Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie do końca doczytałeś, za 109 jest bez napedu. Za wersję 4WD ten dealer chce 124. Moim zdaniem porównując te ceny do JX70/TD5020 to nie są niskie, zwłaszcza, że farmtrac ma badziewną kabinę. Ceny Zetoró gdzie za wszystko trzeba dopłacić to kosmos, ludzie chyba tylko z sentymentu je kupują, bo jakość też mizerna. Nie jest to jakość do której przyzwyczaiły nas modele z lat 80-tych.

Opublikowano

Dolicz 2 tys za opony niskoprofilowe i 2 tys za komplet obciążników, to cennikowo wyjdzie 129 tys zł. Niechbym wytargował 10 tys złotych, to i tak wyjdzie 20 tys zł więcej. Mają dobrą sprzedawalność to podnoszą ceny.

Opublikowano

tak jak ktos pisał kilka postow wyzej...zwolenice jak w c 360 przy zakupie miałem wybor zetor proxima nh maja takie zwolenice ...i to był dla mnie minus i kupiłem ft..osobiscie nic do zetora i nh niemam ale u nas chłopaki juz w proximach te zwolenice naprawiali.... i w firmie w nh tez

 

wg/mnie planetarne zwolenice jest najlepszym rozwiazaniem

 

ok panowie dosyc gadania do roboty wiosna idzie.... :D

Opublikowano (edytowane)

Mi też bardziej się podobają zwolnice planetarne, ale w 360 nikt po roku czy po dwóch nie miał problemów. Uważam, że prędzej się zlasuje osprzęt tych ciągników niż zwolnice. Oczywiście w każdej marce zdarzają się niedoróbki i wadliwe egzemplarze. Równie dobrze mogę powiedzieć, że mojego znajomego co ma agroplusa często nawiedza serwis bo ma ciągłe problemy ze skrzynią, ale nie możemy generalizować, że wszystkie deutz-fahry są do d...y.

Edytowane przez donborys
Opublikowano

znajomy 5 lat temu za proxe 8441(82 km) dał 120tys brutto.czyli netto był 100tys.i @donborys mowi ze za wszystko trzeba płacic.otoz sprawa w tym 5 latku wygłada tak.Haki cbm miał standard.a znajomy wziął w opji skrzynie 40km/h,zaczep przesuwny i obciażniki.a z tego co wiem to w ft 675dt i tych 100 i 100km to nie ma cbm w standardzie.wiec nie za wszystko trzeba płacic.ba.nawet jak bylem ostatnio u kolegi rolnika to mowi ze mial 2 zetory te 160km.te zts.i jego wujek tez ma i gdy go zobaczylem to ze zdziwieniem .stary zetor z 91r. i cbm standard A tak pozatym u mnie w okolicy są 4 zetory.1 jeszcze ten starszy(2000rok około) z kabina podobno jak mialy fortery z 2008r.1 proxa 82km i 2 fortery ponad 100km tez jakos z 2007-08.i wszystkie jezdza i sa chwalone.znajomy proxa nie skarzy sie na zwolnice, 2 fortery robia z pronarami 14-tonowymi do transportu ze zwirowni do klienta i jezdza bez problemu

Opublikowano

ps.mam takie pyatnie.bo ostatnio ktos pisal ze na silniku perkola w ft widzial chinskie znaczki.z ciekawosci sprawdzilem na swoim i po prawej stronie jest cos o spalaniu i tam sa chinskie znaczki.chociaz po lewej tabliczka silnika pokazuje made in U.K.od czego sa te chinskie znaczki?

Opublikowano

Nie do końca doczytałeś, za 109 jest bez napedu. Za wersję 4WD ten dealer chce 124. Moim zdaniem porównując te ceny do JX70/TD5020 to nie są niskie, zwłaszcza, że farmtrac ma badziewną kabinę. Ceny Zetoró gdzie za wszystko trzeba dopłacić to kosmos, ludzie chyba tylko z sentymentu je kupują, bo jakość też mizerna. Nie jest to jakość do której przyzwyczaiły nas modele z lat 80-tych.

 

To jest cena katologowa!!!

2 tyg. temu kupiłem swojego za 115 tys.Z opcji to opony niskoprofilowe,radio,kogut i komplet obciążników.Napisałem 120tys, bo doliczyłem 5tyś. za klime.

Opublikowano

Chodziło mi o wypowiedź @Ferdek07 który podał link do strony z FT niby za 109 tys. @karol2997 czyli daleś za swojego tyle samo co wołali za JX70/TD5020, też z klimą, pneumstyką i innymi pierdołami. Który lepszy, tego się nie da rozstrzygnąć, każdy ma swoje subiektywne odczucia, a jak sprzęt się nie psuje to marka nie ma znaczenia.

Opublikowano

a dziś po dokładniejszych oględzinach 3 nowe przecieki dostrzegłem w swoim 675DT uszczelniacz w pod skrzynia biegów drugi bo jeden to już wiedziałem ze leci, z przewodu od filtra hydraulicznego nie wiem czy nie jest pęknięty jest strasznie mokro pod przekładną gdzie wychodzi wał napędowy on jest tam sprzęgany zgłoszenie do serwisu było w poniedziałek trzeba będzie i to dopisać do usterek w sumie to nie wiem już ile tego jest ciężko zliczyć najprawdopodobniej w następnym tygodniu będzie rozpoławiany ciągnik 275mtg

Opublikowano

Wie ktos moze kiedy w farmtrackach bedą juz nowe silniki spełniające norme emisji spalin EURO IIIB i do kiedy juz nie bedzie mozna produkowac silników z normą III a trzeba bedzie z IIIB??

