Zaloguj się, aby obserwować  
krzysio55

Renault 120.14

Polecane posty

Grzesiek10314    170

ten pedał to jest blokada mechanizmu różnicowego, a koguta włącza się przyciskiem przy prawej bocznej szybie przynajmniej u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    14

tak zgadza się ten pedał służy do blokowania mechanizmu różnicowego tylnego mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość sebaal123   
Gość sebaal123

czyli co to znaczy że blokowania mechanizmu różnicowego tylnego mostu :blink:

tzn, że tylne prawe i lewe koło napędza równocześnie (nie można wtedy skręcać w lewo lub prawo).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez grzeskw75
      Cześć, zauważyłem że po dobrym rozgrzaniu słychać z tyłu ciągnika takie dziwne pukanie, terkotanie ale jeżeli na chwilę załączę tą wajchę (sprzęgło) którą zatrzymuje się na chwilę wałek odbioru mocy to pukanie ustaje. Po puszczeniu pukanie jest z powrotem. Co to może być?
    • Przez Partyzant85
      Pacjent Renault 75.12, sprzęgło luk (310 mm średnica tarczy) - odkręcone od koła zamachowego. Cel - umycie z oleju.
      Podrzuci ktoś instrukcje co i jak pomierzyć przy rozkręcaniu docisku żeby później ładnie to złożyć. Zamach już odkręcony od wału i wymyty. Złożyć to z powrotem ---> pomierzyć odległość łapek od ???? -----> rozkręcić wszystko -----> wymyć ----> wysuszyć i skręcić na stary wymiar?
       
      A może ktoś ma jakąś instrukcję w pdf - niekoniecznie do sprzęgła luk - to z obrazków szybciej załapię o co chodzi
    • Przez MichaWjcik
      Witam 
      Mam rozebrany inwersor w celtisie 456 serwis stwierdził że jest nieszczelności stąd  na rozgrzanym oleju szarpanie i zapalająca się na chwilę kontrolka ciśnienia przy używaniu sprzęgła nożnego czy rewersu dziwne bo przy włączonym zającu rusza płynnie lecz też do czasu rozgrzania. A wracając po rozebraniu wszystkie oringi na wszystkich tłokach i hamulcu  są całe próbowałem badać szczelność powietrzem i na zdjęciu nr 1 tłok pięknie pracuje na zdjęciu nr2 słychać jak powietrze uciekam pierścieniami tak samo jest na zdjęciu nr3 i tu moje pytanie czy takie sprawdzanie jest miarodajne bo być może te pierścienie doszczelniaja się przy oleju dodam że na koszach nie ma żadnych śladów progów czy zużycia pierścionki kupiłem nowe i jest tak samo Brakuje mi już pomysłów pozdrawiam



    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renaultceltis
      Kupiłem nie dawno Celtisa 456 rc jest mały problem z odpalaniem trzeba kręcić i kręcić aby odpalił, ale jak już odpali to później odpala normalnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj