Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini

witam

mam w planach zakup takiego ciagnika i mam problem bo nie wiem jaki ładowacz do niego kupic ? oczywiscie mile widziane opinie na temat lambiego czy go polecacie , czy jest oszczedny i jak z jego awaryjnością ?. Najwazniejsze pytanie czy taki ciagnik poradzi sobie z ładowaczem tzn np przy załadunku obornika czy tez zwozenie bel sianokiszonki? ogolnie to ciagnik bedzie pracował w lekkich pracach ( z kosiarka rotacyjną czy z prasą warfamą ) w osprzecie ładowacza chciał bym zeby sie znalazł : chwytak do bel , korkodyl) Kosztami jakimi dysponuje to cos koło 160 tys , A wiec czekam na wasze propozycjie i opinie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel0792    0

myślę że jak dociążysz mu tył to poradzi sobie z pewnością. Niedaleko mnie ma takiego z turem (2007 rok)chyba stolla f10 lub f15 nie pamiętam dokładnie ale sobie go chwali za zwrotność i spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DFkujawy    0

Leciutki traktorek, moim zdaniem w ciężkim oborniku trzeba będzię uważać nawet z obciążeniem tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czyli tak mało pali a to duzy plus przy dzisiejszych cenach paliw :D A co z jego awaryjnoscia niech sie wypowiedzą ci ktorzy posiadaja takie sprzety . a co do obciązników to sie na tylne koła troche założy i bedzie chodził :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

masz już r3 na pewno potrzebny Ci 2gi mały nie lepiej załozyć tura na r3 i wszytsko robić r3 natłuc jak najwięcej mtg i za kilka lat zmienić na coś nowego, co do r2 0 sam pewnie jesteś w temacie jak drogie są części mały lampek będzie delikatniejszy niż r3 i na pewno prędzej czy później coś się sypnie w turze, jest tego dużo przykładów w galerii ceny części są oszałamiające, jest kilku userów co przez kilka lat użytkowania w części włożyli po kilkanaście tyś zł, nawet jak założysz dobrego tura stolla to sprzęgło w tym modelu jest wyjątkowo delikatne i siada ustawowo co 1 tyś mtg, jak już chcesz do tura to musiał by być w tym modelu rewers hydrauliczny jest w galerii agroplus po 2000 tyś mtg w lesie z turem padło sprzegło same części 8 tyś z robotą 15 tyś,a tak w ogóle to czy ja wiem czy w porównaniu do r3 będzie dużo niższe spalanie 0,5-1l może ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DFkujawy    0

Przez 200h jedna awaria, dotycząca rewersu (niby fabryczna bo dużo agroplusów z 2011r. to miało) ciągnik rozpołowiony przez dealera u mnie w gospodarstwie, wymieniona część i chodzi dobrze.

Ja też wolałbym mieć ładowacz na r3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no racjia r3 masywniejsze jest. A mam pytanie do tego sprzegła czy naserio tak padają w tych typach ? Bo powiem tak w r3 to na 300h to zadnej awari nie było i jak ojciec gadał z tymi co maja własnie tez r3 to tez mowili ze nic sie nie psuło w ich ciagnikach . Czyli tak jak bym chciał do tego r2 tura to potrzebny by był w wyposarzeniu rewers hydrauliczny i porządne obciazniki na tył . dodam jeszcze ze r3 pali koło 6l a 7l na godzine i ile tak by palił r2 w turze np przy zwozeniu bel lub przy załadunku obornika ? dodam jeszcze ze w niektórych prcach to jeszcze mu bedzie pomagał ursus3512 . No i mam 25 hektarów i koło 20 krów wiec duzo nie bedzie miał do roboty ale jak unia daje to trzeba brac hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

kolega wyżej ma 100kę 85tka pali jeszcze mniej, poniżej 4l w lekkich manewrach można zejść ile spali ten r2 trudno powiedzieć teoretycznie powinien mniej od r3 w praktyce pewnie nie będzie to duża różnica, sprzęgła mają słabe było o tym pisane poszperaj w galerii i na forum tarcze szybko siadają r3 i agrofarmy nie słyszałem żeby coś się działo znajomy ma tura sigma to 5 tyś kosztowała wymiana jakiegoś trybiku w zwolnicy w agrofarmie coś cykało jak jeździł odszczypał się kawałek ząbka, podobno dlatego że na blokadzie skręcaj na placu a ma 2,7 tyś mtg

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Jezeli chodzi o R2 do tura to: mam Lampo 70(odpowiednik R2) faktycznie jest lekki. Gdy biore BigBag 600 kg to lampek jest na granicy wywrotu bez obciąznika. Z obciąznikiem jest ok:) myslę, ze jak bedziesz miał obciążniki w kołach to będzie dobrze. A do ładowania gnoju zalożysz obciążnik na TUZ i tez będzie dobrze. Wiadomo, że trzeba będzie uważać przy cięższym gnoju, ale to przeciez malutki ciągniczek, cudów nie można się spodziewać. Co do spalania to jest bardzo niske, w granicach 3-4l/h. U mnie są 3 cylindry, nie wiem jak jest w tym.

Co do awarii to było ich kilka(są wypisane tutaj http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=194542 oraz http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=179850 ) . Sprzęgło w moim lampku nie jest najlepsze, wymiana co 1500 mth srednio, choc zdarzało sie częściej... Ale z winy mechanika.