Opublikowano (edytowane)

Mi diler powiedział , że za rok , może 2 będą nowe silniki.

@donborys tylko mi takie pierdoły niepotrzebne. W okolicy są tylko zetory , ft ,kilka deutz-ów no i c360(prawie każdy ma chociaż jedną ma)kilka c330 i t25 ,wiec i ja wziełem coś z polski.Jeszcze głównie,że mają ten kredyt na 2% ,bo tak to myślałem o jakimś używanym zetorku lub zachodnim.

Edytowane przez karol2997
Opublikowano

Wie ktos moze kiedy w farmtrackach bedą juz nowe silniki spełniające norme emisji spalin EURO IIIB i do kiedy juz nie bedzie mozna produkowac silników z normą III a trzeba bedzie z IIIB??

Dołączam się do pytania, i mam jeszcze swoje- jaką technologię zamierza zastosować perkins, w spełnieniu owej normy? CR? AdBlue?

Opublikowano (edytowane)

Podawałem już chyba kiedyś ten link

 

http://www.tier4air...._reduction.aspx

 

jak komuś nie chce się tłumaczyć tekstu z ang na pol to streszczę na czym będzie polegać ta technologia

 

-perkins wprowadza NOx Reduction System (NRS) który to stanowi konkurencyjne rozwiązanie dla technologi SCR i eliminuje potrzebę montowania drugiego pojemnika na płyn w ciągniku czyli AdBlue(to jest prawdobodobnie ta zapowiadana od pewnego czasu 3 technologia umożliwiająca osiągnięcie silnikom normy Tier 4) dzięki temu ogranicza koszty eksploatacji

-w nowym perkinsie pojawi się DPF-filtr cząsteczek stałych

-dwa turboładowacze(turbiny?) jeden duży drugi mały, które mają zwiększyć moc, ograniczyć drgania i sprawić że silnik będzie bardziej zrywny,dynamiczniejszy

-hydrauliczne korygowanie drgań-nie wiem co to jest ale to ma ograniczyć hałas jaki wytwarza silnik

-nowe wielootworowe wtryskiwacze z cyklem kontrolowanym elektronicznie dla lepszej efektywności podawania paliwa-to ma zmniejszyć spalanie

 

ogólnie można powiedzieć że wszystkie te zmiany mają służyć zmniejszeniu kosztów i poprawie efektywności a silnik ma emitować jeszcze mniej zanieczyszczeń niż przy Tier 3 i być przy tym cichszy

 

Tutaj jeszcze częściowo przetłumaczony tekst ale bez broszury z info technicznymi-za duży rozmiar

 

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.tier4air.com/&prev=/search%3Fq%3Dtier4air%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DYKu%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official&sa=X&ei=OaU5Ue7TPIf-4QTy9IDAAw&ved=0CDUQ7gEwAA

Edytowane przez dawidkram
Opublikowano

A przy okazji silnik będzie 2 razy droższy :) coś za coś.

 

Na pewno 2 razy wyżej nie będą go cenili bo to oznaczałoby ogromny wzrost cen ciągników w które montowali do tej pory perkinsy i producenci tych ciągników poszukali by sobie nowych dostawców silników. Wydaje mi się że cenę dla producenta podniosą nieznacznie a koszty wzrosną już na etapie eksploatacji takiego silnika przez użytkownika końcowego tzn. części droższe,filtry i jak by ktoś chciał kupić taki silnik samodzielnie od perkinsa to może być 2 razy drożej a w gotowym ciągniku nie odczujesz takiej różnicy w cenie.

Opublikowano

To, to już ciężko nazwać silnikiem... To można nazwać systemem turbin, chłodnic powietrza i filtrów wszelkiego rodzaju :( Teraz turbiny i InterCooler to w nawet najmniejszych silnikach montują... :(

Opublikowano

ile masz mth i kiedy kupiłes?

 

 

128mth , 1 czerwca .

 

Coś jest nie tak z układem paliwowym , silnik dusi się po wyłączeniu urządzenia przyspieszającego (albo opóźniającego ) kąt wtrysku powyżej 2 tys obrotów .

Opublikowano

jakaś wada jest i niech naprawiają tylko kolego po co cisnąć ponad 2 tyś ob pali wtedy jak smok najlepiej pracować w granicach momętu obrotowego w mym 670 jest chyba 1400 ale srednio w polu mam 1600 góra 1700 ob i mam spalanie niskie

Opublikowano (edytowane)

Skończy sie era dobrych prostych ciagników. Wszystko w silniku elektryczne i skomplikowane. Jak sie cos w starszym ciagniku zepsuje to sie pojedzie do pierwszego lepszego mechanika i mechanik naprawi za grosze (w porównaniu do nowych zachodnich ciagników) a w takim ciagniku gdzie w chXX elektryki to trzeba byc bardzo dobrym mechanikiem zeby byle gówno naprawic. Teraz jak ktos chce to moze kupic albo prosty ciagnik alebo skomplikowany a niedługo bedą tylko skomplikowane!! To co bedzie w tych nowych silnikach to ja wiem, ale wie ktos moze kiedy wprowadzą te nowe silniki??

Edytowane przez milanreal1
cenzura
  • Like 1
Opublikowano

nicex no właśnie i tu ja sie też zastanawiam czemu na tabliczce silnika perkinsa są chińskie napisy.. tak dwa lata temu wpisałem w google nr silnika perkinsa i znalazło mi chińskie strony na którym były koparki z tymi oto numerem.. ja sie bardzo zdziwiłem ale czy to prawda to mi trudno powiedzieć..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v