Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ja tam nie wiem ile można jeździć na rezerwie bo już 2 razy go odpowietrzałem i więcej nie chce <_<

z moich obserwacji wynika że ostatni ćwiartka jest najmniejsza a najwięcej można jeździć na końcówce 2 i początku 3 wtedy się jeździ i jeździ a paliwa w baku tyle samo :lol:

Popieram, wskaźnik paliwa to kompletna kompromitacja. Spada nieregularnie, jak się ma pagórkowate pola to trzeba rano pełny zbiornik zalać. Kilka razy mi się zapowietrzył na "rezerwie". Zbiornik jest długi, paliwo się przelewa na wzniesieniach i jak jest go dość mało to katastrofa. :huh: Ciekawie zachowuje się również wskażnik, pokazuje wtedy stan zerowy lub połowę baku. :(

 

dałby rade przy pługiem zagonowym tur B 40 3+1 4 skibowy UNIA agregat... czy pociągnie 4 pługi jakie wymieniłem na ciężkej ziemi...

Ja mam 4x 40 pług i na cięzkiej ziemii na co robić ten traktor a mam wersje 430, 108 KM.

Edytowane przez Marl
Opublikowano

Nie chce skłamać ale w ciężkich warunkach to i koło 12 łyknie na lżejszych ziemiach można zejść poniżej 10 litrów, za to ma niskie spalanie w prasie, a w transporcie jak gaz w podłodze to już łyka i łyka :P

Opublikowano (edytowane)

Ja mam 4x 40 pług i na cięzkiej ziemii na co robić ten traktor a mam wersje 430, 108 KM.

Jeśli można włączę się do tematu. Byłem zdecydowany na Lamborghini R3 110. Jednak czytając różne opinie mam przebłyski czy czasem nie zmienić wyboru i kupić Deutz Fahra Agrofarm 430. Jak Marl oceniasz swój ciągnik. Dużo Tobie pali w ciężkich pracach np. orka, na jakich klasach ziemi. Jak z awaryjnością i ogólną eksploatacją. I najważniejsze. Czy jeszcze raz zdecydowałbyś się na ten ciągnik? Pozdrawiam.

Edytowane przez jarecki01
Opublikowano

Czy jak mam 4 stopnie 1 jest szybka czy 4 i czy jak jezdzicie po szosie 5 biegiem to wciskacie jakiś stopień żeby wam szybciej jechał i o co chodzi z tym pod obciążeniem są 2 przyciski na wajhie od zmiany biegów i jak się je wciśnie to co się stanie

Opublikowano

Jeśli można włączę się do tematu. Byłem zdecydowany na Lamborghini R3 110. Jednak czytając różne opinie mam przebłyski czy czasem nie zmienić wyboru i kupić Deutz Fahra Agrofarm 430. Jak Marl oceniasz swój ciągnik. Dużo Tobie pali w ciężkich pracach np. orka, na jakich klasach ziemi. Jak z awaryjnością i ogólną eksploatacją. I najważniejsze. Czy jeszcze raz zdecydowałbyś się na ten ciągnik? Pozdrawiam.

Spalanie mysle, że nie jest za duże, max 10 l w cięzkich pracach na 1 h. co do awarii co skrzypi mi coś w sprzęgle przy wciskaniu , ale ta usterka sama znika i potem sie znów pojawia, więc olałem to, bo sprzęgło pracuje normalnie, bez zgrzytów i poślizgu. Ogólnie ciągnik polecam, tylko jest lekki przód, przy agregacie uprawowym 3,7 metra trzeba więcej obciązników z przodu bo kołysze.Pracuje na 45 ha.

Za te pieniądze to nie narzekam na ciągnik. Gdybym mógł przeznaczyć więcej, to bym kupił chętnie Agrotrona M600 :rolleyes:

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź na moje pytania. Ja będę brał 430 lub R3 z przednim tuzem, więc u mnie ten zaczepiany obciążnik powinien wystarczyć żeby nie kołysało. Również będzie pracować z agregatem o takiej samej szerokości "Unia"

Opublikowano

Ja mam Agrofarm 420 GS i kosztował 95.000,oraz mam na nim tura Qłika 45 ładowacz kosztował 30.000 kupowałem to 2 i pół roku temu. Spalania nie mierzyłem bo ,i po co lepiej nie wiedzieć.Ogumienie ma standardowe czyli szerokie. Ładnie w ładowaczu pracuje dzięki rewersowi elekrohydraulicznemu jest bardzo dobra widoczność jednym słowem ciągnik jest stwożony do ładowacza czołowego. Pozdrawiam. :)

Opublikowano

185 tys netto. Tyle kosztował jak dawałem zadatek w sierpniu. Ciągnik dopiero przyjdzie w styczniu . Tyle trzeba czekać. A teraz to coś słyszałem od dealera ze 13- 15 tys więcej jak teraz byś zamówił

Opublikowano

Spalanie mysle, że nie jest za duże, max 10 l w cięzkich pracach na 1 h. co do awarii co skrzypi mi coś w sprzęgle przy wciskaniu , ale ta usterka sama znika i potem sie znów pojawia, więc olałem to, bo sprzęgło pracuje normalnie, bez zgrzytów i poślizgu. Ogólnie ciągnik polecam, tylko jest lekki przód, przy agregacie uprawowym 3,7 metra trzeba więcej obciązników z przodu bo kołysze.Pracuje na 45 ha.

Za te pieniądze to nie narzekam na ciągnik. Gdybym mógł przeznaczyć więcej, to bym kupił chętnie Agrotrona M600 :rolleyes:

Opublikowano

185 tys netto. Tyle kosztował jak dawałem zadatek w sierpniu. Ciągnik dopiero przyjdzie w styczniu . Tyle trzeba czekać. A teraz to coś słyszałem od dealera ze 13- 15 tys więcej jak teraz byś zamówił

 

 

chyba 185 tys. brutto kolego :unsure:

zamówiłem w listopadzie i w lutym będzie u mnie 144 tys. netto

Opublikowano

@dawid13 powiedz ile dałeś i jaka wersja bo też się takim interesuję.

Kupiłem df agrofarm 410 gs z szyber i klima rewers elektrohydrauliczny, 40/40 skrzynka 145000 netto, mam go od połowy grudnia 2011

Opublikowano

Mam go zamówionego rewers elektrochydrauliczny przednie obciążniki i dodatkowe obroty wom i cena 143000 netto dilerem od którego zamawiam jest agro-plus Bogate

 

mam pytanie ile waży agrofarm 410 bez obciążników i z obciążnikami bo w książce pisze że waży 3700kg nie wiem czy to jest z obciążnikami czy bez

Opublikowano

Mój już stoi trzy tygodnie nie odpalany(akumulator wyjęty przed mrozami) ale jutro albo pojutrze będe prubował go odpalić :rolleyes: Pewnie łatwo nie będzie,bo proxime wczoraj odpalaliśmy chyba z pół godziny,paliwo zamarzło i trzeba było podgrzewać :wacko: Dodam,że u nas było -26

Opublikowano

z tym zbiornikiem to jest coś nie tak na rezerwie na nierównościach nie po pracuje za długo zbieram się do wyjęcia zbiornika chcę zobaczyc jak pobiera paliwo i dlaczego jak jadę z góry na rezerwie to się zapowietrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v