Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak a te po 91r to też gorsze bo te pierwsze z oryginalnych angolskich części skręcane, popadacie chyba w paranoję, pamiętam w latach 90tych przy okazji jakiegoś remontu w mf-e mechanik spec od mf-ów po jakimś tam kursie ursusa opowiadał że te 4-cyl to już nie to nie ta jakość, a tu się dowiaduje że te po 2000 to dopiero nie ta jakość, hehe, nie pogardził bym nowym 4514, ale co oni robili w tym ursusie że zawsze te ursusy takie drogie były heh

Opublikowano

Teraz nowego 4514 nie kupisz, a za co drogie; biurokracja, złodzieje, każdy napychał swoją kieszeń,podatki a mało co sie sprzedało bo nic nie unowocześniali po 2000 r ,a teraz z ursusa zostało tyle co z żuka,fsm,fso itp.

Opublikowano (edytowane)

koledzy zakupiłem ostatnio ursusa 4512 z 90 roku i mam w nim kilka wad jeśli dacie radę to proszę o pomoc:) podnośnik drga pod obciążeniem, jest widoczny lekki dymek z odmy , ale tylko na zimnym oleju nie bierze , a i jak odblokować biegi zablokowałem na 4 biegu i jaka może być przyczyna:) z góry dziękuje :)

Edytowane przez Rafi1
Opublikowano

Żeby odblokować biegi 2-4 to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i z niego mamy dostęp do wodzika odpowiedzialnego za te biegi, śrubokrętem lub kluczem przesuń wodzik na luz (tzn żeby zrównał się z innymi wodzikami) i będzie ok.

Co do drgającego podnośnika mam to samo i chyba czas na nową pompę bo u mnie ładnie dostaje czadu.

Opublikowano

U mnie podnośnik drży w czasie podnoszenia (że aż drży cały ciągnik), w czasie używania hydrauliki zewnętrznej też węże drżą, ja obstawiam pompę bo to jest jedyny wspólny element, no i zaczął słabiej podnosić.

Opublikowano

Cena tak do 35 tyś

chciałbym traktor do wszystkich prac polowych, żeby nie był paliwożerny i w miarę niezawodny.

Słyszałem że 4512 to podobno bardzo dobre ciągniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v