Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu siedzi mi w głowie założenie turbo do mojego ferdka 255.

Tylko tu pojawia się pytanie.

Czy nie zniszczy mi się silnik, nie strzeli nic w nim?

Jakie musi być ciśnienie doładowania bezpieczne dla silnika?

Czy istnieje szansa na dostanie dobrego turbo za niewielką cenę?(mam w pobliżu szrot samochodowy i złomowisko ale nie mam czasu tam pójść)

Czy muszę coś przestawiać na pompie wtryskowej?

 

Liczę na szybkie i konkretne odpowiedzi :D

Opublikowano

Szkoda tego silnika , za delikatny na to , drogo kosztowały by cie potem remonty , myślę że nie warto . ;)

A no i dawkę paliwa też wypadało by zwiększyć , by zwiększyć moc .

Opublikowano

Moje zdanie na ten temat jest takie, że z g*wna bicza nie ukręcisz. Te silniki nie były i tak za mocne, bo jak dostał w d*pe to trzeba było na planowanie głowicy jechac. Poza tym moc w pole wystarczała, nie wyrabiała trakcja. Z ktorego roku ten MF ? 80 coś?? Za dziad troche na to.

Opublikowano
Szkoda tego silnika , za delikatny na to , drogo kosztowały by cie potem remonty , myślę że nie warto . ;)

A no i dawkę paliwa też wypadało by zwiększyć , by zwiększyć moc .

i tu Cię zaskoczę.

w PL MFa 255 produkowano jako ursusa 2812 (MF235) i 3512, w Pakistanie jako MF240. Produkowano też mocniejszą wersję tego ciągnika - ten sam silnik+turbo itp ale miał oznaczenie MF260 (MF260 mial też 4 gary ale był produkowany w latach 80tych). Poszukaj o nim info na tym forum.

 

Skoro więc fabryka wypuściła taki silnik z turbo więc bajeczki że szkoda tego silnika .....

Opublikowano

wszystko ładnie pięknie, ale silnik doładowany nagrzewa się szybciej i więcej, więc aby nie zajechać silnika trzeba by założyć dużo większą chłodnicę, chłodnicę oleju itp bajery

Opublikowano

dzięki wszystkim za odpowiedzi.

jednak zrezygnuję, ponieważ mechanik mi powiedział że skoro mam aluminiowy kolektor dolotowy to musiałby być wyszlifowany żeby się nie robiły zawirowania powietrza i żeby go nie rozsadziło.

Opublikowano

co to za mechanik hehe żeby kolektor rozsadziło niewiem jakie by musiało być ciśnienie hehe

ok ja mam od 2,5 roku w swoim MF 255 turbo i jest o wiele mocniejszy moim zdaniem to jest świetna sprawa silnik równiej pyka jak 4 i fajnie wkręca się na obroty.

Polecam fajna sprawa

Opublikowano

każdy silnik ma jakieś naddatki mogę powiedzieć na przykładzie samochodów bo ten tuning nie jest ni obcy. np 1.8 turbo o mocy 150 koni wytrzymuje moce rzedu 3300 koni bez zakucia przeguby wytrzymuja do 400 koni i tak dalej ale fenomenem jest nissan który seryjnie ma moc 240 koni a wytrzymuje 650 po tuningu. koszt uturbienia jest duzy profesjonalne firmy w zaleznosc od marki zycza sobie od 10 tys do 40 wiec lepij sie oplaca zrobić swap do wiekszej wersji

Opublikowano

turbo mam od silnika 1.9 tdi z silnika od audi z mojego audi hehe bo przerabiałem turbo w audiku na mocniejsze i wpadłem na pomysł zrobienia MF turbo

małe tyrbo szybko się wkręca to jest dobre bo nie masz turbo dziury

A i musiałem rozwiercić wlot turbiny by ne dawał oporu spalinom i jeszcze jedno od audi b4 1.9 tdi pasuje turbo nawet na śruby od kolektora

pozdrawiam

Opublikowano

te stare rury właśnie śą zmieniane na rury z edelstali kwasoodporne i będą ładne :D mocy przybyło i to sporo dobre jest to że ferdek ma połączenie kolektora dolotowego z pompą wtryskową i sam zmienia sobie dawkę paliwa im więcej dasz mu wiatru on i tak sam się dostosuje. Podczas pracy ciężkiej nie ma spadku obrotów tak jak to było wczesniej

ja polecam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v