Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba330m    2

Dziś wyjąłem wtryski z zetora 3320, miały ustawione 12MPa, ustawiłem je na 15MPa, tylko nie wiem czy nie za duże ciśnienie ustawiłem. Wtrysków jeszcze nie włożyłem bo muszę jedną końcówkę wymienić bo leje.

Mam jeszcze jedno pytanko jak się ustawie zapłon w tym modelu???

Czy trzeba pompą obrócić czy pompę od wspomagania zdejmować i tam ustawić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    1

Zapłon ustawiasz pompą popuszczasz śruby mocujące pompę i przewody wys ciśnienia ale nie wiem w którą stronę się opuznia a w którą przyspiesza bo śię mi to myli :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Radekk    154

Zapłon przyśpiesza się dopychając pompę górą do silnika ,a opóźnia odchylajac. A do prawidłowej regulacji służą znaki wybite na kole zamachowym. Jaki masz silnik w nim tzw.EKO ? Co do tego ciśnienia to nie jestem pewien czy nie bedzie takie samo jak w 5211 ,tylko ,ze silniki EKO mogą mieć nieco inne parametry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zapłon możesz sobie ustawić w silniku benzynowym. Końcówki wtrysków? A co to takiego?

 

Może warto posługiwać się poprawnymi nazwami? Kąt wtrysku, rozpylacz, to są poprawne nazwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Silnik mam bez EKO, na końcówce wtrysku (rozpylacza) mam nabity taki numer

DOP 160 S 430-1436

@Mariusz x zrozum że nie każdy chodzi do szkoły o kierunku-mechanik, jak ty chodzisz na taki kierunek to znasz takie pojęcia, ja chodzę na inny kierunek na którym o mechanice nie mam ani słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Zapłon możesz sobie ustawić w silniku benzynowym. Końcówki wtrysków? A co to takiego?

 

Może warto posługiwać się poprawnymi nazwami? Kąt wtrysku, rozpylacz, to są poprawne nazwy.

Poprawnie jest kąt wyprzedzenia wtrysku, bo wtryskiwacze rozpylają pod różnymi kątami z swoich otworków. Rozpylacz (formalnie poprawna nazwa)figuruje też pod nazwą końcówka wtrysku, wtryskiwacza, a tu nie kupisz swego rozpylacza

http://shop.techmot.com.pl/default/list/index/group/000338

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

"Formalnie poprawna nazwa" - tego się trzymajmy. W książce o układach wtryskowych ani razu nie spotkałem nazwy "końcówka wtryskiwacza", co innego "rozpylacz".

Pełno jest takich dziwnych zwrotów np. "podnieść pług na pompie". Dla mnie jest to kaleczenie języka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Jeśli coś jeszcze mogę dodać to

ciśnienie wtrysku powinno wynosić 17MPa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×