Skocz do zawartości
karol012011

Same Silver 100.6 -gaśnie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
karol012011    1

Witam, mam problem z ciągnikiem ,jak odpalę to chodzi normalnie przez parę sekund a później gaśnie ,a żeby odpalić następny raz to musi trochę pokręcić i pali.Jak wkręcę go na wyszę obroty to chodzi normalnie . A jak jest na nominalnych to zaczynają skakać i po chwili gaśnie .I brakuje mu mocy. Jest on z 1997roku i ma 13 tyś. MTG wię już przepracował trochę . Wiecie czego może być przyczyna . Filtry zostały wymienione na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

wiem że w małych ogrodnikach jest zawór elektromagnetyczny na pompie i zdazało nam sie ze już przy nowym lubiał sie zacinać i gasł lub zacinał się w połowie i dławił sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w NH w tym roku, istne cyrki się działy. Okazało się, że właśnie nie dochodził prąd do pompy wtryskowej. Winna była zaśniedziała wtyczka... Poszukaj kabelka idącego do pompy i jak Ci zgaśnie to na włączonym zapłonie sprawdź czy jest tam prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

tylko że on nie ma pompy wtryskowej tylko listwę paliwową 97 rok już jest najprawdopodobniej na elektronicznym sterowaniu trzeba by bylo sprawdzić kilka elementów i sprawdzić czy ma czujnik położenia wału bo czesto to on siada jednoznacznie ne da się określić przyczyny mogę wymienić conajmniej kilka od prostych bo bardzo poważne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

tylko że on nie ma pompy wtryskowej tylko listwę paliwową 97 rok już jest najprawdopodobniej na elektronicznym sterowaniu trzeba by bylo sprawdzić kilka elementów i sprawdzić czy ma czujnik położenia wału bo czesto to on siada jednoznacznie ne da się określić przyczyny mogę wymienić conajmniej kilka od prostych bo bardzo poważne

 

Też miałem podobny przypadek, i właśnie z góry obudowy sprzęgła jest czujnik, impulsowy PICK-UP. U mnie niebył oryginalny, i podczas pracy w polu ten czujnik był luźny i podskakiwał, co powodowało gaśnięcie ciągnika :D Zakupiłem nowy, który wchodzi do otworu i jest cacy. Jeszcze jeną przyczyną może być, o ile masz listwę paliwową sterowaną elektronicznie, to przed tą Pompą wtryskową jet taka duza czarna cewka. W obudowie tej cewki jest jeden korek zaplombowany, tam można dokonać regulacji obrotów jałowych. ;)

Edytowano przez Deerek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grześ77    0

Kolega Deerek ma rację z tą czarną cewką przy listwie. Ja miałem taki sam przypadek w zetorze 11641(silnik ten sam) - gasł na wolnych obrotach obroty falowały i nie miał mocy. Rozebrałem tą czarną cewkę a tam bardzo prosty układ! Wygląda to jak silnik elektryczny lub prądnica czyli wirnik i stojan na dwóch łożyskach i u mnie jedno ( górne) łożysko było zatarte. Radzę rozebrać tą czarną puszkę i sprawdzić łożyska to naprawdę nie jest trudne.

Edytowano przez grześ77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

ja mialem w silver 95 taki problem ze po 1000 mtg siadla pompka i tak samo sie zachowywal ten ciagnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marciano    2

w moim zetorze 11641 z tym silnikiem mam problem z falującymi obrotami biegu jałowego, jak również wyraźnym brakiem mocy i dużym spalaniem, czy może to być wina elektroniki, czy kwestia zużytego silnika, ma ktoś z was namiary na dobrego mechanika do tych silników który by sobie z tym poradził??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek92    0

Witam. Mam problem z Same Antares 130. Rok 1993. Pompa wtryskowa sterowana elektronicznie. Gdy odpale ciągnik nie mam możliwości sterowania gazem. Po chwili ciągnik sam automatycznie nabiera ogromnych obrotów ,że nie da sie go zgasić. udało mi się go 4 razy odpalić a w tej chwili nie dochodzi prąd na pompe wtryskowa . Co jest przyczyną ? Mógłby mi ktoś pomóc bo już nie wiem co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
×