Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A powiedz mi jeszcze bo widzę że jesteś trochę w temacie czy po odpaleniu powinien być od razy załączony przedni most bo u mnie tak jest i dopiero muszę go wyłączyć ????

Opublikowano

zaraz po odpaleniu załączony jest przedni napęd ponieważ ciągnik stoi moduł sterujący czyta prędkość jazdy i gdy gasimy ciagnik jest na postoju czyli 0.0 i dla bezpieczności załącza przedni most a rozłączyć możesz go chyba wciskając hamulec lub guzikiem (niewiem dokładnie)

Opublikowano

A powiedz mi jeszcze jak możesz to czy podczas jazdy bez przedniego mosty szybszą prędkością około 20km/h i wciskam hamulec do zatrzymania się lub spowolnienia tymczasowo załącza się przedni napęd ( zapala się kontrolka mostu i odczuwalne jest spowolnienie przodu ) czy tak powinno być ???

 

Opublikowano

A powiedz mi jeszcze jak możesz to czy podczas jazdy bez przedniego mosty szybszą prędkością około 20km/h i wciskam hamulec do zatrzymania się lub spowolnienia tymczasowo załącza się przedni napęd ( zapala się kontrolka mostu i odczuwalne jest spowolnienie przodu ) czy tak powinno być ???

 

Opublikowano

zaraz po odpaleniu załączony jest przedni napęd ponieważ ciągnik stoi moduł sterujący czyta prędkość jazdy i gdy gasimy ciagnik jest na postoju czyli 0.0 i dla bezpieczności załącza przedni most a rozłączyć możesz go chyba wciskając hamulec lub guzikiem (niewiem dokładnie)

Trzeba wcisnąc hamulec i dopiero potem go guzikiem rozłączysz ... Bez wciśnięcia hamulca nie da sie go rozłączyc ....

Opublikowano

Wymień jeszcze uszczelniacze tulejki i krzyżaki to zobaczymy czy 800 jak przy bokazji dojdzie łozysko np zwrotnicy czy nawet czop to kosztz rosną a jak robidz atak to i tulejka też do wymiany kolejne 200

Opublikowano

Nie wiem kto i za ile to robił ale ci mówię jakie są koszta tuleje obie na oś to ze 200 za dwie trzeba dać wałek ataku regeneracja z prawdziwego zdarzenia (nie jakieś napawanie) 350 przy okazji tulejka 180 przy rozebranym przodku wskazane wymienić uszczelniacze 100 na stronę 200 za 4 sz CORTECO COMBI nie jakiś szmelc do tego krzyżaki by nie wracać do tematu rozbierania znów za rok czy dwa oryginał 250 na stronę jak się nie mylę już nie mówię o regeneracji czopów pod tulejami od przodka jak były zdarte. I gdzie tu 800zł na czym oszczędziłeś?

Opublikowano

To akurat prawda z doświadczenia wiem, że jak coś działa lepiej nie ruszać. Bo czasami człowiek chce coś na zapas wymienić. A to śruba się urwie a to zamiennik kiepskiej jakości. I tylko się problemy robią.

Opublikowano

Witam. 

Ja już po naprawie. 

Wymieniałem to co było uszkodzone i to co już widać było że jest u kresu końca. 

Koszt całej naprawy to około 3,200 zł wszystko trzeba było tulejować, naspawywać, toczyć nowe tulejki, łożyska, uszczelniacze itp....

Robione dla siebie więc uszczelniacze CORTECO łożyska TIMKEN. 

Kosztu robocizny nie było ponieważ udało mi się samemu to zrobić. 

Opublikowano

Witam. 

Nie znalazłem postu który by dobrze odzwierciedlał tematu jaki mnie bardzo interesuje. 

Teraz pojawiła mi się następna awaria a mianowicie został zablokowany tylny napęd w moście i nie rozłącza go ???

Zastanawiam się czy może ktoś miał podobny przypadek a jeśli tak to jak sobie z tym poradzić żeby nie prowadzić go do mechanika. 

Problem na tyle poważny i niebezpieczny przy ciągłym użytkowaniu że może się tylko coś rozwalić poważnie.

Proszę o wszelkie mądre wskazówki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v