Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

to jak jelonek sztywno?? troszkę głupio bo małe załamanie w asfalcie przy 40km/h to możesz głowa dach przebić.

Edytowane przez gajor24
Opublikowano

amortyzacja przedniej osi w kazdej marce jest jako opcja za doplata o ile w danym ciagniku jest taka mozliwosc.

Co do zmiany predkosci walka to prz walku odkreca sie 3 sruby trzymajace dekielek trzymajacy walek,

odkrecamy i wyjmujemy walek i mamy koncowke z 6 wypustami z jednej a 21 z drugiej strony 6 zgodnie z przepisami jest do 540 a 21 do 1000 strona z 21 wpustami ma w srodku walka wytoczony otwor a to po to zeby nie wciskac guzika zalaczajacego obr 540, zajrzysz do dzury w ciagniku na walek to zobaczysz ze cos wystaje po srodku, ja zeby miec obroty 1000 i 6 wpustow dotoczylem sobie bolczyk ktory wsadzilem w otwor w koncowce walka tak zeby koncowka wciskala ten guzik i zalaczala 540 w tym bolczyku mam zrobiony jeszcze maly otwor z gwintem m4 tak zeby mozna bylo w razie potrzeby wkrecic srubke i miec za co ten bolczyk wyciagnac:) troche pogmatwane ale chyba zrozumiale.

Opublikowano

a to nie wiedziałęm ze amorki w przedniej osi to dodatek. a wiadomo ile takie cos kosztuje. i jakie sa jeszcze dodatki poza klimom radiem siedzeniem tablica i obciaznikami i wom przednim.

Opublikowano

w zaleznosci od marki i modelu rozpietosc cenowa jest duza minium to troche ponad 10tys netto w cnh do mysle ze grubo ponad 20 w duzych modelach innych marek a dodatkow od groma ze zliczysz i kazda marka i model ma swoje odrebne opcje, chocby dodatkowe predkosci walka rozne rodzaje skrzyn biegow, roznego rodzaju automatyka rozne wersje komputerow, hydrauliki i jej sterowania, swiatelka i jeszcze mase innych najwazniejsze chyba podalem.

Opublikowano

Sam osobiście też posiadam Forterre. Ma przepracowane niecałe 100 mtg i jak narazie złego słowa nie powiem. Ciągnik pracował praktycznie w każdej pracy, łącznie z brona wirową 3m. do minusów mogę zaliczyć to, że jest mało zwrotny, podskakuje w transporcie oraz zablokowany 4 bieg wsteczny. Do plusów to na pewno jest jego masa a co za tym idzie świetna siła uciągu, spalanie tez nie jest takie przerażające (w pługu 4x35 spalił poniżej 10l/mtg). Co do tej przedłużonej gwarancji to taki chwyt marketingowy bo musisz za nią zapłacić parę tys, a potem musisz wykładać kasę za każda wizytę serwu choćby przy głupich przeglądach. Tak więc ta kwestę trzeba sobie dobrze przemyśleć czy warto inwestować w tą gwarancję. Pozdrawiam

Opublikowano

Prace zaczęła 1 sierpnia 2011 a jest z 2010, dosyć długo na mnie czekała;). Co do wyposażenia to obciążenia przód 500 kg tył 350 kg. klimatyzacja, grzałka w bloku, piton fix, siedzenie gramera, radio (cd ale to akurat wytargowałem od dilera).

Opublikowano

u mnie we wiosce ci co maja nowe ciągniki to zetor forterra innych nie kupują i zadowoleni są zero awarii jak narazie jeden koleś to tylko coś tam z klimą i kogut nie chciał działać ale to szczegół sam na wiosnę kupuję forterre 105 i teraz mam pytanie czy brać regulowaną kierownicę i lepsze siedzenie czy samą klimatyzację bo więcej się w cenie nie zmieszcze

Opublikowano

ja widze ze a allegro promocje na forterry 135 za 180tys masz 135 gdzie 115 kosztuje 170 to lepiej dopłacic i czemu 135 pali mniej od reszty?? wiem ze wieksza moc i ma wtedy lżej ale to az taka roznica

Opublikowano

boicie się awaryjności zetorów to wykupcie dodatkową gwarancje na 3.5 roku

A jaki jest limit mth przy tej dłuższej gwarancji i ile wynosi dopłata?

 

z tego co patrzylem w katalogach to 540e mozna wziac zamiast 540, dla mnie troche glupio bo lepiej by bylo zamiast 1000.

Fakt głupie rozwiązanie <_<

A jak myślisz taka Forterra 125 lub 115 poradziła by sobie z walcową prasą rolującą wyposażoną w 14 noży na przędkości WOM 540E?

 

Słyszałem iż w tych ciągnikach dośc często pękaja szyby :unsure: Tylko gdzie leży tego przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

bez nozy i rotora mysle ze by smigala na 540e. moja 115 chodzila z kuhnem pasownym z rotorem bez wlaczonych nozy, na 540e by poszla ale to by sie mijalo z celem bo mysle ze by sie nie przekreoczylo 10km/h a silnik by sie caly czas dusil. wszystko tez zalezy od prasowanego materialu i ilosci w pokosie. mf 120km czasami bez problemu jechal 20km/h a czasami jak dowalilo slomy w pokosie po hederze 5m tak ze sie ledwo pod ciagnikiem miescilo to jakies 10km jak nie mniej bylo max bo ciagnik nie wyrabial.

Edytowane przez slawny
Opublikowano

tak do 20 grudnia zetory forterra można zamawiać ze starym wyposarzeniem od nowego roku ma być ten rewers lepszy i pływający podnośnik cena forterry ma podnieść sie o ok. 20000- 30000 zł ja już zaklepałem sobie zetora forterrę 105 i nieweim czy to dobry wybór

Opublikowano

gwarancja ma być 3.5 roku albo 2400mth, a dopłata co jeszcze do końca nie wiem ale ok 2500-3000zł pewnie,

 

co do nowych modeli to pewnie coś ok połowy roku będzie forterra power, a co do cennika to od 19 wchodzi w życie nowy cennik i tak ok 3-4 tys na modelu więcej

Opublikowano (edytowane)

jak w połowie 2012 będzie pawerka z tym rewersem co ma Proxima power i tylko 5tyś więcej niz zwykła?? a można później do obecnej forterki dokupić taki rewers

Edytowane przez gajor24

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v