tzn. żarówka h4 przymocowana do korka ale tylko wtedy gdy korek jest bezposrednio w zbiorniku a nie połączony rurą z zbiornikiem.zanim kupisz i wlejesz dodatek wyczysc zbiornik i zmień filtry,a o dobrym paliwie nie wspomne,wtedy powinienes miec spokój do -15,a póżniej dopiero dodati i podgrzewacze.

wiesz paliwo ostatnio lane gdzieś w grudniu czy na początku stycznia na stacji co prawda nie jakiejś firmowej tylko na takiej mniejszej, może to wina że było tylko ok. 30 litrów w zbiorniku albo na stacji leją byle co ;[ . ciągnik to zetor proxima 2011 rok także sprawa z filtrami i brudnym zbiornikiem raczej odpada. teraz dolałem ok 70 litrow które kupiłem jeszcze w grudniu na inej stacji jutro się zobaczy co bedzie w baku :blink:

Opublikowano

jak paliwo letnie to srodek nic nie pomoze- wiem po sobie musi byc ropa zimowa i lanie plynu pomaga ale powinienes go lac juz ze 2 tygodnie przed mrozami teraz to nic nie da co do denaturatu to on wiaze wode ale jak letnia ropa to wiekszy mroz i wraz galareta w baku

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@Uziu92 środek przeciwko wytrącaniu się parafiny dolewa się do letniego paliwa, zimowe różni się tylko tym że ma już ten środek dodany.

Opublikowano

To czy dodany i to w jakiej ilości zależy od dostawcy paliwa.Jak kupisz na stacji u stacha odbarwioną gnojówkę

z dodatkiem wody to i tak daleko nie zajedziesz bo zapowiadają syberyjskie mrozy.

Właśnie,czemu na Syberii przy minus 55 nie zamarza paliwo?

Opublikowano

panowie po co kombinować !z tymi środkami to różnie bywa ten środek co ursusc914 podał wiem z doświadczenia że to lipa ,dodam że lałem go przy dodatniej temp.Nauka nie idzie w las i teraz się nie bawię tylko kupuję zimową ropę ,bo jak kupię teraz zimową to mi zostanie letnia i nic nie tracę i się nie bawię na mrozie w ropie tylko wsiadam i jadę .

Opublikowano

Nie zostaje nic innego jak przewieźć paliwo do ciepłego pomieszczenia,np obory,poczekać jak się rozpuści parafina i wtedy zalać

antydepresatorów i innych naprawiaczy.Ewentualnie delikatnie podgrzać,pod warunkiem że jest w metalowej beczce

Opublikowano

zawsze leliśmy danaturat w proporcji ok 2%,był skuteczny, tylko raz tamtej zimy w trasie przy -25 ciapek zaczął taktować, czyli cuś tam zaczeło sie przytykac, ale ogólnie nie stanął. Lublin 2,4TDi też chodził na takiej miksturze w podobnych temperaturach i problemów nie było. niedawno znajomy doradził Tacie, by lał benzynkę tak 3-4%, bo jest skuteczniejsza i mniej "sucha" od denaturatu. Facet twierdzi, że od lat praktykuje to na nowych Volvie FH12, DAF XF, grand vitarze, wszystko na common.

Obecnie jesteśmy na etapie testów-zapowiadają konkretne temperaturki wiec sie zobaczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v