Skocz do zawartości

Pneumatyka w renault


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie czy ktoś z was przy swojej renówce ma sprężarkę ???? Renaulty nie miały sprężarki ale czasami można spotkać. Jeśli ktoś ma niech wstawi zdjęcia i opisze wszystko co i jak, bo ja zamierzam do swojej założyć ale jest problem bo z przodu silnika mam tylko miejsce na jeden pasek klinowy który napędza alternator i pompe wodną i pod niego nie podepnę sprężarki bo za duże obciążenie, a pasowało by koło zamachowe od innego modelu??? Np.133-14 moja to 113-14. Jednak jak by były hamulce na przyczepę to by się lepiej śmigało szybciej i pewniej. Z góry dzięki.

Opublikowano

ja mam tylko jeden pasek. Czyli od 113-14 tylko na dwa paski koło pasowe by pasowało bez żadnego problemu wyważenie itp. tylko jeszcze co ze sprężarką i zaworem odcinającym. Tak myślałem żeby np. wziąśc i oryginalny wyrównywacz od płynu hamulcowego zastąpić od zetora a od zetora ma właśnie wyjście na zawór odcinający. Lub druga opcja jak jest trójnik od płynu hamólcowego co idzie na pompe i poprowadzić przewód założyć np cylinderek od sprzęgłą od zetora i na zasadzie dzwigni to umoocować i wtedy by odcinał zawór.

Opublikowano

Moim zdaniem prościej zrobić hydrauliczne przy przyczepach, lecz polskie prawo nie przewiduje możliwości korzystania z hamulcy hydraulicznych. A więc tak czy tak policja może się przyp..., zawsze można sie tłumaczyć że kupiło się taki ciągnik i dla własnego bezpieczeństwa zamontowałeś hydrauliczne w przyczepach, jak policjant będzie człowiekiem to da ci spokój, ale jak zabraknie mu do obiadu to będzie sprawiał kłopoty. ;) Na dzisiejszy dzień sam jeżdżę bez hamulcy w przyczepach z Renault, ale będzie przeróbka na hydrauliczne, bo strach gdzieś dalej tym jechać ;)

Opublikowano

NO tak ale np. przy zetorze mam pneumatyke i cała wies ma hamulce pneumatyczne przy ciągnikach i przy przyczepach. Czyli łatwiej byłoby założyć sprężarkę do renault niż do 3 przyczep hamulce i w ogóle inne sprzęty.

Opublikowano

Pierwszy raz słyszę że w polsce nie wolno używać hamulców hydraulicznych ale spierał się nie będę uważam że jeżeli pojazd czy to traktor czy przyczepa przejdzie przegląd diagnosta stwierdzi że wszystko jest ok i dopuści go do ruchu to policja nie ma nic do tego może jedynie sprawdzić czy są sprawne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v