Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

900mtg i luzy i przecieki heh a przecież bez przerwy turem nie pracuje a osprzęt też taki delikatny masz krokodyla czy widły i jaką łyżkę? nie luzowało się to mocowanie lub śruby na mostach w ciągniku?

Opublikowano

A więc jakiej firmy tur był by najlpeszy ;p

Witam.

Jam mam DF Agrofarm 420 co prawda to nie LR3 ale mam na nim zamontowany ładowacz Stoll FE 850 EcoLine. Jestem z niego zadowolony przepracował juz 300 Mth i nie ma żadnego ślady przecieku czy wygiecia materiału. Polecam markę Stoll tylko musisz wiedzieć że cena jest wyższa od oferowanych produktów krajowych, jednak jakość i wytrzymałość są tego warte. Jeśli chcesz to prześlę ci na prywatną wiadomość tabelę z danymi tej serji.

Pozdrawiam MK. B)

Opublikowano

Jeśli chodzi o ładowacz to ja również polecam Stolla ;) Na moim Lambku F10 siedzi sobie już od blisko 2500 mtg i nic nie cieknie, nie ugina się, praca jest miła i wygodna :) Jeśli masz pieniądze to weź coś z zachodu :)

Opublikowano

co sądzicie o tym ładowaczu tenias B1 :) bo własnie taki typ miałem pisany na prow :) Oczywiscie miał by wspołpracowac z R2

 

Nie wiem co to za ładowacz tenias B1. Nadal ponawiam propozycję ze Stoll to dobry i sprawdzony sprzęt. Jeśli masz juz w prow wpisany ten tym ładowacza to raczej nie możesz zrezygnować lub zamienić na inny bo trzeba zmieniać wszstkie dokumenty.

Pozdrawiam MK. B)

Opublikowano (edytowane)

Mozna zmienic ładowacz tylko ze musi miec takie same parametry jak ten pisany albo trzeba bedzie napisac aneks to umowy i wtedy da sie zmienic firme ładowacza .

 

A tur firmy STOLL wejdzie ńa R2? , bo wyczytałem ze te ładowacze pasuja od ciagników o mocy od 70KM

Edytowane przez lamborghiniR3
Opublikowano

W kwestii ładowacza zgadzam się z kolegami, nigdy więcej polskiego ładowacza, bardzo ciężki w stosunku do udźwigu, przecieki, nie pomnę już o tragicznym sewisie(Hydramet), źle wykonana adaptacja. Znajomy ma Quicke'a na Kubocie i jest bardzo zadowolony z tego ładowacza.

Co do samego R2 to z tym sprzęgłem @Ferdek07 chyba przesadzasz, u nas ma już prawie 2400mth od lutego 2009, z czego większość właśnie w ładowaczu i jeszcze sprzęgło się trzyma. Rewers elektro-hydrauliczny chyba nie jest jakimś obowiązkiem przy ładowaczu, aczkolwiek może sprawić, że praca będzie bardziej komfortowa, ja osobiście zamiast tego rewersu wybrałbym przeszklone okno dachowe i klimatyzację, o wiele bardziej przydatne podczas pracy, ponieważ kabina jest mała i w lecie strasznie w niej gorąco. Dopłata za rewes też pewnie znaczna, więc proponowałbym najpierw zorientować się w cenach.

Opublikowano

@R2maros9641 masz rację, co do przeszklonego dachu i klimatyzacji. Ale jak dla mnie w ciągniku z TURem nie może zabraknąć rewersu eletrohydraulicznego. Mam mechaniczny w Lampo i dopłaciłbym każdą rozsądnął sumę za rewers EH do nowego ciągnika z ładowaczem.

Opublikowano

W kwestii ładowacza zgadzam się z kolegami, nigdy więcej polskiego ładowacza, bardzo ciężki w stosunku do udźwigu, przecieki, nie pomnę już o tragicznym sewisie(Hydramet), źle wykonana adaptacja. Znajomy ma Quicke'a na Kubocie i jest bardzo zadowolony z tego ładowacza.

