Skocz do zawartości
FarmerTV

Zetor 6340 Biały korek !

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
FarmerTV    0

Witam mam w planie kupno ciągnika marki zetor 6340.

Kiedy go dokładnie oglądałem u sprzedawcy zauważyłem że korek od oleju na samej górze jest biały(tak jak by był to śluz) i miarka się prawie w ogóle nie macza :( Co z nim jest nie tak ?

Z góry dziękuje za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Biały to oznacza wilgoć, a woda z olejem tworzy emulsję o kolorze biało szarym. Popatrz na korek spustowy oleju, czy nie był odkręcany. Jeśli tak, to może świadczyć o tym, że był duży poziom na miarce i po spuszczeniu wody z dna misy olejowej zrobił się za niski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

biały nalot robi się często jesienią lub zima od częstego zapalania a zarazem krótko trwałej pracy ciągnik się trosze nagrzeje ale nie na tyle żeby odparowała wilgoć, to nie jest nic bardzo złego no chyba żeby tak się robiło podczas prac polowych no to w tedy mogła by się tam woda dostawać i tak się dziać, ale jeśli to u handlarza to myślę że ludzie go często odpalają a nie jeżdżą. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

U znajomego w silniku 3 cylindrowym występują następujące objawy:

 

1. Na zimnym silniku odpala ładnie tylko puszcza biały dym i przy gazowaniu strzela w wydech.

2. Po nagrzaniu strzelanie w tłumik ustaje, tylko przy gazowaniu puszcza nadal puszcza biały dymek.

 

Ciągnik podobno długo stał nieużywany- czy mogły się "zastać" wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×