Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Nie dawno kupiłem Renault Temis 650 Z

Może wie ktoś ile spala na mth?

 

Przeszukałem to forum ale niestety nic nie znalazłem.

Może jednak ktoś coś wie na ten temat?

 

Dowiedziałem się że w New Hollandach siedzą silniki tej samej firmy IVECO co Renaultach

a NH z tego co czytałem nie pali zbyt dużo.

 

Z góry dziękuje :rolleyes:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam.

 

Nie dawno kupiłem Renault Temis 650 Z

Może wie ktoś ile spala na mth?

 

Przeszukałem to forum ale niestety nic nie znalazłem.

Może jednak ktoś coś wie na ten temat?

 

Dowiedziałem się że w New Hollandach siedzą silniki tej samej firmy IVECO co Renaultach

a NH z tego co czytałem nie pali zbyt dużo.

 

Z góry dziękuje :rolleyes:

 

Ja mam aresa i mam silnik john deere a w tych starszych reniach to pakowali od fendta silniki.....

Opublikowano

Ja mam aresa i mam silnik john deere a w tych starszych reniach to pakowali od fendta silniki.....

 

 

A jakiego masz Aresa i może wiesz ile spala?

Słyszałem, że silniki JD palą więcej...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Renówek już nie robią claas to przejął ja mam aresa 550 rx ile pali to ci nie powiem mam go tydzien takze wiesz.... też słyszałem ze silniki john deere lubią rope :D

Opublikowano

starsze renie (do 99r. seria .54, do 94r. ceres) mialy silniki MWM, zaden Fendt, bo nigdy nie produkowal, z teg oco wiem DF tez mialy silniki MWM, byc moze teraz sam produkuje

Temis jest polaczeniem nowego silnika, czyli iveco, ze starym tylem, kabina i tylny most (byc moze i skrzynia taka jak w serii .54)

to ze silniki JD duzo pala to jakis mit, byc moze 2-3 litry wiecej niz silnik o srednim spalaniu, ale za to sa malo awaryjne, jakosc czesci to nie nasze ursusy

Opublikowano
starsze renie (do 99r. seria .54, do 94r. ceres) mialy silniki MWM, zaden Fendt, bo nigdy nie produkowal, z teg oco wiem DF tez mialy silniki MWM, byc moze teraz sam produkuje

Temis jest polaczeniem nowego silnika, czyli iveco, ze starym tylem, kabina i tylny most (byc moze i skrzynia taka jak w serii .54)

to ze silniki JD duzo pala to jakis mit, byc moze 2-3 litry wiecej niz silnik o srednim spalaniu, ale za to sa malo awaryjne, jakosc czesci to nie nasze ursusy

 

że silniki jd mało palą to nie jest do końca prawda... ma dwa ciagniki na tych silnikach i wiem swoje

Opublikowano

Witam

Mam problem z moja renata.

Nie dziala mi predkościomierz a jest elektryczny i nie wiem gdzie szukac jakiegos czujnika, mi sie wydaje, ze powinien byc gdzies w skrzyni ale nie moge go zlokalizowac.

Mam jeszcze jeden problem.

Nie rozlacza sie naped, Caly czas chodzi na 4WD

Pod kabina jest taka cewka ktora zalacza i rozlacza naped i ona dziala a naped jest nadal. Tu jest troszke inne dzialanie niz mi sie wydawalo bo cisnienie oleju rozlacza naped a brzk cisniena zalacza go. Czyli wynika z tego, ze nie ma cisnienia bo jak przelozylem przewody olejowe, zalozylem do jednego koncowke i wpialem pod wywrot. Jak wlacze wywrot to naped rozlaczony a jak tylko puszcze to zaraz zalacza. Z tad moje pytanie czy jest moze jakas mikro pompka do oleju od tego napedu czy tez moze jest dodatkowa pompa ktora daje ciscienie na naped. Jak to rozwiazac??

Prosze o pomoc:D

pozdrawiam

Opublikowano

witam:) a kolego jaka masz renie? odpioles pod wywrot przystawke od napedu? o to nie dobrze naprzystawke idzie cisnienie max 25 atmosfer a chydraulika ma 180 to musialo rozlaczyc ja bym najpierw zmierzyl cisnienie na przystawce

Opublikowano

Temis 650Z.

Tak kolego podpiolem przewod od napedu pod wywrot i na sekunde wlaczylem i rozlaczylo naped. A ktora to jest przystawka od napedu?? Jak jest pompa to jest podzielona na 2 czyli wspomaganie i podnosnik, jest jeszcze jakas dodatkowa? Gdzie tego szukac? A nie wiesz nic na temat tych km/h??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v