Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego nie hydrauliczne tylko hydrokinetyczne wink.gif . Z tego co wiem to są sprzęgła hydrauliczne ale one są stosowane w kotłach olejowych.

 

pastorek podjołeś jakąś decyzje w sprawie zakupu ciągnika bo popłyneliśmy z tematem troszkę w inna strone a zastanawiałeś się co kupić

Opublikowano (edytowane)

kilka tygodni temu w tygodniku rolniczym była rozpiska ile w poszczególnych markach to kosztuje ale niestety nie pamiętam ile kosztował pierwszy ale pamiętam że wszystkie przeglądy kosztowały około 6500-7000 zł. Jeszcze jedno w sprawie przeglądów Zetora musisz pamiętać że Zetor ma zapis w książce gwarancyjnej że przeglądy musisz robić według motogodzin albo 2 razy w roku bo jeśli nie przerobisz motogodzin i nie zrobisz przeglądu co 6 miesięcy to niestety tracisz gwarancje. Tak wkopał się mój sąsiad nie powiedzieli mu tego a kupował ciągnik jesienią i przez ponad pół roku zrobił zaledwie kilka motogodzin i jak mu się popsuł ciągnik to powiedzieli mu że stracił gwarancje bo nie przestrzegał warunków gwarancji (całe szczęście że to była drobnostka jakaś rurka zaczęła mu ciec).

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

  • Witam wszystkich, planuje zakup ciągniczka i zastanwaiam się między zetor proxima power 110 a New Hollandem t5.95 i pewności co do wyboru nadal nie mam. Obejrzałem dość dokładnie hollanda i powiem szczerze że jest w porządku, rewers elektrohydrauliczny, dopracowanie kabiny i wykończenia naprawde na dobrym poziomie, kilmatyzacja , jedynie co to brak zamykanego schowka w środku no i skrzynia prosta jak budowa cepa 16x16, gdyby była nieco większa, byłoby naprawdę dobrze. Półbiegi podczas pracy w polu to fantastyczna sprawa. i cena całkiem rozsądna 160 tys brutto. Mam zetora 7211 już 23 lata i ma przepracowane ponad 8,5 tys mth i nie miał żadnej poważnej awari, silnik ani skrzynia nigdy nie były rozbierane a wcale lekko nie ma, mam 30ha z czego 4ha kukurydzy i zetorek kilka lat dostaje w d*pe przy jednorzędówce. No i stąd mój sentyment do zetora zastanawiam się czy nowa proxima wytrzyma przynajmniej połowe tego czasu. Zastanawia mnie też spalanie testy z top agrar podają że holland spala nie wiadomo ile (ok.330g/mth) z kolei znajomy dealer powiedział że średnie spalanie podczas orki przy ekonomicznej jeździe powinno wynieść ok. 8l/h czyli norma. O nowych zetorach słyszałem że lubią paliwo i kiedy pracują to lubią pojeść:) no i też słyszałem że silnik oraz skrzynia zabiera dużo mocy do obsługi coś ok. 12 KM. I dodam jeszcze że cena nowej proximy power 110 w podobnym standardzie będzie wyższa i bedzie wynosić ok. 170tys. Co wiedziałem to napsałem:). Jeśli ktoś z was ma hollanda t5.95 to proszę o opinie . Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

We wrześniowym dodatku technicznym do Top Agrar jest test kilkunastu traktorów - najniższe spalanie mają Case Farmall 105 U i Zetor Proxima Plus 100 ok 250 g/KWh... więc te bajki o wysokim spalaniu Zetorów to bajki. Najwyższe spalanie natomiast ma Valtra ok 330 g/KWh.

Edytowane przez tracker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v