Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To by się zgadzało bo zwykła opona ma profil zbliżony do 85, a niskorofilowe są do nawet 40/45 ;[

<link> tutaj sobie możemy powybierać opony standardowe i poszukać do nich zamienniki niskoprofilowe :lol:

Opublikowano

byle jaka opona to nieważna jak jest czy diagonalna czy radialna czy pełny wymiar czy niskoprofilowa to i tak będzie pękać, a jak dobra to nie popęka. każda opona ma w swoich danych takie coś jak indeks nośności obciążenia, więc do tura to im jest on wyższy tym lepiej bo opona mocniejsza

Opublikowano

A czy to prawda że niskoprofilowa się nie nadaje do tura bo mi gość mówił że ma mało warstw i pęka na bokach :lol:

w diagonalnej pracuje cała opona boki jak i powierzchnia na której jest protektor odkształca się i ugina, natomiast w radialce powierzchnia na której jest protektor to taki jakby mocny pas z protektorem który nie ma prawa się odkształcać, a kopiować teren i niwelować nierówności ma bok opony, znacząco poprawia to ucąg bo zawsze przylega cała powierzchnia opony, ale jeśli ktoś pracuje z turem na nie za wysokim ciśnieniu i w paskudnym terenie gdzie są śmieci blachy ostre kamienie, czy szkło to wybrzuszony bok opony dużo łatwiej uszkodzi się niż diagonalnej, natomiast jeśli chodzi o dobór opon do ciągnika z ładowaczem to słyszałem że lepsze są właśnie radialki, bo uciąg tyłu jest lepszy i szerszy przód tak się nie zapada co znacząco poprawia żywotność przedniej osi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@Ferdek07 masz u siebie na podwórku blachy, szkło i inne niszczące oponę rzeczy?

Opublikowano

U siebie raczej nie mam, ale co ludzie mają na podwórkach i to zarośnięte trawą to inna sprawa, a jeszcze inna co jest na cudzych łąkach nieużytkach, a nawet na wielu drogach, ba nawet na niektórych placach handlowych, dla przykładu kilka dni temu wcofywałem do stodoły c 330 z nowymi oponami trayal i oparłem się bokiem opony o drzwi tak że śrubę 10tkę od zawiasu na drzwiach zgieło a z oponą nic nawet nie skaleczona, radialka była by już rozdarta :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nietypowa ta Twoja teoria o oponach, okolica i sąsiedzi. :lol: Dziwne, jak śrubę 10 zgięło to chyba z ryżu te śruby. ;[

Opublikowano

he no długa była z 15cm wystawała, chociaż @BobekFarmer, teraz już nie mam problemu z kaleczeniem opon, prawdopodobnie nowa guma były takie delikatna bo miękka i nowa, teraz słońce i 2 lata zrobiło swoje i już się nie uszkadzają :lol: i ciągnik nie skacze jak na sprężynach ;[

Opublikowano

czy ma ktoś rozpiske na jaki agregat uprawowy jest zapotrzebowanie mocy , z dwoma walami z tylu np i z walem z przodu agregatu ma ktos? lub jaki polecacie do Farmtraca 670DT ? 66km myslalem nad 2,4m z przednim walem i 2 na koncu dobry bylby taki zestawik ? obecnie posiadam 2,1m z 2 walami na koncu i czy lepiej sie uprawia pole z tym walkiem z przodu? a takze przy okazji zapytam sie jaka brona talerzowa ?

Opublikowano

No i pierwszy przegląd zrobiony w moim 675DT, takie pytanie do użytkowników czy wlali wam taki sam olej co był zalany na początku? Ja miałem w silniku TEXACO SUTO 15W-30 a teraz mam CASTROL 15W-40 TECTION , a w przednim moście był również TEXACO a teraz zalali AGROL. Które z tych olejów są lepsze?

Opublikowano

Castrol będzie lepszy do silnika od tego texaco, po samej lepkości to widać. Co to przedniego mostu to pewnie porównywalne są. Dealerzy schodzą z tego texaco tylko dlatego, że jest trudno dostępny i stosunkowo drogi.

