Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Jestem nowym użytkownikiem JD 7700 z 94 roku, TUZ, skrzynia Power Quad. Będzie on służył zimą. Ze względu, że jest to nowy nabytek mam kilka pytań odnośnie tej maszynki:

- jak pali zimą,

- czy ma święcę żarową/płomieniową, gdzie ona się znajduje i jak ją uruchomić,

- muszę zmienić oleje, jaki idzie do skrzyni biegów,

- może ktoś zna symbole filtrów?

 

Może ktoś coś ciekawego wie na temat tych ciągników?

 

Dzięki

Opublikowano

@mikon71 głupi to twój post, kolega nie pytał o samo zapalanie, tylko o olej w przekładni, symbole filtrów,czy ma świece płomieniową i jak ją włączyć.

Radze wam CZYTAĆ DOKŁADNIE, DO KOŃCA i ze zrozumieniem.! wink.gif

Opublikowano

Jak przyjdzie zima to nie będę miał czasu na zastanawianie się czy odpali czy nie. Wtedy to już nie czas na dowiadywanie się.

Jeśli możesz sobie pozwolić na takie coś to twoja sprawa u mnie niestety tak nie ma.

Chcę wiedzieć czego mam się spodziewać i na co się przygotować.

Opublikowano

Taka dyskusja nie ma sensu. Pytanie było do użytkowników konkretnego modelu JD czyli 7700.

Oczywiście zgodzę się, że każdy motor pali inaczej, ale mi chodzi tylko o ten model. Nie mam do czynienia z ciągnikami dlatego pytam.

Mogę ewentualnie wypowiedzieć się na temat sam. ciężarowych, bo tego mam pod dostatkiem.

Opublikowano

symbole do filtrów - z katalogu jdpc

1. T19044 filtr silnika

2. RE62418 filtr paliwa 1 (według katalogu są dwa)

3. RE53400 lub RE62419 filtr paliwa 2

4. RE205726 filtr skrzyni (oleju hydraulicznego)

5. RE205726 filtr oleju dydraulicznego (koło koła)

odpalanie zimą sam sprawdzisz, świeca żarowa grzeje blok silnika więc popatrz, możesz mieć kolektro grzania powietrza on jest w kolektorze dolotowym powietrza zaazwyczaj, możesz też mieć wstępny podgrzewacz paliwa nad filtrm paliwa

 

olej do skrzyni hy-gard

Opublikowano

Dzięki kolego za wyczerpującą odpowiedź. Poszukam zamienników tych filtrów. Jeden z filtrów paliwa jest prostokątny zakładany do bloku silnika. Z tym paleniem może być różnie u mnie, bo będzie stał pod chmurą.

Z mojego doświadczenia na sezon zimowy zawsze przygotowuję promiennik gazowy do podgrzania silnika, dodatkowe akumulatory z kablami, prostownik z rozruchem. Wszystko wyjdzie w praniu.

Opublikowano

kwadtatowy filtr w aktalog jest niby do 7800 ale skoro taki masz to numer taki RE27091. na tęgi mróz ale to już tęgi proponuję grzałkę silnika DEFA (np. http://kompletacje.intercars.com.pl/defa/index.php?make=55&model=777&kod_s=7700) numer grzalki defa 411247 cena okolo 300 zł lub inne CALIXA (allegro) ale te są droższe, olej do skrzyni jest wspólny z hydraulik atakze filtry oba trzeba wymienic, przewody do odapalnia 50mm2 i już, dobry sposób tez dmuchawa nagrzewnica pod miskę olejową na 15-20 minut

Opublikowano

Filtry i oleje pójdą od razu do wymiany. Ciągnik z zagranicy także nie wiadomo kiedy co i jak było z tym robione. Lepiej profilaktycznie zmienić. Odstojnik paliwa taki zapchany, że tragedia. Z tą grzałką to dobry pomysł. To ciężarowego sobie wstawiłem i zdaje egzamin w 100%.

Opublikowano

mi chodziło o zdjęcie ciagnika filtr powietrza wg. katalogu to on jest dwu częsciowy u są dwa typy tzn 1 część o numerze RE34966 lub RE65880 a druga część dla onu przypadków jest taka sama RE34967 a filtr kabiny to RE24619, rozbierz i sparwdz z katalogiem wystarczy że wpiszesz w google john deere part catalog tam tylko wpisuje model i jedziesz masz z obrazkami

Opublikowano (edytowane)

OK dzięki. Filtr powietrza pewnie jest tak samo jak w koparce JCB JS220 LC. Wewnętrzny wełniak i zewnętrzny papierowy.

Zdjęć na razie nie mam. Tylko z tyłu robiłem, bo było mi potrzebne. W najbliższym czasie postaram się zrobić.

Wstawiam zdjęcie, ale jeszcze z komisu gdzie kupowałem.

post-42197-0-70163200-1321113824_thumb.jpg

post-42197-0-21637300-1321114027_thumb.jpg

Edytowane przez robotyziemne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gabrysszostak
      Witam, mam pytanie, czy da się odblokować bieg F w John Deere 6100 z 1996 roku albo jak sprawdzić, czy ten bieg się w nim znajduje oraz czy trzeba było by podnosić kabinę do sprawdzenia biegu?
    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v