Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

teraz nie wiadomo jaki model. na allegro. to takie promocje ze 135 kupisz prawie w cenie 115 roznica tam 5 do 10tys.

 

 

na allegro jest dużo taniej ale jak w rzeczywistości dzwonisz się dopytać to wychodzi prawie tyle co wszędzie :)

Opublikowano (edytowane)

w zetorze nie chodzi o żaden efekt automatu tylko to są tak zwane biegi przelaczane pod obciążeniem. Pod obciążeniem znaczenie że bez sprzęgła np jak orasz i ma ciężko nie musisz na sprzeglo i niższy bieg tylko sobie pytasz guzikiem bez sprzęgła i git. w katalogach nazywają to wzmacniacz momentu jest on potrzebny i ułatwia pracę wiem bo użytkuje forterrke 115 i przydaje się. A w jd jest taki automat no raczej pół automat bo masz zakresy od A do F i na nich po 4 biegi przelaczane pod obciążeniem przyciskami.

A do cen to mój dwa lata temu 115 z ladowaczem zetor tl 260 dwusekcyjnym fotelem pneumatycznym gramer regulowana kierownicą szerokimi oponami obciaznikami kół 350kg klimatyzacja(sama doplata za klime 6000zł) kosztował trochę ponad 200 000 zł sam ciągnik 160 000 coś ladowacz 23 000 ceny bardzo zależą od wyposażenia bo oprócz tego co w moim to jeszcze można mieć przedni balast, elektryczny wskaźnik prędkości mtg i km podgrzewana szybę przedni tuz wom 4 halogeny z przodu a nie 2

Edytowane przez czeski111
Opublikowano (edytowane)

siema 2 miesiące temu przyprowadziłem nową forterre 105 i mam do was 2 pytania :

-http://srvimg17.tablica.pl/images_tablicapl/10895233_7_644x461_zetor-forterra-95-okazyjna-cena-sprawdz-7.jpg?rev=1 te 2 guziki od dołu po prawej stronie koło staccyjki do czego słuzą bo ten ostani to tak podejrzewam ze blokator tylnich kół a ten żółwik narysowany na pomarańczowym tle to niewiem do czego ?

- we forterrach sa 2 predkości wałka w standardzie jak są to jak to ustawiać ?

Z góry dziękuje za odpowiedz Ława

Edytowane przez lawa3p
Opublikowano

to tak też mam frote tylko 135 co do prędkości wałka to jak siądziesz do ciągnika i obrócisz się w prawko i spojrzysz w dół to jest tam dźwigienka która chodzi w górę i w dół i tam sobie ustawiasz prędkość wałka a co do tego żółwia to sam nie wiem po prostu nie używam tego heh :)

Opublikowano

wałek 540 - do góry czarna wajcha przy siedzeniu po lewo. 1000- dodatkowa do góry wajcha żółta.

Jeśli chodzi o przyciski,to ten na samym dole to jest blokada mechanizmu różnicowego.

Ten żółw to jest tzw preselekcja półbiegów (jakoś tak :) ). Włączasz to cacko i jak zmieniasz biegi główne to automatycznie włącza ci się pierwszy półbieg. Przydatne jak jedziesz z ciężkim ładunkiem. Ja tam u siebie czasem normalnie wciskam półbieg i mam to samo,ale to jest takie udogodnienie ;)

Opublikowano

Dokładnie tak jak Kamil to opisał. Preselekcja polega na tym że w momencie wciśnięcia sprzęgła włącza się automatycznie pierwszy półbieg, który gdy później chcesz to wyłączasz na dźwigni zmiany begów. Często tego używam. Tak jak Kamil zauważył, to jest to samo co przy zianie biegu wcisnąć pierwszy półbieg.

Opublikowano

aha dzięki a z tym womem to jak jak w góre podniose to wom działa a jak w dół to nie działa ta wajha i tyle hyba że jeszcze wyżej podnieśc to wtedy jakie obroty wałka będą ?

Opublikowano

Nie wiem jak w nowych ale u mnie z prawej strony siedzenia jest z przodu jedna dźwignia od biegów polowych i szosowych a druga z tyłu od wałka zależny/neutralny/niezależny. Obroty 540/1000 zmienia się poprzez odkręcenie końcówki wałka w ciągniku i obrócenie jej. Wtedy jest 1000obr/min. Forterra 11441.

Opublikowano

o Wom'ie już napisałem wcześniej :) Jak dasz do oporu w dół wajchę czarną,to masz WOM zależny,czyli jak jedziesz do przodu to im szybciej jedziesz,tym szybciej się wałek kręci(jakoś tak, sam tego do końca nie sprawdzałem ;) ). A jak jedziesz do tyłu to ci kreci w drugą stronę wałek.

Opublikowano

mam frotke 135 i miałem taki problem z notorycznie odkrecającymi sie felgami, wymieniłem felgi na spawane i na razie nie mam tego problemy ale czy to nie jest przypadkiem leczenie objawów a nie skutku

czy ktoś z was miał może podobny problem ??

Opublikowano

po przepracowaniu pierwszych ok 10 mth musisz dokręcić felgi, bo inaczej nakrętki Ci się poluzują i będą się odkręcać.... a potem na każdym przeglądzie musisz sprawdzać dokręcenie..

Opublikowano

to ze trzeba dokrecac koła to ja o tym doskonale wiem to nie jest mój pierwszy ciagnik ale jak ja 5km z pługiem nie mogłem wrócić do domu bo sie sruby luzowały i rypiało wymieniłem szpilki na nowe bo może faktycznie je przeciagnełem ale na nowych szpilkach było to samo

Opublikowano

4 biegi do przodu + 2 półbiegi na każdym (12), rewers mechaniczny, 3 biegi do tyłu + 2 półbiegi na każdym (9) i to wszystko x2 z reduktorem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v