Ja przy pierwszej wymianie zmieniam w silniku na mobil delvac 10w-40. Olej półsyntetyczny, trochę lepszy od mineralnego, a tańszy od syntetycznego:)Zaś przedni most zostaje na texaco bo już zamówiłem 200l i wszystkie ciągniki zostaną nim zalane. Przynajmniej teraz będę miał tylko 2 oleje w garażu:)

Opublikowano

Co do ceny Texaco a Castrolu to tyle samo wynosi 14zł litr ale kupić gdzieś Texaco to jest już problem pytałem w wielu punktach u mnie to nie było w ogóle, zaś Castrol na prawie każdej stacji benzynowej kupisz.

Opublikowano

Zamierzam kupić Farmtraca tylko nie wiem który 685 DT czy 675 DT który będzie zwinniejszy, zwrotniejszy, mniejszy w spalaniu. Na 20 ha łąk i 20 ha ziemi. Ciągnik będzie pracował przy wszystkim np: ładowacz czołowy, prasa belująca, orka, beczkowóz, agregat uprawowy 3.20 m, siewnik 3.00 m, rozrzutnik dwu osiowy. Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

@Pablorolnik jeśli cena jest mniej istotna to lepiej bierz 685dt, bo masz szybką skrzynie biegów w transporcie i dojazdach na pole dużo paliwa oszczędzisz, większa moc to wcale nie większe spalanie i masz więcej biegów lecisz wyższym biegiem na niższych obr, napęd i skrzynia też są solidniejsze ( w sensie masywniejsze do większego modelu), moim zdaniem warto dołożyć do 685dt :P

Opublikowano

Ja praktycznie za tą samą kasę, bo 14.75 zł/l kupiłem tego delvaca,a to jest już olej półsyntetyczny. Więc nie myślałem w ogóle o olejach mineralnych. Za castrola chyba dużo zapłaciłeś. Warto czasami poszukać jakiejś hurtowni olei,a nie kupować w sklepach samochodowych, albo czekać żeby dealer Cię skasował.

 

Co do wyboru 675 v 685. Stawiam na tego drugiego. Mam od ponad miesiąca 80 i jest to fajny ciągnik, ale bardziej stworzony wg. mnie jako pomocniczy. Pali mało, ale wydaje się dość delikatny w porównaniu do zetora 8045. Jeśli ma to być główny traktor na 40 ha to na pewno bierz minimum 685. Ja mam podobny areał jak Twój i szukając ciągnika głównego poczekałbym z pewnością na 7100.

Opublikowano

Mam do was pytanie czy dźwignia pozycyjna przy podnośniku działa u was ciężko? Bo u mnie pracuje okropnie ciężko trzeba użyć naprawdę dużo siły, żeby podnieść lub opuścić podnośnik.

Opublikowano

Zaraz tam ciężko to już wielka tragedia, czasami to zaleta, w lambo też strasznie ciężko chodziła, poluzowałem śrubę lata leciutko, ale w czasie dłuższej jazdy bardzo pomalutku ale podchodzą do góry ramiona tuz, to jak mało pracuje tuz, dokręcam śrubkę i mam pewność że maszyna w transporcie zawsze na tej samej wysokości jest :P

Opublikowano

Ferdek, pisząc ciężko miałem na myśli, że ta dźwignia chodzi tak że czasami są problem z jej przesunięciem. Trzeba naprawdę dużo siły użyć żeby ją ruszyć. :P

Ale już 25mtg wybiło więc jeszcze raz tyle i pierwszy przegląd to muszą mi to poprawić. :)

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników 675DT czy wskaźnik paliwa (nowe zegary elektroniczne wybiło 145mtg) pokazuje to co powinien bo u mnie był wadliwy wymienili na gwarancji a drugi taki sam jak pierwszy. Po wlaniu 20l pokazuje pół, po następnych 20l wskaźnik pokazuje ful. Po zatankowaniu do pełna wskazówka zaczyna się oniżać jak wypale około 35-40 litrów. Dla mnie jest to denerwujące, ponieważ posiadam inne ciągniki i nie mam tego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam czy ktoś orientuje się lub wie czy można do farmtraca 555dt dołożyć siłownik pomocniczy do podnośnika?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v