Skocz do zawartości

Jak zwiększyć moc w JX 60


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja na 4 na iii zakresie teraz mogę jechać bez gazu z pełnymi przyczepami i ciągnik dużo mniej pali

Gość Profil usunięty
Opublikowano

już ze dwa miesiące jest super i owiele mniej pali , wcześniej się dusił i trzeba było gazować

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jak podkręcisz to ciągnik nie możne palić więcej, chyba że za dużo podkręcisz i nie da rady spalać i wyrzuca paliwo tłumikiem i duymi wtedy, przecież moc się nie bierze z nieba tylko z paliwa, jeżeli potrzeba ci więcej mocy to dajesz gazu jezeli ciągnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa do go żyłujesz pali jak smok a nie ciągnie

Opublikowano

zwiekszyłem dawke paliwa na pompie i czuć wzrost mocy (ciagnik pracuje głównie z opryskiwaczem i rozsiewaczem) ale próbowałem nim orać i efekt był taki jak by nie miał turba trzeba było go trzymać na obrotach 1500obr/min wtedy jakoś szedł :huh: , a jak próbowałem z obrotów jałowych to do końca pola dojerzdzałem mi sie dopiero rozbujał :D

 

co to może być?

Opublikowano

ten ciągnik głównie pracuje z opryskiwaczem i rozsiewaczem nawozów tak jak pisałem wyżej i przed zmianą dawki nie orałem nim ponieważ tą prace wykonują inne ciagniki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

może za mało podkręciłeś??? , daj jeszcze z 0,5 obrotu

ja teraz mieszam paszo-wozem na dwa ślimaki na 1 biegu na 1000obrotow i

1100obrotow silnika i daje rade mieszać na małych obrotach

bez problemu a wcześniej to nawet by nie ruszył :P

Edytowane przez BlomiSS
Opublikowano

Ja jak zmieniałem w swoim JX60 to śrubę wkręciłem o 1/3 obrotu czyli o 120 stopni. Może ktoś dokonywał takich zmian z hamownią i moze podzielić się tutaj swoją wiedzą ile należy tą śrubę wkręcić. A wy panowie ile wkręciliście?

Opublikowano

Czy ktoś zwiększał moc w JX60 z pomocą profesjonalnej firmy z hamownią i mógłby podzielić się informacjami na ten temat?? Czy oprócz zwiększenia dawki paliwa na pompie tą sławną już śrubką fachowiec powinien coś jeszcze regulować, np.początek wtrysku lub coś innego?? Nie będę samemu kręcił ale chciałbym też poznać opinie od osób które korzystały z usług takiej firmy, żeby się na coś nie naciąć. Proszę więc o rady!!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

o 1,5 obrotu i wtedy jest efekt przy silniku 82km i

Gość Profil usunięty
Opublikowano

koledzy on bedzie trochę dymił jak szybko się doda gazu bo turbina hu....wa ale nie może dymić na biegu jałowym przy stałych obrotach 1500 jak sie szybko wciśnie to może dymić prze sekunde... 1 obrot śmiało można wkrec w wersji 82km

post-44837-0-79729700-1360942046.jpg

Opublikowano

Czy JX I TD mają coś takiego jak EGR, bo na tych nowszych silnikach słabo się jeszcze znam - wiem że mój ma turbinę i intercooler a czy EGR? Przez zwiększenie dawki paliwa, zwiększy się ilość spalin (tak myślę), czy przez to może się coś psuć w dłuższej perspektywie czasu? Jeśli coś źle napisałem to poprawcie mnie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czy JX I TD mają coś takiego jak EGR, bo na tych nowszych silnikach słabo się jeszcze znam - wiem że mój ma turbinę i intercooler a czy EGR? Przez zwiększenie dawki paliwa, zwiększy się ilość spalin (tak myślę), czy przez to może się coś psuć w dłuższej perspektywie czasu? Jeśli coś źle napisałem to poprawcie mnie.

 

 

ma w głowicy i dlatego nie można tego odłączyć, ale to polega na tym ze część spalin wraca z powrotem z powietrzem do cylindrów, i przez to niby mniej spalin, tylko że ropy więcej idzie bo trzeba ją spalać w mniejszym ciśnieniu....

Opublikowano

I to są skutki beznadziejnych pomysłów norm spalin euro-coś tam ,ciągnik przymulony ,wiecej pali, ale czyste spaliny ,tyle że ile więcej tych spalin skoro i ropy wiecej -beznadziejna głupota wymyslona chyba przez UNIĘ jak wiele innych rzeczy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v