Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

witam zastanawiam się nad zakupem Zetora 5320 z 2004r za 50tys. i późniejszym dokupieniu całego przedniego napędu od np. 5245 bo taki widziałem na allegro za 9,5tys. Myślę że by się to opłaciło bo Zetory 5340 z podobnego rocznika są o wiele droższe. Tylko chciałem się dowiedzieć czy da radę to zrobić i czy nie będzie to zbyt skomplikowane, a może już ktoś z was tak zrobił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zico    0

Niom tylko ze nawet jak go uda się tobie jakoś zamontować a pewnie to nie będzie takie to proste bo most jest Carraro to i tak nie będzie chodziło to tak jak w 5340 bo w 7245 chyba nie ma blokad a jak są to dziwnie chodzą ze jedno kolo ciągnie najczęściej ! lepiej poczekaj trochę i kup oryginał 5340 ! Sam jestem użytkownikiem 5320 i daje się we znaki brak przedniego napędu ale da się go użytkować chociaż nie zrób mojego błędu i jak chcesz być w 100% zadowolony to tylko 5340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

naped zalozysz bez problemu, ale trzeba w skrzyni dolozyc pare zebatek, sam naped z przystawka nie wystarczy musi go cos napedzac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zico    0

ooo proszę a który rok jest tego zetora do tej pory bylem przekonany ze są nowsze typy mostów montowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    519

Wie ktoś może jaki model przednie osi Carraro miał 5340 ?

Wiem że proxima miała Carraro 20.16, a 5340 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203
Napisano (edytowany)

O już mi się nie chce iść sprawdzać ale jutro zerknę co u mnie jest na tabliczce mostu w 6340 bo pewnie model ten sam będzie i napiszę.

 

EDIT:

U mnie jest tym 20.14/164

Edytowano przez romek6340
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×