Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

PANOWIE MIALEM TEN SAM KŁOPOT NIE WIEM DOKŁADNIE CO TO MOŻE BYĆ ALE PO ZAMONTOWANIU TURBINY KŁOPOT SIĘ SKOŃCZYŁ , ZNAJOMY POWIEDZIAŁ ,ZE W BLOKU SILNIKA JEST DUŻO OTWORÓW PRZEZ KTÓRE PRZEPŁYWA WODA , REMONTOWAŁ NIE JEDEN SILNIK MTZ-TA I NIE KTÓRE MIAŁY ZAŚLEPIONE OTWORY A NIEKTÓRE NIE MOŻE WAM TO POMOŻE .

 

Pkt. 1.13 i 1.22 wg. taryfikatora kar +2 punkty ostrzeżeń

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Właśnie mam identyczny problem... każdy rozkłada ręce. Moje pytanie dotyczy węża który idzie do kabiny, powinien iść od tej pompy czy od termostatu? Bo tam jest taka zaślepka, gdzie niby mozna by bylo go podłaczyć.

Opublikowano

Zasilanie nagrzewnicy jest wyprowadzone z głowicy od strony kabiny a powrót do pompy wody. Cienki przewód od termostatu idzie w stronę sprężarki a za nią jest podłączony do kolektora aluminiowego który z kolei jest przykręcony do bloku silnika i połączony z dołem chłodnicy.

Opublikowano

Samo pasowanie obudowy termostatu z termostatem, pozostawia wiele do życzenia. Jest spory luz i termostat lata sobie w obudowie.I pewnie tu może być problem niedogrzewania

Opublikowano (edytowane)

Ja mam starego typu ale u mnie na pewno nie goni a rozgrzać ciężko. Na moje oko to te termostaty maja za wcześnie początek otwierania się ustawiony.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

tak patrze na te obudowy i termostaty to one sa tak zrobione ze nawet przy zamknietym termostacie przelatuje plyn. i tak sobie mysle by wyrzucic termostat, zaslepic to cienkie wyjscie z boku obudowy termostatu i na wezu ktory idzie do chlodnicy zamontowac obudowe wraz z termoststem od ursusa 60-tki, co otym myslicie?

Opublikowano

Pasowanie termostatu w obudowie nie ma większego znaczenie. Każdy termostat przepuszcza płyn ale jest on dławiony nie może być tak że termostat trzyma szczelnie. W obudowie termostatu są dwie prostokątne dziury przez które płyn jest przepuszczany dalej moim zdanie tu będzie problem gdyż być może są one za duże.

Opublikowano

Pasowanie termostatu w obudowie nie ma większego znaczenie. Każdy termostat przepuszcza płyn ale jest on dławiony nie może być tak że termostat trzyma szczelnie. W obudowie termostatu są dwie prostokątne dziury przez które płyn jest przepuszczany dalej moim zdanie tu będzie problem gdyż być może są one za duże.

no wlasnie dlatego mysle o obudowie od 60-tki by termostat zamknal szczelnie bo tak jak piszesz mtz ma to tak rozwiazane ze nigdy nie jest szczelnie zamkniete

Opublikowano

Ja myślę, że to jest dobrze zrobione gdyż jakiś przepływ moim zdaniem powinien jednak być ale te szczeliny są za duże dlatego trzeba pomyśleć jak to zdławić.

w samochodach i innych ciagnikach jest tak ze termostat zamyka szczelnie.

Opublikowano

Nie prawda. Często jest otworek lub wycięcie w talerzyku zamykającym. A to temu że gdy termostat jest przykręcony z boku bloku silnika lub głowica i gdy jest zamknięty nie omywa go płyn jaki krąży w małym obiegu. Dla tego jest otworek który w wystarczającym stopniu pozwala do niego dotrzeć rozgrzewającemu się płynowi.

Opublikowano

Nie prawda. Często jest otworek lub wycięcie w talerzyku zamykającym. A to temu że gdy termostat jest przykręcony z boku bloku silnika lub głowica i gdy jest zamknięty nie omywa go płyn jaki krąży w małym obiegu. Dla tego jest otworek który w wystarczającym stopniu pozwala do niego dotrzeć rozgrzewającemu się płynowi.

do tego zeby omywal go plyn krazacy w malym obiegu sa wlasnie trzy przewody przy termostacie, jednym plyn wlatuje i jesli jest zamkniety termostat omywa go i wraca do bloku a jesli jest otwarty leci przez chlodnice, jesli miala by byc do tego mala dziurka to jesli silnik bylby gwaltownie obciazony to termostat nie zdazylby sie otworzyc przed przegrzaniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v