Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

to wszystko zależy który rok,jaki stan,cena waha się w granicach 75-120 tys zł

 

Chyba za bardzo nie wiesz o jakim ciągniku piszesz.

209 Vario kosztuje ok. 50-60 tys euro netto.

Edytowane przez kris14
Opublikowano (edytowane)

Fend 209 to mniej więcej poziom NH td 5040. Szału nie ma ani masy ani mocy taka popierdulka. Jedyny zauważlany plus to to że mało pali ale w sumie jak nic mu roboty nie ubywa to i paliwo nie idzie. A jedynie to jest dobre że jak się kupi fendta to jest cyna na AF

 

Jak bym do niego wsiadł to mój brzuch by musiał być na przedniej masce a nie jestem pewny czy przednia szyba się otwiera czy nie

Edytowane przez garek
Gość Profil usunięty
Opublikowano

minimum 60 tys euro . nizej w korbankowach nie zejda . Zenada te fendty , lepsze sa jelenie , vario to nie bajer zeby przeplacac i za logo konia

 

Jeszcze nie dawno miałeś klapki na oczach. biggrin.gif

Opublikowano

Fendt 209 Vario jest ciągnikiem dla "kolesia w słomianym kapeluszu, który ma kasę i po prostu chce mieć".... zacytowałem pracowników z Korbankowa w Tarnowie Podgórnym, którzy pucowali takie 209 na jakiś pokaz :lol: mieli straszny ubaw B) sensowniejsza jest już seria 3XX

Opublikowano

No chlopaki 209 niejest do cieszkich robot mi sie tam podoba ale co prawda moja 312 to dla mnie popierdulka bo tylko nawoz rozsiewa wiedz spodziewam sie ze 209 rowniez ale niemozna powiedziec. dla malych gospodarstw to dobry ciagnik (Tylko ta cena nierealna dla malych gospodarstw):(

Opublikowano

Jd 6230 to ciągnik zupełnie inny niż 209 vario. Co za bezsensowne porównania. W sumie na tym forum nic mnie już nie zdziwi. Seria 200 jest niska, zwrotna przy tym dość szeroka. Jest to ciągnik dedykowany do górskich gospodarstw południowych niemiec, austrii czy szwajcarji, ewentualnie ogrodnizych czy innych specjalistycznych. Bo po pierwsze ich na to stać po drugie na stromych i małych górskich poletkach czy uprawach warzywnych i innych sprawdzał by się lepiej niż jd 6230. Poprostu jak by niektórzy nie wiedzieli każdy ciągnik jest do czegoś innego.

Pozatym korbanek sprzedaje stosunkowo dużo serii 3oo zamawia to hurtem i ceny są niższe. Seria 200 jako niszowa zamawiana jest sporadycznie i dlatego cena podobna do serii 300.

Przednia szyba oczywiście się otwiera.

Opublikowano (edytowane)

to jest idealny ciagnik dla mojego gospodarstwa tylko ta cena...dla mnie seria 200 ma wiele zalet i porównanie do NH TDD badz T jest zabawne

 

Wkacu ktos madrze pisze! Szkoda ze taka cena

Edytowane przez kgbck
Opublikowano

Na takich stronach też nie ma co porównywać. Tam ceny są kosmiczne. (na tych stronach znajdziesz Fortschritta 323 za 5300E) Taniej kupisz u nas jak tam, ale CO RACJA TO RACJA, SERIA 200 SPORO KOSZTUJE.

Opublikowano (edytowane)

Odkąd ja pamiętam to przedstawiciele korbanka zawsze mówili, że cena serii 200 zaczyna się od 50 czy tam 55 tys euro w zwyż. Wiele też razy słyszałem, że ceny najtańszego modelu serii 200 podobne są do cen najtańszego modelu serii 300 i rosną wraz ze wzrostem mocy. Nawet przedstawiciele korbanka mówili, że lepiej już kupić 300 chyba, że ktos koniecznie potrzebuje mniejszy. Tak było gdy byłem na polagrze na prezentacji serii 200 tak pewnie jest teraz. Cen z jakichś tam stron nie ma co porównywać. Jak pisałem wyżej każdy importer do danego kraju negocjuje ceny z producentem indywidualnie. Na zachodzie większość marek jest droższa.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Samo sterowanie czy jakieś funkcje dodatkowe tymu tms to w sumie to samo. Kabina jest tak samo praktycznie urządzona. Hi tech to jest w serii 400 dopiero. 200 ma chyba przekładnię nowszego typu za to 300 ma 16 zaworową głowicę. Jak dla mnie zaawansowanie technologiczne obu serii jest prawie na tym samym poziomie. Z zewnątrz lepiej podoba mi się 200. W środku jakoś lepiej czuje się w 300 ze względu na wyżej położony kokpit z przodu. Poprostu tak lubie. 200 ma lepszą widocznośc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Posiadam fendt 211 vario 2016r bez scr z budą 2012. Ciągnik ma 1000mth, jestem drugim właścicielem tej maszyny.
      ciągnik podczas jazdy bez obciążenia nagrzewa się do 6-7 kresek, a podczas pracy gruberem osiągną temperature ponad 105stopni.
      ciagnik byl na hamowni, nie jest chipowany.
      wymienione zostalo:
      czujnik plynu chlodniczego
      termostat
      wiskoza
      Cały układ chłodniczy jest sprawny, obieg płynu działa zgodnie jak ma być.
       
      zostaly sprawdzone wtryski- są sprawne, aktualnie chcę zaslepic uklad egr, ale myslę ze nadal to nie bedzie przyczyną.
       
      podczas zakupu nie bylo zadnych bledow a po przepracowaniu 100mth w histori zapisalo blad 1E.1.08. W ksiazce serwisowej nie ma tego błędu. Na internecie znalazlem ze jest to od niskiego cisnienia paliwa.
      Przed sprawdzeniem wtrysków, podczas hamowni ciągnik mocno dymił. Jeszcze nie probowalem teraz, ale na sprawdzeniu wtrysków okazalo się ze są sprawne.
       
      moze ktos cos doradzic, lub miał ktos podobną sytuację?
       
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez daniel373
      Fendt na najbliższej Agritechnice zaprezentuje nowy model 200 vario przez co Fendt będzie oferował ciągniki wyłącznie z przekładnią bezstopniową.
      Nowy Fendt będzie najmniejszym ciągnikiem na rynku z przekładnią beztopniową (60 KM) istotną nowością w tym ciągniku będzie oprucz bestopniówki wprowadzeni silników AGCO-Sisu power. Ciągnik ten wnętrzen kabiny nawiązóje do seri 300 vario ale maska i kabina to całkiem nowy dezign. Dla mnie jest to bardzo ciekawa oferta dlatego zakładam ten temat i chciałbym poznać opinie inych użytkowników forum na temat tego ciągnika.Fendt 200 vario
    • Przez Damian505
      Witam. Mam do was pytanie czy ten ciągnik byłby dobry na około 20 hektarowe gospodarstwo jako główny. Miałby funkcjonować z takimi maszynami jak: Zestaw uprawowo-siewny 3m bierny (chyba że dałby rade z aktywnym), pług Overum 3 skibowy obrotowy, gruber 6 łap. Oczywiście z czasem będzimey starać sie powiększać działalność o kolejne ha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v