 

Tak jak koledzy wczesniej pisali, lepiej sobie załóż do R3, chyba, że masz ciasne budynki. Będzie stabilniejszy, a co do spalania to będzie mało wyższe.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No prawie mnie namowilscie ze na r3 bedzie lepiej :) A mam jeszcze takie pytanie jesli chodzi o tura to lepiej jakis Polski czy moze zachodni :) bo nie wiem w czym wybierac ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Z moich doświadczeń z polskim ładowaczem, doszedłem do wniosku "NIGDY WIECĘJ POLSKIEGO ŁADOWACZA":)

 

Powody:

- ładowacz ma dużą wagę

- bardzo wolna prędkość wykonywanych czynności

- amortyzacja prawie nie działa...

- niektórych kalamitek nie da sie nasmarować, mimo wymiany tulejek i kalamitek...(nie wiem jak sytuacja w innych ładowaczach)

- zdejmowanie ładowacza z ciągnika jest trudne i najlepiej, aby robiły to minimum 2 osoby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Kipper a jak masz podłączonego w gniazda czy bezpośrednio? co znaczy amortyzacja prawie nie działa tzn nic nie działa czy tylko z ładunkiem dużo mtg natłukłeś z turem jak jeździć po drogach tak szybciej to bardzo to tłucze i skacze na ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

Ja też już nie chce widzieć polskiego ładowacza ;[

amoztyzacja to porażka, nic nie daje <_<

waga 640 kg (chyba) + chwytak robi się prawie tona a gdzie ładunek ?

a to co dzieje się z ładowaczem po 3 latach mnie przeraża :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Amortyzacja bez żadnego obciążenia w ogóle nie działa, a z obciążeniem tam troche. Na jakimkolwiek dołku jak walnie tur to aż włosy stają dęba...:D

Tak, mam podłączonego bezpośrednio do gniazd hydrauliki. A jeżeli chodzi o motogodziny to mamy Tura od 3800 mth, a teraz lampek ma ponad 8000 mth:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ja też już nie chce widzieć polskiego ładowacza ;[

amoztyzacja to porażka, nic nie daje <_<

waga 640 kg (chyba) + chwytak robi się prawie tona a gdzie ładunek ?

a to co dzieje się z ładowaczem po 3 latach mnie przeraża :(

jakiego masz metlfacha 229 na r3? tego 1600kg udzwigu? co się dzieje z tym ładowaczem? a jak ciągnik znosi to wszytsko suche masz sprzęgło nie siada ile mtg z turem?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki tur byscie proponowali oczywiscie zachodni ?:) to tego r2 jednak bym cos szukał bo w r3 mam rewers mechaniczny a na r2 miał bym elektrohydrauliczny i chyba ten elektrohydrauliczny bedzie lepszy do tura zgadzacie see z mna ? a wiec jaki tur był by najlepszy ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Amortyzacja bez żadnego obciążenia w ogóle nie działa, a z obciążeniem tam troche. Na jakimkolwiek dołku jak walnie tur to aż włosy stają dęba...:D

 

To trzeba upuścić gazu z butli.Do mojego przyjechał serwisant z Hydrametu i kazał stanąć na szypie trzem osobom i bujać a on obserwował z boku i po troszku gazu upuszczał .Teraz jak jadę wycinakiem z kiszonką lub balotem to fajnie amortyzuje wstrząsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Jeśli tur do R2 to jak najkrótszy i najlżejszy, osobiście mam Stolla F5 HDPM jedyne co bym w nim zmienił to udźwig (mógł być F8) ale poza tym na ten ciagnik nic lepszego nie znajdziesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

@Ferdek tak mam tego z MF 1600 kg a ładowacz lata na tulejkach a smarowany jest co chwila, rozdzielacz od sekcji wywrotu mi trochę przepuszcza, węże na zakuciach ciekną <_<

A ciągnik wytrzymuje spokojnie chociaż czasem się o niego trochę boję jak biorę paletę z pustakami czy pełną łychę piachu, że most nie wytrzyma, a sprzęgło ma się bardzo dobrze po 900h pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Lamboevo100 a masz go wpiętego w hydraulikę bezpośrednio czy w gniazda z tyłu? jak załączasz hydraulikę żeby podawało olej do tura to spada z obr ciągnik na wolnych obr? masz amortyzację w tym ładowaczu? ten 100kg jest większy i dłuższy niż 1300kg? to chyba agromasz bardziej udane tury ma ;)

jaką przeciwwagę używasz do r3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

mam wpiętego w gniazda ale ciągnik z obrotów nie spada, tylko jak jest koniec siłownika to trochę spada co jest normalne, mam amortyzacje, nie wiem czy jest on cięższy od tego mniejszego,

przeciwwagi nieużywam , mam tylko obciążniki na kołach 4x43 kg i to mi wystarcz nawet przy jeżdzie z pełną łyżką piachu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
    • Przez macius11157
      witam posiadam pierwsza zime deutza dx 4.50 i strasznie opornie pali kreci w miare szybko dym leci ale nie lapie a jak juz zlapie to odrazu ladnie wchodzi na obroty czy one tak pala czy po prostu cos jest nie tak ? zas jak jest cieply to pali od strzala
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez kamil18fmr
      Czyżby kolejna zubożona wersja ciężkiego ciągnika w 6 cylindrach na polski rynek?
      W polskiej sieci dealerskiej nawet chyba jeszcze o nim nie słyszeli, nawet na polskojęzycznej stronie internetowej nie ma wzmianki o tym modelu.
      Seria 6G wygląda na konkurencję dla segmentu Pumy X, NH T7 165S.
      Ktoś się może już interesował tym tematem?
      http://www.deutz-fahr.com/en-us/products/tractors/5911-6g-series
       
      http://www.deutz-fahr.com/en-us/products/tractors/5911-6g-series
       
×