Skocz do zawartości

Ogrzewanie ciągnika renault


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogrzewanie w reni mam juz w małym palcu. Wszystko na pamięć znam. Słabo grzało więc rozłączyłem chłodniczke od klimy i podłączyłem wodę.

Teraz w kabinie jak w saunie.

 

Wiesiek24 tak ten prawy idzie odrazu do chłodnicy. to jest powrót.

Opublikowano (edytowane)

a wiecie może od czego pasowały by przekaźniki do dmuchawy , bo podejrzewam że to są te koło dmuchaw pod dachem?

Posiada ktoś może schemat elektryczny nawiewów

Edytowane przez Rafii
Opublikowano

Koledzy w załączniku przedstawiam prosty sposób jak "odzyskać " wszystkie biegi dmuchawy. Należy zmostkować opornice z kablem Pulusowym, aby pominąć diodę bezpieczeństwa. U mnie działało tylko na 3 ,po tym zabiegu są wszystkie biegi.

post-8387-0-69320900-1324061213_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Chłodniczka od skutera piaggio. 2 wentylatorki od starego kompa. Musze załozyć inne bo te zą zbyt wolne.Włącznika od wentylatorków jeszcze nie zrobiłem.

 

40471157.jpg

 

77681955.jpg

 

 

 

Załozyłem dodatkową pompkę elektr która wspomaga przepływ wody. Ciągnie gorąca z chłodnicy i pcha do kabiny w górę.

Przy radiu włącznik od pompki.

 

85689677.jpg

 

27109114.jpg

 

82967295.jpg

Edytowane przez andrejus
Opublikowano

Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat ponieważ chce się dowiedzieć jak najłatwiej dotrzeć do dmuchawy z góry odkręcić panel na dachu czy od środka odkręcić podsufitkę? Mam renault 90.34 TX od 4 dni i własnie też mam problem z nawiewem. w ogóle nie działa.

Opublikowano

Cześć,ten sam miałem problem,też w reno 90-34 ale z niską kabiną,u mnie od spodu za wiele nie było widać,sprawdziłem tylko czy kostka jest wpięta i czy włącznik jest dobry,ale to nie pomogło i dopiero zdjąłem dach i wyjąłem cały nadmuch i na jednym z kabli przy silniczku był bezpiecznik ale taki dziwny malutki już nie pamiętam dokładnie i ten kabelek z bezpiecznikiem został całkiem usunięty i jak narazie działa.Posprawdzaj najpierw czy prąd dochodzi do włącznika nadmuchu,jeśli tak to następnie w kostce co dochodzi do nadmuchu czy jest prąd,a dalej silniczek podłączyć na krótko czy działa .

Opublikowano

Udało się!!! Nawiew dmucha przyczyną był wyłamany kabel w kostce przy dmuchawie. Po zdjęciu panela na górze dachu wszystko widac jak na dłoni. Jeden głupi kabelek a tyle zamieszania.

 

Mam jeszcze pytanie do kowal2 do czego służy taki jaby to nazwac "nypel" znajduje sie w kabinie po prawej stronie obok dźwigni blokady mostów przy błotniku. można go podnieśc albo wdusic. Czy to jest do podnośnika? szybkie wolne podnoszenie/opadanie?

Opublikowano

Maxer19 nie bardzo wiem co to może być ten "nypel",a dlatego że w kabinie wysokiej niektóre rzeczy są w innych miejscach niż w niskiej,może ktoś inny będzie wiedział,albo zdjęcie wklej,u mnie z prawej strony są 4 wajchy od podnośnika i hydrauliki,blokada mostów i jedna wajcha od opuszczania dolnego zaczepu bo jest hak.Regulacje podnośnika szybkie, wolne podnoszenie/opadanie jest u mnie z przodu pod siedzeniem,wystaje taka gałka,którą albo wyciąga się albo wpycha.Po za tym na forum jestem przeważnie w weekendy.

Opublikowano

Ja się dołączam do pytania. Mam renię 106-54 i z tyłu za siedzeniem po prawej stronie jest rączka. Jeszcze jej nie wyciągałem. Może to jest blokada mechanizmu różnicowego? Bo nie wiem gdzie w tym traktorze jest blokada ;).

Opublikowano

kolego andrejus od czego zastosowałeś tą pompkę? Jakie średnicę wew. ma wąż od chłodnicy do nagrzewnicy?

Pompka może być od BMW lub od Omegi, moja jest z BMW. Średnica węza jak sie nie mylę to 18 lub 19mm

 

Blokada jest między pedałami hamulca a pedałem sprzęgła.

Opublikowano (edytowane)

W 106.14 mialem tez problem z dmuchawa, dzialala tylko na 3 polozeniu, to polaczenie bezposrednie, na 1 i 2 prad idzie przez oporniki przy dmuchawie.Nie ma wiec czego szukac przy przekazniku, prad przez niego dochodzi albo nie, ja wyrzucilem dmuchawe na zlom i wstawilem od escorta 93r bo jest taka sama tylko otwory trzeba wywiercic do przymocowania.

 

Ja się dołączam do pytania. Mam renię 106-54 i z tyłu za siedzeniem po prawej stronie jest rączka. Jeszcze jej nie wyciągałem. Może to jest blokada mechanizmu różnicowego? Bo nie wiem gdzie w tym traktorze jest blokada ;).

Ta raczka reguluje predkoscia opuszczania podnosnika.

Edytowane przez edi75
Opublikowano

To w w takim razie gdzie jest blokada mechanizmu różnicowego, bo w moim 106-54 nie ma żadnego pedału po środku. Są tylko 1 pedał od sprzęgła po lewej i dwa połączone ze sobą od hamulca po prawej.

Jak działa ta rączka tzn. kiedy szybkość podnoszenia jest większa, a kiedy jest mniejsza? Jeszcze jej nie ruszałem stąd moje pytanie. Czy ją się wyciąga czy przekręca?

Opublikowano

Mam wersję tzw. mechaniczną więc wątpię, żeby to było załączane elektronicznie. Właściwie to nie wiem co u m nie powinno być czy blokada mostów czy blokada tylko tylnego mostu. Jeszcze blokada mi nie była potrzebna, ale kto wie kiedy może mi się to przydać.

Ze zdjęciem będzie problem bo już wyczerpałem limit na zdjęcia ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v