Co do samego R2 to z tym sprzęgłem @Ferdek07 chyba przesadzasz, u nas ma już prawie 2400mth od lutego 2009, z czego większość właśnie w ładowaczu i jeszcze sprzęgło się trzyma. Rewers elektro-hydrauliczny chyba nie jest jakimś obowiązkiem przy ładowaczu, aczkolwiek może sprawić, że praca będzie bardziej komfortowa, ja osobiście zamiast tego rewersu wybrałbym przeszklone okno dachowe i klimatyzację, o wiele bardziej przydatne podczas pracy, ponieważ kabina jest mała i w lecie strasznie w niej gorąco. Dopłata za rewes też pewnie znaczna, więc proponowałbym najpierw zorientować się w cenach.

masz hydramet 12 z ktrym r3 miałby co robić w sensie masy przeciwwagi w ogóle, ciekawa kwestia jeszcze te mocowania bo troche było o tym pisane, jak to jest są już gotowe pod konkretny model czy serwis coś tam wierci dorabia? bo ogólnie to prawie każdy ładowacz do każdego ciągnika można by założyć

Opublikowano

Z tymi mocowaniami to rzeczywiście coś w polskich ładowaczach jest nie tak. Ja jak kupowałem swój ciągnik to diler mówił że tury typu Stoll, Quick mogą zamontować na podwórku, godzinka półtora i ładowacz jest na ciągniku a jeśli chciał bym polski to zabierają ciągnik do siebie bo na miejscu nie są w stanie tego zrobić. I znajomy kupił DF Agrotrona K410 to ciągnik po tygodniu właśnie pojechał na montaż tura do firmy Savona.

Opublikowano

@Ferdek07- montaż powinien przyjechać gotowy i tylko przykręcić się go powinno. Biorąc mniejszy polski ładowacz nawet palety nawozu czy dobrze zbitej sianokiszonki bym nie mógł zdjąć. Quicke przy podobnej masie ma o wiele większy udźwig, teraz to chyba zdecydowalibyśmy się na Q25/Q35 (dokładnie nie pamiętam oznaczeń) lub coś od Stoll'a, mimo że cena znacznie wyższa.

U nas obecnie jest trzeci montaż, bo pierwszy przy jeździe po nierównościach uszkadzał kostkę przy siłowniku od wspomagania, drugi to nie wiadomo co to w ogóle było tylko się nadźwigaliśmy, a trzeci jak przywieźli to też nie pasował, tata delikatnie mówiąc zdenerwował się i razem z tym gościem z Hydrametu przez jedną noc wyspawali go po swojemu i jest do dzisiaj. Pomijam już kwestię "fachmanów" z serwisu z Agromy Kutno, którzy montowali ładowacz i robili pierwszy przegląd, jak i kontakt z Hydrametem i ich całym nieszczęsnym serwisem.

Opublikowano

heh to ciekawe jak z polskimi turami z premium trade czy rotech.eu oferują atrakcyjne ceny ale montaż we własnym zakresie zapewniają że wszystko będzie pasować ale co jak nie będzie, z turem b na c wszystko było fajnie i sami zamontowaliśmy u sąsiada ale czy duży tur na zachodni ciągnik dobiorą jak trzeba heh

metalfach ma na stronie wykaz mocowań do poszczególnych ciągników, ale inni polscy producenci to podobno nie takie proste może być

Opublikowano

heh to ciekawe jak z polskimi turami z premium trade czy rotech.eu oferują atrakcyjne ceny ale montaż we własnym zakresie zapewniają że wszystko będzie pasować ale co jak nie będzie....

 

brat kupił ładowacz czołowy do lambo z premiumtrejd i zapłacił za montaż 300zł. PRzyjechali i zamontowali. Pytali się czy chce sam ładowacz czy ładowacz z montażem. Na allegro wystawiają więcej ładowaczy niż na swojej stronie http://allegro.pl/li...&us_id=12071351 tutaj http://www.rolnicze-...zolowe-tury.php

 

ps do lambo r260

to ten tur pasuje http://allegro.pl/nowy-ladowacz-czolowy-tur-same-zetor-holland-deutz-i2046896677.html jedyny jaki znalazłem na allegro

Opublikowano

Czy miał ktoś z was problem z R2 ? mianowicie bardzo dymi na czarno i nie ma siły.

Co to może być w serwisie mówią ze ten typ tak już ma bo ma 3 cylindry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v