Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam tak problem w swoim t-25 otóż niedawno w tym tygodniu woziłem swoją 2 pompę paliwową do regeneracji wszystko ok jest pompa i wtryski gościu też ustawił odpaliłem i dzisiaj woziłem obornik przyczepką i odpalam t-25 i jak dodam troszkę gazu tak żeby równo chodził to jest ok i jak się jedzie tez jak się daje mało gazu to jest ok tak żeby równo chodził ale jak przygazuje go prawie na maxa i jak jadę to się zapowietrza tak jakby łapał powietrze tak jakby było mało paliwa zbiorniku a zawsze łapał powietrze jak było 5-6 litrów a sprawdzałem jest 13 litrów wcześniej tak nigdy nie było i co się z wladkiem dzieje??? dodam ze jego rok produkcji to 1979

Edytowane przez milanreal1
orty i literówki
Opublikowano

Wymiana filtrów,sprawdzenie uszczelek i połączeń.Wymienił ci pompkę zasilającą?One są marnej jakości,przynajmniej ja na taką trafiłem.Porządnie odpowietrz układ

Opublikowano

Witam! Podepne się pod ten wątek.

 

Otóż mój mocno zdezelowany Władimirec kiedyś się bardzo zapowietrzał, kiedy dłużej postał, a później, to już nie mozna go było zgasić, bo juz nie odpalał, ale to zostało naprawione, bo winny był zaworek (tłumik) na powrocie z pompy wtryskowej.

 

Ale do rzeczy:

Teraz mam dziwny problem, że jak porobię nim coś bardzo ciężkiego w polu, tak ciężkiego, że silnik jest przegrzany i go postawię na noc, to czasami na drugi dzień dzieje się coś dziwnego:

tzn. odpali normalnie, chwilę pochodzi, potem tak nierówno jakby na jeden wtrysk nie podawał, a potem traci zupełnie paliwo i gaśnie.

 

Najdziwniejsze jest to, że nie muszę nic pompować, tylko zakręcę dłużej rozrusznikiem, wpuszczam odprężnik o chodzi juz dobrze, ale ostatnio zgasł mi 2 razy i to mnie zaniepokoiło.

 

Skąd się bierze takie dziwne zachowanie silnika??

Pompa, czy kompresja?

Opublikowano

U mnie było podobnie,przedmuchałem rurkę w baku i nic to nie dało,wymieniłem filtry też to nic nie dało,ale coś mnie tchnęło i zajrzałem do odstojnika a tam syf,kiła i mogiła.Przemyłem odstojnik,smok i wszystko teraz jest ok a wcześniej były podobne problemy jak u kolegi wyżej.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja to cały odstojnik odkręcam,te 4 śruby od góry i na dół ściągam,przemywam,przedmuchuje i zakręcam z powrotem.Tej śruby od dołu jeszcze w życiu nie wykręcałem.

Edytowane przez Piotruniu25
Opublikowano

Pewnie zardzewiała więc zapomnij o jej odkręceniu.Jak wyczyścisz cały odstojnik to przed zakręceniem zalej go do pełna czystym paliwem i załóż

nową uszczelkę

Opublikowano (edytowane)

jeżeli w/w metody zawiodą

 

co do zapowietrzania jest jeszcze jedna możliwość-powietrze łapie na łączeniu rurki z bakiem u góry wymiana podkładek oraz uszczelnić gwint (po gwincie ciągnie powietrze do oczka ze środka baku)

Edytowane przez body78
Opublikowano

Ale to by się zapowietrzał zawsze, a on tylko takie coś odwali raz na ruski rok!

 

O tym już nie będziemy pisać, bo ten problem mam raczej rozwiązany.

________________________

Teraz tak:

Gdzie są śrubki odpowietrzające pompę?

tak z ciekawości pytam...

Opublikowano

Generalnie ruska pompa wtryskowa nie wymaga odpowietrzania więc takich śrubek nie ma. Najczęściej wystarczy przepompowanie pompką ręczną i nieco dłuższe pokręcenie rozrusznikiem. Ale jeśli już się upierasz żeby odpowietrzyć pompę to albo możesz poluzować nakrętki przewodów prowadząch do wtryskiwaczy albo poluzować nakretki przy wtryskiwaczach.

Opublikowano

Ja mam inny patent na odpowietrzanie, ale chciałem Was spytać :lol:

 

Ja mam przerobiony przewód z filtrów do pompy na wężyk i jak jest taka potrzeba, to ściągam ten wężyk i wlewam do niego czystą ropę. Pompka mi nie działa, a tak jest szybciej i łatwiej, no i nie obleję się ropą, tak mocno jak w przypadku pompowania :)

Opublikowano

Znajomy mi dał tą pompkę, bo jemu padła zasilająca, ale przełożył tylko dół, a ręczną założył starą, a 'nową' mi dał. Użyłem jej tylko raz, ale mnie oblała ropą. To jest szajs jakiś!

Teraz, to już 2 lata nie odkręcałem grzybka. Nie wiem po co oni wymyślili ręczną pompkę :P

Opublikowano

A co ty myślałeś że części do ciągników są takie dobre jak w latach 80 czy 90.A pompę ręczną wymyślili bo mieli taki kaprys. :D Ja ostatnio trochę pompowałem bo stwierdziłem że lepiej pod pompować mi ma mi się zapowietrzyć.

Opublikowano

Może to i kaprys, ale właściwie w każdym dieslu jest pompka ręczna, nawet w samochodach osobowych. Pompka jest po to, żeby się nie męczyć z odpowietrzaniem pompy. Jeśli w T-25 skończy się paliwo wystarczy dolać nowego, przepompować pompką ręczną i nieco dłużej niż zwykle zakręcić rozrusznikiem i silnik powinien zapalić bez żadnego problemu. Nic nie trzeba odpowietrzać. Po to jest pompka ręczna. A części to teraz są do d..y w większości przypadków. I strasznie mnie denerwują sprzedawcy kiedy mówią, że teraz już nie ma oryginalnych ruskich części, a ten bubel co kupiłem to nawet Ruscy zamawiają teraz do swoich sklepów. To chyba na Litwę, ale oni by się obrazili jakby ich ktoś nazwał Ruskimi, a na Białorusi wątpię, aby ktoś kupował takie buble.

Opublikowano

Witam mam problem z t-25 zapowietrza się no mozna powiedziec z niczego na jak sie jedzie lapie powietrze nigdzie ropa nie cieknie wszystko się wydaje ok ale gdzies lapie powietrze co to sie z nim dzieje????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v